Aan Static,quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef static het volgende:
Tot e.e.a. een beetje geintegreerd is.
Ik ben helemaal niet streng.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan Static,
Een mooi gebaar zo'n eigen DGK-FB.
Ik had hier en daar gelezen, dat Static erg streng is,
maar blijkbaar dat niet alleen, ook nog gastvrij.
Bedankt.
Belastingdienst!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godsklere, kan ik hier klagen over de belastingdienst?
tvp
Het zijn drie topics en daar blijft het ook wel bij, lijkt me. Dit zijn de enige drie die meegenomen zijn en hier onderdak hebben gekregen, waarvan 2 topics echt actief zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind je ook niet streng hoor Static. Wordt het trouwens geen tijd voor een speciaal DGK filter? Ik heb namelijk niet altijd zin in de DGKtopics als ik in SHO kom en voor de COSsers is het dan ook makkelijker om de DGK-topics te volgen.
Heb je het over mij? Ik was een trouw lurker in DGK, maar ik vind de sfeer van DGK en SHO wel heel erg anders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zijn mensen toch intolerant![]()
en de belastingdienst ook![]()
Leuk toch, die 37GB aan gifjes nog een keer bekijken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef PC eend het volgende:
Waar ik nog even aan wil toevoegen dat die nieuwe richting die ingeslagen is, het topic imo totaal geen goed gedaan heeft, nu vind ik dat het topic verpest wordt![]()
Ikke niet, we hebben 3 topics hier en in september gaat de boel weer open voor DGK2.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
yvonne, strijk maar is met de hand over je lans(je)![]()
[ afbeelding ]
Daar had ik nog de minste moeite mee, dat is nog enigszins ontopicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk toch, die 37GB aan gifjes nog een keer bekijken.
Dat wordt CBML toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikke niet, we hebben 3 topics hier en in september gaat de boel weer open voor DGK2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |