Er was natuurlijk weer niks van te zien op de live stream.
De nominaties zijn nog niet aan de bewoners bekend gemaakt.
Johan je gaat toch geen Topic openen over een iets dat NIET gebeurd.
quote:
op 11-08-1999 om 02:26 PM schreef Deidre het volgende:
wordt het vanavond uitgezonden, de nominaties?
Yeps
Anouk met haar kinderlijk gedrag,al een paar keer gehuild en ik vind dat cyrille wel in de groep past.
BTW Vosje: waarom post je eerst hier over de nominatie en maakt dan een nieuwe topic aan over Bart,Karin en Maurice terwijl dit ook over nominatie gaat????
Een beetje onzinnig,vind je zelf ook niet??
Gewoon een opmerking hoor,niet verkeerd bedoeld,maar meer een advies om iets over hetzelfde onderwerp ook in dezelfde topic te plaatsen(kon ook in streamverslag).
verder veel plezier op dit forum
Mag Anouk van mij wel eruit, ware het niet dat ik Steriel nog minder vind. Anouk met haar kinderlijke gedrag zorgt voor wat actie in de tent....
Zou ook wel leuk zijn als ze genomen wordt door Bart of zo.... niet qua ranzigheid, maar gewoon.... zou voor een boel actie zorgen.... wordt 'ie 2x vader na Big Brother....
Grtz,
Meerhoer....
quote:
op 11-08-1999 om 07:45 PM schreef vosje het volgende:
Beste Bully, het is niet echt hetzelfde hoor,
Juist het feit dat Maurice en Bart toch een "oude" deelnemer heeft genomineerd vond ik opvallend !!
hier heb je wel gelijk in,maar het gaat toch over de nominaties,snap je wat ik bedoel???
en het feit dat Phileine je andere topic gesloten heeft zegt toch ook wel wat lijkt me.Het was maar een tip hoor Vosje.
Verder bedoelde ik er niks mee.
De nominaties zijn bekend. Niet helemaal onverwacht hebben de twee nieuwe bewoners de meeste stemmen gekregen. Anouk is vijf keer door haar huisgenoten genoemd. Cyrille vier maal. Wat waren de redenen van de anderen om op hun te stemmen?
Willem: “Ik nomineer Anouk en Cyrille. Degene die er vanaf het begin zijn, hebben een vaste rol in het huis. De nieuwelingen zijn nog met zichzelf bezig. Het is niet leuk om ze te nomineren, maar ik weet wat ik aan de anderen heb en van hun weet ik dat niet.”
Karin: “Ik nomineer Anouk. Ik heb hier geen reden voor, waarschijnlijk doe ik het omdat ze nieuw is. De tweede is Ruud. Ik wil hem niet kwijt, maar ik denk dat hij toch niet weggestemd wordt.”
Bart: “Eigenlijk is het net zo moeilijk als de andere keren. Dus een volledig willekeurige keuze. Ik kies voor Karin, omdat ze het groepsproces in stand probeert te houden. Ik denk dat ze mij ook heeft genomineerd, omdat ik juist het tegenovergestelde doe. Ik blijf lang in bed, ben meer op mezelf. Daarnaast nomineer ik Cyrille, omdat ik haar nog niet zo goed ken.”
Cyrille: “Ik nomineer Bart. Ik weet niet goed waarom, misschien omdat ik wat minder goed met hem overweg kan. Ik vind het ook zo moeilijk. Misschien komt omdat hij laks is. Ik kan het verder niet onderbouwen. De andere is Anouk. Van de anderen kan ik heel wat leren, van haar weet ik dat niet. Maar ik vind het heel moeilijk, ik ben helemaal zenuwachtig.”
Maurice: “Ik nomineer Bart en Anouk. Bart is niet degene met wie ik over zou willen blijven. Niets persoonlijks, maar ik blijf liever met de anderen over. De relatie tussen mij en Bart is sinds de vorige nominatie anders geworden. Maar ik heb met de anderen toch een fijner gevoel. Met Cyrille en Anouk heb ik kop of munt gedaan. Ik wil ze niet allebei nomineren, omdat ze ook een kans moeten krijgen.”
Anouk: “Als eerste Maurice. Ik heb niet veel goede redenen, maar ik heb het idee dat hij het een beetje moeilijk heeft gekregen. Misschien vindt hij het niet zo erg om naar huis te gaan. Ik vind hem een onwijs toffe jongen, hoor. Ik wil een meisje en een jongen noemen. En het meisje wordt Cyrille. Mede omdat ze er zo kort zit.”
Ruud: “Ik nomineer de twee nieuwe meiden. Ik zie dit project als de Tour de France. Je begint met tien man, het is een zware slijtageslag, en de sterkste moet winnen.”
quote:
op 11-08-1999 om 09:00 PM schreef Djie Ahr het volgende:
Bart heeft gezegd(zie big-brother site) dat hij helemaal niet is genomineerd. Hij is wel genomineerd, maar zit niet bij de twee topscores. Weten de bewoners wel dat alleen de twee met de meeste stemmen worden genoemd? Of denken ze, gelet op de allereerste nominatieronde waarbij er toevallig meerdere nr. twee waren, dat je bij één stem ook genomineerd bent, alleen wordt je dan niet door het publiek gekozen.
Bart moet weten dat niet iedereen op wie is gestemd, wordt genomineerd. Hij heeft immers dit keer zelf mede op Karin gestemd.
Just a thought
je hebt gelijk met de dubbele betekenis van "nominatie". En BB deed het vanavond weer fout: Ze noemden de twee meestgenomineerden alsof het de enigen waren. Anouk en Cyrill zouden beter moeten weten, maar daar denk je niet aan als je dat net hoort.
Hoe ging dat ook alweer de eerste keer? Toen waren er toch veel meer genomineerden en dichter bij elkaar qua score?
Heel jammer dat die jongen er nog steeds tussen zit.....hopeloos.
Verder ging 't geheel volgens mijn verwachting en hoop ik echt dat Anouk eruit wordt gestemd,maar ik vrees van niet.
Ik heb tranen in mijn ogen als ik dit hoor. Wat een zielig figuur is die Bart. Zeker omdat zijn shag op is. Ik ben meteen Norit gaan slikken en heb een migrainepilletje genomen. Ook vanwege de weekopdracht (je moet toch een hoog Hummie gehalte hebben om dit te verzinnen), en de uitstekende keus van de video die de bewoners mochten zien. Begrijpen jullie nu waarom het IQ alleen maar daalt van de bewoners?
Zo dat is er weer ff lekker uit.
FOKzine...ga zo door!!!!!!!
Ik kies voor Karin omdat ze het groepsproces in stand probeert te houden, terwijl ik juist het tegenovergstelde doe
Zou, als Anouk en Cyrille weg zijn, Willem nog wel genomineerd worden? Zo ja, door wie dan?
Ikzelf denk dat Ruud Willem niet zal nomineren. Maurice nomineert zodra Anouk en Cyrille weg zijn Bart en Ruud of Willem. Karin waarschijnlijk Bart en Ruud. Bart nomineert Maurice en Karin...(?)
Dit gaat natuurlijk niet op, als de achterblijver van de newbies (waarschijnlijk Anouk) er niet de volgende ronde uitgaat...
Sneu trouwens: Anouk wil er uit (zegt ze tenminste) en Cyrille niet. Volgens de tot nu toe gehouden voorspellingen gaat juist Cyrille er als eerste uit..
------------------
It's a good day for Science!
-Dextertje
[Dit bericht is gewijzigd door dextertje (Datum 09 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |