je had ook je kaartje eerder kunnen kopen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef Baserunner het volgende:
ik heb maar 2x combiticket gehaald...
Kankerdoorverkopers
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had ook je kaartje eerder kunnen kopen...
We zijn met een stel vrienden er over aan het denken om er werk van te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef Laton het volgende:
die maatregelen tegen opkoophandel kunnen wat mij betreft niet snel genoeg doorgevoert worden
een systeem opzetten wat zwarthandel een stuk moeilijker maakt. Op zich zijn de maatregelen niet zo heel ingewikkeld. Alleen de infrastructuur met scanapparaten en barcodes voor de e-tickets opzetten, is natuurlijk een investering...quote:
Had gekund, maar dat heeft er geen moer mee te maken. Het feit is gewoon dat er duizenden kaarten rondcircelen bij mensen die helemaal niet gaan, maar er alleen aan willen verdienen. Duizenden kaarten die liever naar leuke mensen kunnen gaan die er wel zin in hebben om er met zn allen een leuk feest van te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had ook je kaartje eerder kunnen kopen...
Dat lijkt me stug? aangezien die zwarthandelaar ook service kosten heeft moeten betalen... (misschien geen verzendkosten maar dat is 5,50 ofzo)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:20 schreef WalterSobchak het volgende:
Hmm, vriend is nu in paniek kaarten aan het zoeken. Is hij bij een zwarthandelaar gewoon goedkoper uit dan bij ticketservice, door die belachelijke servicekosten.
Ja, en die 5,50 valt binnen de winstmarge van de opkoper blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:21 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug? aangezien die zwarthandelaar ook service kosten heeft moeten betalen... (misschien geen verzendkosten maar dat is 5,50 ofzo)
er ligt een wetsvoorstel om dit soort handel aan banden te leggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:12 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
een systeem opzetten wat zwarthandel een stuk moeilijker maakt. Op zich zijn de maatregelen niet zo heel ingewikkeld. Alleen de infrastructuur met scanapparaten en barcodes voor de e-tickets opzetten, is natuurlijk een investering...
Maar als de overheid en de organisatoren en de bestaande verkoopkanalen er niks aan willen doen... Het lijkt me toch dat er een markt voor moet zijn.
Ja, tot hij niet binnen komtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:20 schreef WalterSobchak het volgende:
Hmm, vriend is nu in paniek kaarten aan het zoeken. Is hij bij een zwarthandelaar gewoon goedkoper uit dan bij ticketservice, door die belachelijke servicekosten.
ik ben het wel met je eens hoor, wat betreft de zwarthandelarenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Had gekund, maar dat heeft er geen moer mee te maken. Het feit is gewoon dat er duizenden kaarten rondcircelen bij mensen die helemaal niet gaan, maar er alleen aan willen verdienen. Duizenden kaarten die liever naar leuke mensen kunnen gaan die er wel zin in hebben om er met zn allen een leuk feest van te maken.
Ik snap ook niet waarom mensen kaarten gaan kopen op de dag dat het uitverkocht raakt, maar dat is zijn probleem.quote:
Ik koop al jaren mijn kaartje op de laatste dag. Toch loop ik er al 5 a 6 jaar rond. Pas bij de 5000 kaarten bericht, begint er pas een belletje te rinkelen bij mij. "Ah shit ja, ik moest nog een kaartje kopen.". And I love living on the edge...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen kaarten gaan kopen op de dag dat het uitverkocht raakt, maar dat is zijn probleem.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vorig jaar m'n kaartje drie dagen van tevoren via Q kunnen kopen, dit jaar was ik er maar wat vroeger bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |