quote:Vrijdag btw
Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef SunChaser het volgende:
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
Ik kijk er wel naar uit...:)
Allebei 21.02...erm....lol
Direct, oprecht, confronterend en to the point!
Woorden die 100% van toepassing zijn op de nieuwe talkshow Jensen! bij Yorin. Robert Jensen ontvangt in dit zesdelige programma omstreden BN'ers die veel kritiek te verduren hebben. Jensen laat zich niet leiden door deze vooroordelen maar probeert er juist achter te komen of het dubieuze imago van zijn gasten gerechtvaardigd is.
Vrijdag 15 maart om 22.05 uur
quote:Ja, zag het. We hadden allebei Yorin opstaan waarschijnlijk
Op dinsdag 12 maart 2002 21:06 schreef hp22 het volgende:
Jensen!Allebei 21.02...erm....lol
Op de radio is hij denk ik leuker, en daar heeft hij Emile en Patty trouwens al vaak aan de lijn gehad,
ojah en bedankt dat je het me gunt hoor, sunchaser...
quote:De heading?
Op dinsdag 12 maart 2002 21:18 schreef Michellus het volgende:
Waar zou dat dat toch aan liggen, meteen 5 reply's bij jou en bij mij. Terwijl die van mij een fractie eerder is gepost!
Enige voordeel van de radio is dat er en toe nog een plaatje langs moet komen.
vrijdag dus geen yorin kijken.
quote:Morgen zullen we het weten...
Op donderdag 14 maart 2002 19:14 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij is de 20 seconden durende teaser leuker dan het hele programma.
vooral jan paperazzi, echt een radio figuur, ziet er niet uit
hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.
ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen
quote:Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen
Op vrijdag 15 maart 2002 21:30 schreef dethoom het volgende:
ik vind het dus echt helemaal nix he dat jensen! op tv.hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.
ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen
Ha! Das wel leuk...Stukje Big Brother waarin Patty vraagt of dat geluid in haar oortje zachter kan, "Godverdomme"
Maar goed. De Talkshow Jensen is precies wat ik verwacht had. Bagger!
[Dit bericht is gewijzigd door PeterV op 15-03-2002 21:47]
quote:dat is m dus HELEMAAL niet gelukt want hij zat bijna mee te janken met brard, als ie dat echt had willen doen had ie niet zoveel medelijden moeten hebben. ook de 2e helft was DRAMATISCH. en toch ben ik fan van m op de radio:)
Op vrijdag 15 maart 2002 21:33 schreef Sjimmie het volgende:[..]
Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |