yepquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:26 schreef MrDice het volgende:
Maar de hoofdmuziek is dan wel altijd eigen werk, of remixen van die artiesten... toch?
Ja dat is waar.....ze krijgen van andere nummers niet de originele midi of wave files om ze te editten denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:26 schreef MrDice het volgende:
Maar de hoofdmuziek is dan wel altijd eigen werk, of remixen van die artiesten... toch?
zo dacht ik het inderdaad ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, een live-set word vantevoren gemaakt, zeg maar de "hoofdmuziek" en dan worden er live dingen, "edits" aan toegevoegd, als het goed is
yep idd. maar bij de meeste live-acts heb je nog het idee dat ze er echt live dingen aan toevoegen tijdens de set, door bepaalde patterns te verlengen bijvoorbeeld of realtime bepaalde patterns combineren waardoor je een nieuwe combinatie krijgt van bestaande componenten van een track, maar bij Blademasterz leek meer een megamix ala sensation..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, een live-set word vantevoren gemaakt, zeg maar de "hoofdmuziek" en dan worden er live dingen, "edits" aan toegevoegd, als het goed is
het enige 'live' aan die set waren de 3 (!!!) MC'squote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
yep idd. maar bij de meeste live-acts heb je nog het idee dat ze er echt live dingen aan toevoegen tijdens de set, door bepaalde patterns te verlengen bijvoorbeeld of realtime bepaalde patterns combineren waardoor je een nieuwe combinatie krijgt van bestaande componenten van een track, maar bij Blademasterz leek meer een megamix ala sensation..
1 woord: Scantraxxquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:54 schreef devv05 het volgende:
Project One alweer uitgesteld, pff.. Vraag me af waarom.
quote:G-Town Madness meets The Viper - Here it comes 2008 (ViperBeats003)
releasedate: july 2008
A1. G-Town Madness meets The Viper - Let it bump
B1. G-Town Madness meets The Viper - Here it comes 2008 (D-Block & S-Te-Fan remix)
B2. G-Town Madness meets The Viper - Here it comes 2002 (Original mix)
Ze steken die CD maar in hun reet echt waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:54 schreef devv05 het volgende:
Project One alweer uitgesteld, pff.. Vraag me af waarom.
vooral als je op een verdomde iphone moet wachtenquote:
ik wil ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:50 schreef eMule het volgende:
mja wss ga ik naar Mysteryland, lineup is echt te koning gewoon
Intents Festival een paar weken terug, als je hun moet geloven is hun organasite een organisatie zonder winst oogmerk. Dus alles wat er aan winst wordt gemaakt, wordt gestoken in het volgende feest.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:41 schreef voidmage het volgende:
want men zou het niet organiseren als er geen geld aan te verdienen valt (dat is toch waar commercie over gaat). zelf gratis feestjes zoals dance tour en free festival zijn commercieel.
Ik ga naar alle driequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil ookmaar dan zou ik alleen voor de Q-stage gaan
maar dan is 16 augustus Decibel, de week erna Mysteryland en de week erop Q-Base; dat is misschien wel beetje teveel van het goede
tot nu toe 2 van de 3, maar eens ff informeren wie van de mensen zin heeft in 3 keerquote:
The Prophet en Lange Frans hebben vast wel zinquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:58 schreef ReMcOrE het volgende:
tot nu toe 2 van de 3, maar eens ff informeren wie van de mensen zin heeft in 3 keer
om ff lekker te RAMMULUH!! zekerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
The Prophet en Lange Frans hebben vast wel zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |