abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217256
quote:
op 11-09-1999 om 10:05 AM schreef Lecy Luto het volgende:
En dan nog dat akkefietje met nomineren. Ruud stemt elke keer op twee vrouwen. Toen Sabientje en Bart genomineerd waren, zei Ruud ook dat hij niet kon begrijpen dat Bart genomineerd was, hij was immers een maatje.

Exact, het is gewoon een sexist. Hoe vaak horen we hem niet dat het met mannen toch beter is omdat je weet wat je aan ze hebt.
Hij ziet vrouwen als zwakke wezens die een hoop liefde nodig hebben en verder kun je er alleen mee naar bed.

Groeten Michiel

pi_217257
Mannen zijn in de regel betrouwbaarder, dat is het ...

pi_217258
quote:
op 11-09-1999 om 09:59 AM schreef Dr.Love het volgende:
T-One,

Dit heb ik al genuanceerd in mijn reply aan Hawkwind, die precies dezelfde opmerking maakte.

Dr.Love

Ik zag het ja, maar het gaat mij erom dat je niet aan iemands ofkomst (zowel geografisch als sociaal) kunt aflezen hoe iemand is. Niet iedereen in Bilthoven breekt in in villa's en steelt schilderijen. En niet iedereen in Amsterdam gebruikt drugs of heeft een grote bek.

Dusss !
pi_217259
Ik vind dat Ruud de enige is die een beetje rust uit straalt. Ik denk dat hij daarom gaat winnen, alhoewel Willem heeft ook een goede kans
pi_217260
toch maar even: ik hoorde iemand zeggen dat hij een typical brabo was (nooit ergens anders geweest), maar iemand reageerde dat hij met die wielerploeg toch redelijk bereisd moet zijn. Daarom wist hij gisteren zeker ook zo goed te vertellen dat BB net een Tour de France was, waar je het toch ook maar met zijn tienen moet doen. Met zijn tienen! Joehoe, zowel in het BB-huis als in een TdF team zitten 9 personen. Die man heeft de tour een paar keer op tv gezien en telt dan 1, 2, veel en tien is veel, dus zijn ze met zijn tienen. Wat een geit (ze hebben geen emoticon van een geit ).

Vervolgens komt daar een opmerking achteraan van ws een brabo die verbolgen reageert dat "een typical brabo dus nooit ergens buiten brabant komt en dus dom is". Beste jongen, een olifant is een dier, maar een dier is nog niet perse een olifant. Dat brabo's zich aan deze regel onttrekken kunnen wij ook niets aan doen .

pi_217261
Inderdaad is Ruud erg sexistisch en het begint me erg op te vallen dat niemand maar dan ook niemand er tegen in gaat iedereen heeft zoiets van laat Ruud maar lullen. Het lijkt mij dat als je als vrouw zijnde toch wel op je strepen gaat staan met zo'n figuur en hem daarmee confronteerd maar tot nu toe heb ik niemand ook dat zien doen.Ik hoop dat dat toch is een keer gebeurd dat de vrouwen het daar helemaal zat zijn en hem daarmee met z'n allen het tegen Ruud opnemen . Dat zorgt meteen ook weer voor wat aktie.
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 9 november 1999 @ 13:02:00 #32
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217262
Iets watop zich ook wel weer vreemd is van deze sexistische teddybeer-voor-sommigen is dat hij voortdurend loopt op te scheppen over zijn wielrenteam en alle buitenlandse trips die ie daarovoor moet maken maar in het dagelijks 9-5 leven produktiemedewerker in een suikerfabriek is. Dat hele wielrengedoe doet ie ernaast.
Waarom hoor je hem dan nooit opscheppen over alle suikerklontjes die hij in doosjes moet scheppen?????

Wil ie zichzelf beter voordoen dan ie is?

Zoja dan klopt dat sexistische ook wel. Nogmaals, Ruud presteert in bed waarschijnlik niets en zijn dat zijn frustraties.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')