quote:
op 11-09-1999 om 10:05 AM schreef Lecy Luto het volgende:
En dan nog dat akkefietje met nomineren. Ruud stemt elke keer op twee vrouwen. Toen Sabientje en Bart genomineerd waren, zei Ruud ook dat hij niet kon begrijpen dat Bart genomineerd was, hij was immers een maatje.
Exact, het is gewoon een sexist. Hoe vaak horen we hem niet dat het met mannen toch beter is omdat je weet wat je aan ze hebt.
Hij ziet vrouwen als zwakke wezens die een hoop liefde nodig hebben en verder kun je er alleen mee naar bed.
Groeten Michiel
quote:
op 11-09-1999 om 09:59 AM schreef Dr.Love het volgende:
T-One,Dit heb ik al genuanceerd in mijn reply aan Hawkwind, die precies dezelfde opmerking maakte.
Dr.Love
Ik zag het ja, maar het gaat mij erom dat je niet aan iemands ofkomst (zowel geografisch als sociaal) kunt aflezen hoe iemand is. Niet iedereen in Bilthoven breekt in in villa's en steelt schilderijen. En niet iedereen in Amsterdam gebruikt drugs of heeft een grote bek.
Vervolgens komt daar een opmerking achteraan van ws een brabo die verbolgen reageert dat "een typical brabo dus nooit ergens buiten brabant komt en dus dom is". Beste jongen, een olifant is een dier, maar een dier is nog niet perse een olifant. Dat brabo's zich aan deze regel onttrekken kunnen wij ook niets aan doen .
Wil ie zichzelf beter voordoen dan ie is?
Zoja dan klopt dat sexistische ook wel. Nogmaals, Ruud presteert in bed waarschijnlik niets en zijn dat zijn frustraties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |