quote:Wat heeft een verhuisplicht te maken met integratie?
Op woensdag 13 maart 2002 00:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Integreren is dus niet aan jou besteed he
Bastard, als iemand uit een achterstandswijk in je huurhuis moet gaan wonen, moet jij naar die achterstandswijk. Er zijn namelijk wat minder huizen dan er nodig zijn.
quote:Idd, op het asielbeleid draait de nederlandse economie en samenleving.
Op woensdag 13 maart 2002 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Idd er zitten goede dingen bij en er zitten ook dingen bij waarvan ik denk "Dat had je beter achterwege kunnen laten".Maar zeker op het gebied van het asielbeleid heeft hij goede plannen, daarom ga ik ook op hem stemmen 15 mei!
quote:Als ik een woninkie in een leuke buurt heb, waarom zou ik dan in godsnaam ergens anders gaan wonen?
Op woensdag 13 maart 2002 00:36 schreef Bastard het volgende:
Ik woon niet in een villa wijk... ik verwacht eerder dat er meer blanken bij mij in de buurt zouden komen wonen.
Maar ik snap wel dat je niet uit je ivoren toren wil komen hoor, je zou dan toch een keer met je neus op de feiten worden gedrukt he?
En dat kan niet.
quote:Yep, en dat nog eens om zeer communistische ideetjes lijkt te draaien. (groep belangrijker dan individu.)
Op woensdag 13 maart 2002 00:40 schreef Lithion het volgende:
Toch op z'n minst vreemd dat liberale mensen, voor wie persoonlijke vrijheid hoog in het vaandel staat, voor een partij zijn (of in ieder geval een punt van die partij) wat over dwang gaat. Beperking van keuzevrijheid.
By the way: Ik zal nooit op hem stemmen (het is een gevaarlijk heerschap: iedereen zag hoe hij het ergste uit melkert (klein kind) had gehaald), maar ik sta wel open voor nieuwe ideeen
[Dit bericht is gewijzigd door NeKo2901 op 13-03-2002 00:49]
Sorry hoor.. maar de mensen die Pim "Gevaarlijk" vinden zijn egt zielig..
Ok.. Pimmetje heeft ideeen waar ik het ook niet mee eens ben.. maar zoals eerder geschreven.. dat heeft iedere partij.
Feit blijft dat 1 op de 5 nederlanders voor Pim gaan.. Wat mij dus wil zeggen, dat er dus 20 % van de inwoners van Nederland het met zijn verhaal eens is (over het assiel beleid hier in Nederland.)
Ik ging de discussie aan met iemand op werk..
Hij: Pim's gedachte over het sluiten van grenzen is fout, het komt door ons dat ze het in die landen slecht hebben (reden daarvoor kon hij niet vertellen)
Ik: Wat een bullshit.. Wij (ok ok.. de mensen die mijn opa en oma kunnen zijn..) hebben ervoor gezorgd dat het hier in Nederland goed geregeld is.. Dat weten die gasten.. Dus komen ze hier heen..
Nou.. dat was niet waar.. die mensen hebben het moeilijk.. en jij zou ook naar een ander land vluchten en vragen of je daar mag komen wonen..
Sja.. daar heeft hij wel gelijk in, maar dat wil tog niet zeggen dat wel AL die mensen maar hierheen moeten halen ? We hebben niet eens plek voor onszelf, laat staan voor al die vluchtelingen.. Ik zit al 4 jaar op een huis te wachten.. Nu eidelijk sta ik boven aan de lijst... maar 4 JAAR... wat zegt dat... TE WEINIG HUIZEN.. met andere woorden.. als die vluchtelingen hierheen komen en hier assiel aanvragen.. waar moeten we met al die mensen heen ?? Moeten wij nederlanders dan straks 10 jaar wachten tot we eindelijk een huis hebben ?? Dat kan tog niet meer ??
Trouwes.. probeer maar eens te vluchten naar Denemarken.. kom je dus niet in.. Assiel ?? Nooit van gehoord...
Ja ok.. je komt binnen .. maar dan ben je iligaal.. (sja.. logisch eigelijk)..
Maar dan komen ze hier.. ze weten dat als ze 3 jaar hier zijn, dat ze dan automatisch een verblijfs vergunning krijgen.. Dus wat doen ze.. ze komen niet opdagen op afspraken, zodat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden.. Maar goed.. dis lui hebben het ook druk.. dus dat duurt weer 2 a 3 maanden.. en hoppakee.. weer 3 maanden gesmokkeld...
Ga nou ook niet beginnen met dat ik een rascist ben.. Dat ben ik namelijk helemaal niet.. Maar van mij mogen de grenzen dicht.. gewoon sluiten die hap.. en alles wat binnen wil komen.. sorry.. maar nu ff niet.. Als er teveel mensen in een disco zijn, dan kom je ook niet binnen..
Verder heeft Pim het over dat hij niet MEER geld aan zorg wil besteden.. Dat kan je natuurlijk ook verkeerd uitleggen..
Mijn visie van wat hij bedoelt is dat er gekeken moet worden of we het op een andere manier kunnen oplossen.. Door niet gelijk met geld te komen, maar misschien is het organisatorisch..
Hij wil maar 6 mensen in de regering.. PERFECT !!! die 150 gasten in Den Haag zitten alleen hun eigen pensioen veilig te stellen.. Beetje lullen de hele dag.. meer niet..
Van mij mogen ze het hele ambtelijke apparaat eens goed onder de loep nemen, want het werk wat ze nog verrichten, kunnen ze makkelijk met 2 keer zo weinig mensen..
Moet je een stempel op een of ander formulier hebben, ga je die halen.. 1 stempel.. die zetten ze.. (duurt overegens nog 10 minuten.. voor EEN stempel) zeggen ze dood leuk.. dat is dan 15 gulden (dat is me een jaar of 4 geleden gebeurd..) VIJFTIEN GULDEN.. voor EEN stempel... Dure koffie zuipen die gasten..
En zo kan ik nog wel een uur doorschrijven.. en dan nog heb ik niet alles geschreven wat ik wil..
Maar zielig hoor die mensen die bang zijn voor Pim.. Hij heeft foute dingen.. maar ook een hele hoop goede dingen..
Het is maar hoe hij uitgelegd word door de media
*Pim stemt !!*
Pim fortuyn erkend tenminste de problemen die hier allemaal zijn. En bij iedere tv/krant interview proberen ze zijn woorden te verdraaien voor sensatie.
Ik vind juist dat die linkse lulletjes wakker moeten worden en moeten kijken naar de realiteit.
En niet net doen of het hier zo goed gaat. Ik vind laat Pim het maar eens proberen.
Ik KOTS op mensen die op andere mensen KOTSEN zonder duidelijke uitleg!
ZO FY!
*en dat terwijl ik altijd behoorlijk rechts heb gestemd. Deze man is echt alleen uit op zijn eigen macht. Hij roept wat mensen graag willen horen en als hij straks zijn doel heeft bereikt gaat ie genieten van zijn macht...
Volgens mij is zoiets al een paar keer eerder gebeurd in de geschiedenis....
quote:weer zo'n dombo die fortuyn gaat vergelijken met hitler
Op woensdag 13 maart 2002 20:36 schreef Ole het volgende:
Ik stem zeker niet op Pim. Krijg ook de neiging om op één van de partijen te stemmen die aangeven hoe dan ook nooooit samen met hem in een regering te willen*en dat terwijl ik altijd behoorlijk rechts heb gestemd. Deze man is echt alleen uit op zijn eigen macht. Hij roept wat mensen graag willen horen en als hij straks zijn doel heeft bereikt gaat ie genieten van zijn macht...
Volgens mij is zoiets al een paar keer eerder gebeurd in de geschiedenis....
stemt allen SP! emigreert naar Rusland!
quote:Goed onderbouwt
Op woensdag 13 maart 2002 21:03 schreef Rexonium het volgende:
die pim is compleet geschiftstemt allen SP! emigreert naar Rusland!
![]()
quote:hun wie ik
Op woensdag 13 maart 2002 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[off topic]
Lief_Adje : jij was toch die icon-jatter
[/off topic]
zat er een copyright op? nee ik zal het niet weer doen ik was gewoon helemaal van slag toek ik die prachtige icon zag
[Dit bericht is gewijzigd door Lief_Adje op 13-03-2002 21:30]
quote:heb je gelijk in maar er zit wel een bron van waarheid in
Op woensdag 13 maart 2002 21:04 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Goed onderbouwt
quote:Er zit helemaal geen bron van waarheid in
Op woensdag 13 maart 2002 21:28 schreef Lief_Adje het volgende:[..]
heb je gelijk in maar er zit wel een bron van waarheid in
(waar rook is is vuur)
quote:dus jij suggereerd dat alle geschrifte mensen in het gesticht zitten??? nee dus kijk maar naar die gek laast die zelfmoord pleegde om een breedbeeld tv
Op woensdag 13 maart 2002 21:30 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Er zit helemaal geen bron van waarheid in
Als hij geschift zou zijn was ie wel in het gesticht opgenomen.
quote:Owkee niet alle geschiften zitten in het gesticht, maar als ie geschift zou zijn zou ie lang niet zover zijn gekomen. Fortuyn is gewoon een goed politcus (okee hij heeft een paar rare ideeen).
Op woensdag 13 maart 2002 21:36 schreef Lief_Adje het volgende:[..]
dus jij suggereerd dat alle geschrifte mensen in het gesticht zitten??? nee dus kijk maar naar die gek laast die zelfmoord pleegde om een breedbeeld tv
quote:Ah,
Op woensdag 13 maart 2002 06:34 schreef Phreak het volgende:
Hij wil maar 6 mensen in de regering.. PERFECT !!! die 150 gasten in Den Haag zitten alleen hun eigen pensioen veilig te stellen.. Beetje lullen de hele dag.. meer niet..
je wilt het parlement afschaffen.
quote:Ik doe niet mee aan jou
Op donderdag 14 maart 2002 13:25 schreef enfermidade het volgende:
zullen we een bak pakken, dan kotsenwe er allemaal in , bakken we er een taart van en dan smijten we het in zijn gezicht
quote:Ja echt wel fortuyn is heel gevaarlijk en het lijkt wel op oostenrijk hier (pff).
Op donderdag 14 maart 2002 10:53 schreef EL_SAPO het volgende:
Ik vind die Fortuyn een heel naar gevaarlijk mannetje.Als dat soort lui aan de macht komen gaan er naar maar mening hele nare dingen gebeuren. Wat een mongool joh, en dan nog zoveel mensen die op hem willen gaan stemmen. Het lijkt Oostenrijk wel hier. Mensen met kanker uit de WAO de bijstand in noem maar op. Die vent is echt compleet geschift. Kijk dat er dingen moeten gebeuren in Nederland is daargelaten maar deze vent is heeeeeeel gevaarlijk.
quote:True that!
Op donderdag 14 maart 2002 20:56 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Ja echt wel fortuyn is heel gevaarlijk en het lijkt wel op oostenrijk hier (pff).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |