Ik wil een 60 watt... Daar zal ik de buren ook wel mee wakker kunnen blazenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn cube bevalt prima als huiskamer versterker (20 watt). Er zitten leuke effectjes in die nog best goed te gebruiken zijn. Die 20 watt is alleen net te veel voor bij mij in huis, studenten, oud huis enz. Als ik een beetje lekker wil spelen moeten er niet te veel mensen thuis zijn. Maar een koptelefoon helpt ook
.
Mijn gitaar leraar heeft voor bij hem in school nu ook Cube's 20 gekocht en hij was er ook wel over te spreken, dus slecht zijn ze iig niet.
Ja maar ik heb net een nieuwe gekregenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een gitaar!
Vanavond naar:
Ja, de 60 heeft ook zo zijn voordelenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil een 60 watt... Daar zal ik de buren ook wel mee wakker kunnen blazenEn de 60 heeft ook wat meer functiese enzo, denk niet dat ik nog van gedachten ga veranderen...
Ja, maar wie leest de boekjes nou?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, de 60 heeft ook zo zijn voordelenAlleen zag ik dat hij andere foot SW mogelijkheden had. Dus ik weet niet precies hoe het werkt. Maar daar is vrij snel achter te komen door het boekje te lezen
.
Oké, ik niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil een 60 watt... Daar zal ik de buren ook wel mee wakker kunnen blazenEn de 60 heeft ook wat meer functiese enzo, denk niet dat ik nog van gedachten ga veranderen...
[..]
Ja maar ik heb net een nieuwe gekregen![]()
En die muziek klinkt best vet, had het nog nooit gehoord. Waar spelen ze?
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef Moozze het volgende:
Jaaa, even gordijnen opendoen, witbalans instellen, een smoes bedenken voor de pinguin dekbed en ik ben ready to go.
Nu even uploaden....
Hmmm, alleen omdat het een 2x12 is.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Shit, nee!
Wel een Fender Deville 2x12".
Telt dat ook?
3 minuten werk en een leven lang plezier van, geloof mequote:
Het koste mij maar 1 minuut, en het werkt niet. Er is hier iets mis. Hij gaat gewoon het bestand uploadne maar aan het eind stoptie en gebeurt er niks meer. Dat was bij tinypic en imagshack ook al zo... Ligt dus aan iets hier...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
3 minuten werk en een leven lang plezier van, geloof me
Ik, om uit te zoeken hoe die foot SW zou moeten werkenquote:
http://www.bigupload.com/ Opties Photos, geen account nodig.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:14 schreef Moozze het volgende:
Moet ik een account maken...
Ja het geeft niet hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik, om uit te zoeken hoe die foot SW zou moeten werkenMaar daarvoor heb ik hem nooit open gehad
Als je de gebruiksaanwijzing moet gaan lezen van een apparaat dan is het apparaat niet goed ontworpen (of je bent zelf misschien niet de slimste..).
Het probleem ligt niet bij de site maar bij mijn internetverbinding die mij blijkbaar niet wilt laten uploaden...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.bigupload.com/ Opties Photos, geen account nodig..
Nice!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat gaan we proberen...
Edit: Werkt niet, kijk maar gewoon naar dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat kutding al uit stondquote:Op maandag 23 juni 2008 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zorg eens snel voor die pics dan
Je firewall uitschakelen dan misschien ff ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |