Sterallures...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef fraubitch het volgende:
leuk optreden gister Witch. groot pluspunt dat jullie zanger niet begon te grunten en al zeker niet was aan het grunten onder het praten.
Overigens wel een beetje jammer dat je niks tegen mij durfde te zeggen
overduidelijk!quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef fraubitch het volgende:
leuk optreden gister Witch. groot pluspunt dat jullie zanger niet begon te grunten en al zeker niet was aan het grunten onder het praten.
Viesss Coño(rach)!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Zo, binnenkort in bezit van Coronach shirt en CD
TIETUHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef fraubitch het volgende:
Zonder meer,... en ik baal dat alle action in de Randstad isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je er niet was..
Precies! Ik zou eerst dát maar eens verklaren voordat je met commentaar komt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
TIETUHHHHH!!!!
Ksst =( je speelt helemaal geen gitoar =(
quote:The true spirit of rock 'n' roll was unleashed on Monday, June 16 at London's state-of-the-art Indigo2 complex, when the sixth Metal Hammer Golden Gods opened its doors to some of the biggest and most notorious rock stars in the world.
Dave Mustaine won best "Riff Lord" award sponsored by Guitar Hero while elsewhere in the awards, Roadrunner Records snatched an impressive four awards including the "Best Metal Label".
Postkantoor is middags ook wel open toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Moozze het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuut....
Ik was vanochtend de hele ochtend niet thuis. Kom ik net thuis, ligt er een briefje: "De postbode was te lui uw pakket af te geven bij de buren" en wat was de afzender???? Feedback Rotterdam! En het enige wat daar possibly in kan zitten is mijn nieuwe gitaar:D:D:D:D Die ik nu dus pas maandag krijg
Ja, daar ging ik vorige keer dat dit gebeurde ook naartoe, maar dat kon echt niet. Staat ook op dat briefje. Ophalen bij postkantoor is wel een optie maar die was nu niet aangekruits, alleen dat hij volgende bezorgdag komt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Postkantoor is middags ook wel open toch?
Het was dat of de brievenbusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Moozze het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuut....
Ik was vanochtend de hele ochtend niet thuis. Kom ik net thuis, ligt er een briefje: "De postbode was te lui uw pakket af te geven bij de buren" en wat was de afzender???? Feedback Rotterdam! En het enige wat daar possibly in kan zitten is mijn nieuwe gitaar:D:D:D:D Die ik nu dus pas maandag krijg
ik speel wel met gitaristen =(quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
TIETUHHHHH!!!!
Ksst =( je speelt helemaal geen gitoar =(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |