Je wilt deze niet hebben, al kreeg je geld toe. Ik zal er straks wel een foto van maken. Het is een Stagg, hij is oud, hij zuigt, hij was goedkoop en ik ga er op tekenen en ophangen aan de muur ofzo. Maar eerst op mn nieuwe gitaar wachten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat is het voor oude. En wat moet je er voor hebben?
Iemand interesse in in een in perfecte staat verkerende Snarling Dogs Very-Tone Dog?
[ afbeelding ]
Je kan er anders behoorlijk vette dingen mee. Okee je moet geen dubbel bass machine aanzetten als bij metalquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
ziet er goed uit dribbel, maar dubbele pas drum voor punk?
Dude, ik heb op een Amuse gespeeld, slechter dan dat kan het niet zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je wilt deze niet hebben, al kreeg je geld toe. Ik zal er straks wel een foto van maken. Het is een Stagg, hij is oud, hij zuigt, hij was goedkoop en ik ga er op tekenen en ophangen aan de muur ofzo. Maar eerst op mn nieuwe gitaar wachten.
Probeer Hondoquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ik heb op een Amuse gespeeld, slechter dan dat kan het niet zijn
Gedaan, en dat viel mee, in vergelijking met een Amusequote:
ach ja, we wachten afquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan er anders behoorlijk vette dingen mee. Okee je moet geen dubbel bass machine aanzetten als bij metal![]()
Maar eerst moet hij het helemaal strak onder de knie hebben voordat we het echt gaan gebruiken.
Gebruik daar nou maar gewoon een oude sok voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Zoek namelijk nog een goedkope strat om in een hele foute kleur te sproeien
Ik wil m ophangen... Om over de emotionele waarde niet te spreken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ik heb op een Amuse gespeeld, slechter dan dat kan het niet zijn
Wat vraag je er nou voor?
Super vet man! Eigen oefenruimtetjes zijn echt zooo chill!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor Witch dan eindelijk die foto's
Oefenhok nu helemaal compleet qua apparatuur. Klein maar fijn
[ afbeelding ]
Voor dat geld mag je hem lekker ophangen jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil m ophangen... Om over de emotionele waarde niet te spreken.
300 euro?
Zijn dat geen powerchords? Is punk manquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef RinkeNL het volgende:
Beginnende gitarist meld zich met een vraag:
Ik speel nu Boulevard of Broken Dreams (Green Day doh) alleen heb ik 1 probleem: ik heb geen capo.
Akkoorden zijn als volgt (met capo op 1ste fret): Em G D A.
Hoe moet ik dit nu zonder capo spelen? 1ste fret barren, A+D snaar op de 3e fret voor het Em akkoord lijkt me?
Maar voor de G D en A? E maj barré grip en dat gewoon naar boven schuiven tot je de goede noot hebt fzo?
Intro zijn geen powerchords, pas in het refrein.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn dat geen powerchords? Is punk man
Punk en capo's![]()
Green Day
Dean +1quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef RinkeNL het volgende:
Om nummers met barré akkoorden erin te kunnen spelen?
Ik hoef echt niet alleen maar punk/rock/metal wat dan ook met alleen maar powerchords.
Ja hoe was het? Ik was te moe en het werd me te duur om te komenquote:
Op een acoustic,... daar moet je toch ff net wat meer kracht zetten om alle noten er goed uit te kunnen poepen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:27 schreef Moozze het volgende:
| |-------------------------|
| |-------------------------|
| |--------------8~--------|
| |--3~---6~---8~---8~--|
| |--3~---6~---6~---8~--|
| |--1~---4~---------6~--|
Als je barrés wilt oefenen kan je dat beter doen met een nummer waarin barrés voorkomen
Moet kunnen toch? En Anders kan je er altijd nog 'E' akkoordjes van maken... (Klinkt dan wel anders en is niet punk denk ik maar je zal wel horen wat de bedoeling is)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Op een acoustic,... daar moet je toch ff net wat meer kracht zetten om alle noten er goed uit te kunnen poepen...
Wat velen lastig vinden is het kreupele handje wat je moet doen om je wijsvinger gekanteld te krijgen bij de barré...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? En Anders kan je er altijd nog 'E' akkoordjes van maken... (Klinkt dan wel anders en is niet punk denk ik maar je zal wel horen wat de bedoeling is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |