Hij is al redelijk oud, heeft een kaartgevoelig karakter en geen specialiteit. Daarnaast geen passen. Persoonlijk vind ik 'm wat aan de dure kant. Van de prijzen voor defs weet ik eigenlijk niet zoveel, ik heb zelf 3 uitstekende rondlopen, gekocht voor 400-600k per stuk mét bijstats en specialiteit/ervaringquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef Marcell0 het volgende:
Dario Harmsma (109540429)
26 jaar en 79 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 560
Loon: 1 116 ¤/week
Eigenaar: Kralingen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Voor 1.041.000 gekocht.
Is dit teveel? Vergelijkbare spelers kostten soms wel meer...
Als oprichter van de Counterhuftersfederatie heb je natuurlijk wel een naam hoog te houdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het spel eik geen zak meer aan
Misschien moet ik weer terug naar oude tijden en weereens gaan counteren
je bent niet de enige die er geen zak meer aan vindt.. ik speel het nog wel, maar doe er vrij weinig mee verder..quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het spel eik geen zak meer aan
Misschien moet ik weer terug naar oude tijden en weereens gaan counteren
Ik vind t ook niet bijzonder leuk meer. Mischien als ik weer wat meer ga winnen dat ik t dan weer wat leuker ga vinden. Zo een bericht in je gastenboek maakt t ook wel wat grappiger :quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je bent niet de enige die er geen zak meer aan vindt.. ik speel het nog wel, maar doe er vrij weinig mee verder..
iemand trouwens nog een oefenpotje komende woensdag?
quote:793 van de 793 door PolCaf-Marcello_ [Hattrick Supporter] 26-06-2008 om 20:28
Hehe... Ik vond deze speler ook een mooie..
Nederlands
Formi verdedigen
Redelijk positiespel
Nog niet zo oud..
Maar ik zal de volgende keer beter luisteren baas
Wel leuke spam.quote:
Dat had ik nog ff gemist. Nou daar gaat mn clubhousequote:24-06-2008 Clubhouse verwijderd uit de Winkel
We zijn gestopt met de verkoop van het product Clubhouse. We gaan meer tijd steken in het verbeteren van het Supporterpakket via nieuwe en verbeterde functies, in plaats van twee verschillende speciale pakketten te ontwikkelen en ondersteunen.
Als je al een abonnement op Clubhouse hebt, zal deze gewoon blijven bestaan. Je kunt alleen geen nieuw abonnement meer kopen.
Dat klinkt wel goed!quote:...We gaan meer tijd steken in het verbeteren van het Supporterpakket via nieuwe en verbeterde functies...
HT-Johan heeft gezegd dat ClubHouse voor huidige 'gebruikers' nog minstens een kalenderjaar blijft bestaan (kosteloos voorzover niet al betaald). In die periode gaan ze kijken of het fatsoenlijk in HT geïntegreerd kan worden, dan wel outsourcing mogelijk is. Misschien verdwijnt het ook helemaal, maar het wordt in ieder geval niet meer nieuw en betaald verkocht..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Edit :
[..]
Dat had ik nog ff gemist. Nou daar gaat mn clubhouse![]()
![]()
![]()
(gaat verkoop, gekocht voor 650k, is nu waard 1300k)quote:Hans Erbrant [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 870, 17 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatten: slecht
Leuke LT traineequote:Korstiaan Schipperijn [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=540, 17 jaar en 11 dagen, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatten: redelijk
Idemquote:Juan Manuel Galván [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 160, 17 jaar en 17 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Technisch]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatten: slecht
+1. De vorm is niet ideaalquote:Abraham van den Brakel
TSI = 13 740, 20 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Hans Domela Nieuwenhuis [playerid=201636835]
17 jaar en 57 dagen, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 21-08-2008
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 392 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Fokko Hamer (208128895)
18 jaar en 31 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 12-09-2008
Total Skill Index (TSI): 1 430
Loon: 777 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Mijn supernatural spits met briljant passen is daar natuurlijk wel uitermate geschikt voorquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Als oprichter van de Counterhuftersfederatie heb je natuurlijk wel een naam hoog te houden
heej jij hier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn supernatural spits met briljant passen is daar natuurlijk wel uitermate geschikt voor
Nou ben ik op zich wel in voor zo'n trainingspotje, maar als ik reply dan heb ik een probleem met de GMs denk ik. Of niet?quote:Hi Bart,
Komende woensdag moet ik in de beker tegen jouw. Maar had al gezien dat ik vrij kansloos ben. Dus stel ik voor op een akkoordje, trainingswedstrij voor de trainees/reserves en piccen. Ik ben vooral gebaat bij niet al te veel tegengoals, zodat mijn zelfvertrouwen hoog blijft vandaar deze voorstel. Wat vind je ervan?
grt, Khoa
Dat is wel tof, jammer dat jij net de boot gemist hebt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej jij hier!
Vriend van me staat nu 1e in de eredivisie, en zijn broertje staat 3e... Toch best uniek moment lijkt me zo
Zeg hem dat je het doet en naai hem met een dikke MOTSquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:52 schreef Yurzinho het volgende:
Of hij loopt je te naaien, gaat AO-MOTS spelen en bekert lekker verder![]()
Gewoon op een normale manier afmaken, die huilebalk
Dat wordt al lastig want ik heb geen kennis van html.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:59 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb als het goed is de standaard html pagina's met groepen etc. nog wel liggen. Je moet het wel allemaal handmatig invullen.
Heb nog een leuk spitsje in de aanbieding, deze loopt maandag af voor 1.499.999. Iemand interesse?quote:Gennady Nosarev (191259925)
19 jaar en 34 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Rossiya
Total Skill Index (TSI): 7 040
Loon: 1 389 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Dat je je daar wat van aantrekt. Maar goed ik stuur je zo wel mn mail dan kan je t me mailen en dan kijk ik wel ff of ik r wat van snap.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:10 schreef maniack28 het volgende:
Je kan ze desnoods ook in word editten en dan opslaan en weer uploaden.. en tjsa, anders moet je vragen of iemand anders dat op zich wil nemen. Ik ga het niet doen, dan gaan ze weer lopen zeiken dat het allemaal zo lang duurt
als ik het geld had.. had ik et misschien nog wel gedaan ook..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:33 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Heb nog een leuk spitsje in de aanbieding, deze loopt maandag af voor 1.499.999. Iemand interesse?
hey wat heb jij gekocht dan dat je nu geen geld meer hebt? heb ik wat gemist??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als ik het geld had.. had ik et misschien nog wel gedaan ook..
hehehe das iig wel een doel in hattrickquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik zoek een hattrick doel....
Al een tijdje in m'n hoofd: in elke linie een zelf opgeleide speler.
Inmiddels heb ik al een zelf-opgeleide def en aanvaller en een winger natuurlijk (die train ik nu).
Nadeel: moet ik ook keepers gaan trainen een keertje
Ach, ik werd gewoon een beetje moe van dat gejank iedere keer he... kan gebeuren.. Vind zelf dat als mensen ergens tijd in steken ze best wat waardering mogen krijgen, maar als de score op donderdag nog niet geupdate was begonnen sommigen al te huilen.. dan houdt het op. De grootste zeikerds staan altijd aan wal en dat blijkt maar weer, want de zeikerds hebben het niet opgepakt (behalve Refused, respectquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je je daar wat van aantrekt. Maar goed ik stuur je zo wel mn mail dan kan je t me mailen en dan kijk ik wel ff of ik r wat van snap.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, ik werd gewoon een beetje moe van dat gejank iedere keer he... kan gebeuren.. Vind zelf dat als mensen ergens tijd in steken ze best wat waardering mogen krijgen, maar als de score op donderdag nog niet geupdate was begonnen sommigen al te huilen.. dan houdt het op. De grootste zeikerds staan altijd aan wal en dat blijkt maar weer, want de zeikerds hebben het niet opgepakt (behalve Refused, respect// en SD en JD, sorry
)
Je hebt mail btW!
17 jaar.. goed positiespel goed passen..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey wat heb jij gekocht dan dat je nu geen geld meer hebt? heb ik wat gemist??
Thx voor de mailquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, ik werd gewoon een beetje moe van dat gejank iedere keer he... kan gebeuren.. Vind zelf dat als mensen ergens tijd in steken ze best wat waardering mogen krijgen, maar als de score op donderdag nog niet geupdate was begonnen sommigen al te huilen.. dan houdt het op. De grootste zeikerds staan altijd aan wal en dat blijkt maar weer, want de zeikerds hebben het niet opgepakt (behalve Refused, respect// en SD en JD, sorry
)
Je hebt mail btW!
De fok!Cup wil ik dus gaan proberen te reanimeren maar daar kan ik (zoals boven vermeld) wel hulp bij gebruiken. Maar er zijn nog 2 leuke dingen die dood zijn op het moment :quote:Deze federatie is er voor iedereen die lid is van Fok!
Er worden verscheidene activiteiten georganiseerd: de Fok!Cup, jaarlijkse awards voor aparte prestaties en een Vinnie Jones / Gary Lineker award met wekelijks geüpdate standen. (Dankzij Ruudt nog in leven!)
Daarnaast is er een gezellig IRC-kanaal en wordt er eens in de zoveel tijd iemand geïnterviewd om als Team van de Maand te fungeren.
ok dan! en wat mocht ie kosten. (om ff jou vraag te stellen)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
17 jaar.. goed positiespel goed passen..
Ik weet niet precies hoe t bij jou speler zit maar dit lees ik in de regels :quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:37 schreef Anno20 het volgende:
Nu heb ik zojuist m'n jeugdspeler verkocht voor een ietwat tegenvallend bedrag van 300k... Daarna heeft de koper m meteen weer in de verkoop gegooid met een minimumprijs van 435k... Er staat nu bij mijn transferoverzicht het volgende:
Bas Jan Mansveld 01-07-2008 om 15:30
Moederclub: 2% (0.0 ¤)
Vorige club: 0,25% (0.0 ¤)
Neem aan dat vetgedrukte alleen een foutje in de opmaak is en ik wel gewoon 25% ontvang?? (eigenlijk 27% totaal)
Edit: Eigenlijk een hele rare daytrade, want als je het even nader bekijkt levert hij 437k*0.27=117.450 euro in... Dat betekent dat hij maar 320.000 overhoudt... Dat is toch niet lucratief?? Naja, ik vind het best verder als hij m daarvoor verkoopt... Dan heb ik iig een lekkere prijs binnen!
quote:NB: Bij de verkoop van een van je eigen jeugdspelers krijg je geen vergoeding als "vorige eigenaar", maar de keer daarna dat de speler wordt doorverkocht krijg je zowel "vorige-clubgeld" (als de speler daadwerkelijk wedstrijden voor je team heeft gespeeld) en 2% van de verkoopprijs als "moederclubgeld".
1100k..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok dan! en wat mocht ie kosten. (om ff jou vraag te stellen)
mja ik vond het ook een niet onaardige prijs, daarom heb ik het ook maar gedaan.. ik heb momenteel nog zo'n 500k over.. dus dat kan ik mooi gaan sparen en uitbreiden naar meer..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik vond het ook een niet onaardige prijs, daarom heb ik het ook maar gedaan.. ik heb momenteel nog zo'n 500k over.. dus dat kan ik mooi gaan sparen en uitbreiden naar meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |