Welke van de 10? die ik net gepulled heb? dat passen train ik trouwens in t tussen seizoen meestal hoger.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
outpost ik zou die jeugdspeler verkopen
de spelers die je hebt met meer passen zijn rendabeler en beter voor je team
ja maar een speler stijgt niet opzeker in het tussenseizoenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke van de 10? die ik net gepulled heb? dat passen train ik trouwens in t tussen seizoen meestal hoger.
ok dan bedoel je mn pull van zaterdag. Jah dacht ik ook aan hij speelt iig woensdag en dan maar hopen dat ie stijgt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja maar een speler stijgt niet opzeker in het tussenseizoen
en matig-redelijk is leuker dan zwak-matig
Welkom welkom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Hej, ik ben DD... Ik speel hattrick met Olde Veste. Vorig jaar een pechseizoen gehad met een degradatie. Dit seizoen ga ik (zeker weten) promoveren, en volgend seizoen niet zeker. Hangt van de tegenstanders af.
oops das zonde. Je oefen friendly bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Kut vergeten jeugdwedstrijd in te stellen
Heb je uitgedaagd voor vrijdag 1200 uurquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:19 schreef maniack28 het volgende:
Joh! Kristiansund ff zoeken en dan naar mn jeugdteam gaan
Ik denk dat ik deze keep binnenkort maar der uit ga doen. Een jaartje ouder levert ie al helemaal niets meer op.quote:Thomas Marcussen (57235491) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] Alltid!
29 jaar en 81 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Conditie: goed Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Het is een idee maar weet je hoe langzaam controlerend spel traint?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef DSanka het volgende:
Met matig verdedigen ben je inderdaad al meer als 5 miljoen kwijt. Komt voornamelijk omdat er nooit op getraind is.
Wereldklasse keepen en Redelijk verdedigen is ook gewoon 4.5 miljoen![]()
Als ik verdedigers zou trainen zou ik er toch over gaan denken om in de vriendschappelijke wedstrijden een plaatsje in te gaan ruimten voor een keeper.
laat ik nou net zo'n speler hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef DSanka het volgende:
Wereldklasse keepen en Redelijk verdedigen is ook gewoon 4.5 miljoen![]()
Jup en we counteren weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
iemand nog in de beker vanaaf?
Gelezen wat 'ie zegt? Keeper zondag opstellen als keeper, in de friendly als verdediger. Dus speelt 2x per week (extra blessurerisico..) en traint verdedigen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is een idee maar weet je hoe langzaam controlerend spel traint?
zo deed ik het ook.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gelezen wat 'ie zegt? Keeper zondag opstellen als keeper, in de friendly als verdediger. Dus speelt 2x per week (extra blessurerisico..) en traint verdedigen..
hoe snel gaat dat?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zo deed ik het ook.
gekocht met slecht verdedigen volgens mij en nu dus redelijk
Staat 1-1 bij mij nu, wordt nog spannend denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
laat ik nou net zo'n speler hebben21 nog maar.
iemand nog in de beker vanaaf?
ok dan had ik t idd niet goed gelezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gelezen wat 'ie zegt? Keeper zondag opstellen als keeper, in de friendly als verdediger. Dus speelt 2x per week (extra blessurerisico..) en traint verdedigen..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zo deed ik het ook.
gekocht met slecht verdedigen volgens mij en nu dus redelijk
Netjes!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:23 schreef nicomart het volgende:
die VII heb ik met 5-0 naastgezet. Ben benieuwd wat ik volgende week krijg.
Met de 2 keer piccen in de beker heb ik nu in ieder geval een lekkere TS opgebouwd om mijn kansen van lijfsbehoud in V te vergroten.
ik nog nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!!![]()
Iemand een friendly volgende week?
uitgedaagd!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!!![]()
Iemand een friendly volgende week?
ah tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begreep ikwas ook niet voor jou bedoeld hehehe
De keeper gekocht op 18 december 2007. En vanaf toen gelijk getraind tot bij in week 20 redelijk werdquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
3-4 gewonnen.
Mbt die keeper. Geen idee hoeveel sterren het helpt. Geen idee hoe snel dat ging.
lekker, ouwe counterhufter.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:36 schreef -J-D- het volgende:
6-0 gewonnnnnen
Tactiek counteraanval
Tactische vaardigheid buitenaards
HatStats 200
Rechterverdediging formidabel (heel hoog)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (heel hoog)
Linkerverdediging briljant (heel laag)
0 - 4 Ilyas Franken (82)
0 - 5 Romain Furlan (83)
0 - 6 Erik Stensson (84)
Ik vind het spel eik geen zak meer aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lekker, ouwe counterhufter.
Ik heb m'n VII'e klasser d'r ook uitgecounterd, wel nog even schrikken toen ik 2-1 achter stond in de rust ,maar uiteindelijk met 2-5 geklaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |