Haahaha wat triest zeg.quote:
Wat een zielige zooi! Die gast kan niet eens normaal een clip monteren of die gast is gewoon een dikke mongool.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
+1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een zielige zooi! Die gast kan niet eens normaal een clip monteren of die gast is gewoon een dikke mongool.
Kap met het posten van die kankerfilmpjes, ik schaam me echt dood als Nederlander op dit moment. Gadverdamme.
roflquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een zielige zooi! Die gast kan niet eens normaal een clip monteren of die gast is gewoon een dikke mongool.
Kap met het posten van die kankerfilmpjes, ik schaam me echt dood als Nederlander op dit moment. Gadverdamme.
Wil jij ze op je feestje hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is wel handig dat ze allemaal Zanger X heten, dan weet je in elk geval wat ze komen doen op je feestje
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wil jij ze op je feestje hebben?
Nopequote:
omgquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er een deel 2
Ik vind wel dat John & Willeke een eigen topic verdienen
Er is nog een zanger Bobquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Strychnine het volgende:
http://duo-john-willeke.hyves.nl/
En nog 803 vrienden ook
"Bericht voor alle Fans van Zanger BOB.Voor al die lieve fans van mij?Sinds vandaag woensdag 6 Augustus is mijn oude fanclub hyves uit de lucht.Ik kreeg namelijk een vraag van twee kanjers van 15 jaar uit het plaatsje Wehl om een nieuwe Fan hyves voor mij te maken"quote:
welke FOK!sters waren dat? Nu melden!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
"Bericht voor alle Fans van Zanger BOB.Voor al die lieve fans van mij?Sinds vandaag woensdag 6 Augustus is mijn oude fanclub hyves uit de lucht.Ik kreeg namelijk een vraag van twee kanjers van 15 jaar uit het plaatsje Wehl om een nieuwe Fan hyves voor mij te maken"
Ja met een mooie OP graagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:51 schreef Strychnine het volgende:
Zal ik alvast een nieuw topic in elkaar knutselen? Niet voor Bas Vermeer maar goede neerlandse zangers in het algemeen?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:51 schreef Strychnine het volgende:
Zal ik alvast een nieuw topic in elkaar knutselen? Niet voor Bas Vermeer maar goede neerlandse zangers in het algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |