abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:55:38 #76
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61584570
Lekker dan... Moet je als belastingplichtige zelf eens proberen, dan zijn ze bij de belastingdienst wel opeens heel alert.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_61679433
Vandaag tijd gehad om te bellen. Weer het standaardgesprek terug gehad, ze laten het belastingkantoor zelf terug bellen, en zelf "kan ze er meer niet aan doen. Ik moet geduld hebben". Oh, en hun verwerkingsdatum is nu opeens 4 augustus geworden. Toen ik haar vroeg waarom ze pas op 4 augustus een brief inscannen die op 24 juni is verstuurd kreeg ik ook weer zo'n antwoord als geen idee, dat is alles wat ik hier zie.

Ik ben totaal niet gewelddadig normaal, maar ik kan nu écht even niks meer hebben.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_61679716
Oh joepie, ik moest ze eigenlijk ook bellen ivm een vraag over m'n huurtoeslag, maar ik denk dat ik het maar laat en gewoon betaal wat ze voorschrijven.

Overigens woon ik wel in Limburg, dus ik kan wel in Heerlen op wat deuren gaan bonken als het misgaat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61679860
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef Nemain het volgende:
TS, bereid je er maar op voor dat het nog héél lang gaat duren.
Vanaf nu beschouw ik jou als profeet
pi_61688887
Wij kregen een brief dat ze zoveel bezwaarschriften hadden ontvangen op de definitieve beschikkingen huur- en zorgtoeslag 2006 dat ze onmogelijk binnen de ervoor gestelde tijd uitspraak konden doen en ze een paar maanden extra nodig hebben. Nogal logisch als ze de gegevens van iedereen door elkaar husselen.
pi_61883651
Goed, we zijn nu 3 maanden verder, rond de 20 telefoontjes van in totaal 3 uur en 5 aangetekende brieven, maar dan heb je ook wat. Ze hebben nu het complete bedrag 2x gestort.
Dat wordt morgen weer bellen .
  woensdag 24 september 2008 @ 22:04:30 #82
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61889526
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:59 schreef Trannellius het volgende:
Goed, we zijn nu 3 maanden verder, rond de 20 telefoontjes van in totaal 3 uur en 5 aangetekende brieven, maar dan heb je ook wat. Ze hebben nu het complete bedrag 2x gestort.
Dat wordt morgen weer bellen .
die kosten kun je niet aftrekken he

Gefeliciteerd, ik ken het, zoals eerder vermeld. Ze weten het soms zelfs te presteren om aangetekende stukken zoek te maken en dan zijn ze wel zo bijdehand om het recuutje aan je te vragen
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61916541
Niet zo maar terugbetalen! Dan kunnen ze dat niet plaatsen en willen ze het nog een keer terug en zit je weer in de shit.
pi_62578884
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:14 schreef GieJay het volgende:

[..]

BRIL - JANT!

Vooral die laatste zin: Als ik de zelfstandige aftrek plus meewerk aftrek doe.. heb ik me dan goed afgetrokken?

Dat is eens wat anders...
pi_62579917
Ik kreeg gisteren de definitieve huurtoeslagbeschikking 2007. 779 euro terugbetalen
Het was wel minder dan ik zelf had berekend Geloof ik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')