abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 21:57:09 #51
77575 NiTiN
Move On Up
pi_60254404
kans-loos. Belastingen is sowieso diefstal incompetent apparaat om al die zooi te regelen, ondertussen zo ingewikkeld gemaakt (youtube foongag is mooi voorbeeld) zodat de gemiddelde nederlander nauwelijks alles eruithaalt.

als er dan al zonodig taxes nodig zijn (moreel gezien: NEE.) dan is het minst kwade nog een vlaktax, zodat iedereen een bijdrage levert. En niet dit hoerige criminele progressieve stelsel wat elke vorm van extra inzet en beloning daarvoor de nek omdraait.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_60275020
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht dat jij gewipt had
ok , kantoor sluit om 17.00 uur
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60275269
Ik heb ooit eens het advies van de belsatingtelefoon gevolgd, gelukkig had ik een notitie gemaakt van waneer hoelaat en met wie dat was, scheelde mij een boete

nu laat ik alles invullen, geeft minder problemen en ik krijg meer terug.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:01:11 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60275458
Volgend jaar wordt het nog leuker, dan gaan ze een deel van de aangifte alvast voor je invullen. Ongetwijfeld op hun eigen manier, dus zal er bij een groot deel van de bevolking niks van kloppen.

Als ze nu eens zorgen dat eerst de zaken op orde zijn, en dan extra werk gaan doen. Maar nee.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60280560
Mjah, ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar de persoon met wie ik verwisseld ben, en of wij inderdaad echt zo erg op elkaar lijken qua naam
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 28 juli 2008 @ 12:10:03 #56
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60393152
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Armageddon het volgende:

Al met al een dikke 7 a 8 maanden mee bezig geweest. Ik denk dat de jostiband daar op het callcenter zit.
Nouja, het lig took aan het systeem volgens mij, als ik er heen bel gaat het meestal wel ok overigens, alelen de afhandeling daarna... Zeker als je teruggebeld wordt, volgens mij is dat gewoon een extern callcenter.

"Ja, u gebeld met belanstingdienst?"
"Is geregeld u krijgt nog nieuwe beschikking."

- 'Eh, spreek ik nu met de belastingdienst?'

"Ja u gebeld over adres? Is nu geregeld."

- 'Ja, dat was eerst ook, maar toen was het verkeerd geregeld, op wiens naam staat het nu?'

"Het is nu goed"

- 'Ja, wat is "goed" hè, maar ik wacht de brief wel weer af...'

3 weken later krijg je dan op dezelfde dag 4 brieven van de belastingdienst in 4 enveloppen om vanalles te regelen... Gelukkig bleek het idd nu wel goed, voor zover ik kan nagaan.
[KNE]-Mod
pi_60400552
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:10 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nouja, het lig took aan het systeem volgens mij, als ik er heen bel gaat het meestal wel ok overigens, alelen de afhandeling daarna... Zeker als je teruggebeld wordt, volgens mij is dat gewoon een extern callcenter.

"Ja, u gebeld met belanstingdienst?"
"Is geregeld u krijgt nog nieuwe beschikking."

- 'Eh, spreek ik nu met de belastingdienst?'

"Ja u gebeld over adres? Is nu geregeld."

- 'Ja, dat was eerst ook, maar toen was het verkeerd geregeld, op wiens naam staat het nu?'

"Het is nu goed"

- 'Ja, wat is "goed" hè, maar ik wacht de brief wel weer af...'

3 weken later krijg je dan op dezelfde dag 4 brieven van de belastingdienst in 4 enveloppen om vanalles te regelen... Gelukkig bleek het idd nu wel goed, voor zover ik kan nagaan.
krijg je eens een antwoord is het weer niet goed
  maandag 28 juli 2008 @ 19:27:28 #58
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60402193
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef postmortum het volgende:

[..]

krijg je eens een antwoord is het weer niet goed

Ja, ik ben nogal veel eisend.

De keer ervoor was ook alles goed (Toen in echt volledige Nederlandse zinnen) alleen toen kreeg ik daarvan alsnog weer foutieve beschikkingen. "Ja u staat hier wel goed in het systeem, maar u krijgt verkeerde beschikkingen, raar heh?"

Die mensen kunnen er ook allemaal niet zo veel aan doen geloofik, maar ik word er wel een beetje moe van... (En ik vraag me toch ook wel af waarom ik zelf moet terug bellen dat ik een paar dagen eerder teruggebeld zou worden én men een tijd vraagt waarop ik gebeld wil worden waar men zich áls men belt niet aan houd. Nou schijnt het hele software systeem kut te zijn, maar doe dan niet net alsof je het netjes registreert...)

Positief wel is dat alles (soms na heel lang) wel netjes terug te vinden is zodat het altijd wel goed komt, alleen kan dat wel ff duren.
[KNE]-Mod
  maandag 28 juli 2008 @ 20:40:47 #59
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60403871
k kreeg een brief met de opmerking dat ik een aanslag had gekregen met een betalingstermijn van zes weken. De juiste betalingstermijn moet zijn acht weken.

Een aparte brief..... jemig. Wel netjes dat ze het doen, maar helemaal jofel gaat het daar niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:46:52 #60
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60404051
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
k kreeg een brief met de opmerking dat ik een aanslag had gekregen met een betalingstermijn van zes weken. De juiste betalingstermijn moet zijn acht weken.

Hey die kreeg ik ook.
(Ja, die was dus weer niet van de huurtoeslag maar van de gewone belastingen.)
[KNE]-Mod
pi_60404412
Dat inscannen wordt uitbesteed. Dan komt het digitaal in het systeem van de Belastingdienst terecht. Mja, kan best dat er wat door de war raakt bij het inscannen natuurlijk.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:01:52 #62
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60404446
De definitieve beschikking voor de huurtoeslag van 2006 is trouwens sinds dit weekend ook binnen.
[KNE]-Mod
pi_60428328
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:01 schreef ThE_ED het volgende:
De definitieve beschikking voor de huurtoeslag van 2006 is trouwens sinds dit weekend ook binnen.
Wat een snelheid ineens.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:13:01 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60428437
Overigens was het excuus dat ze niet terug gebeld hadden "Ja, ik lees hier dat we u niet konden bereiken", alleen heb ik alleen een 06 en ik had 0 gemiste oproepen en ook geen voicemails. Kán natuurlijk, maar unlikely, buiten het feit dat men het natuurlijk best nogmaals had kunnen proberen.
[KNE]-Mod
pi_60653764
Hernieuwde update!

Heb weer even gebeld over hoe het ermee voor staat. De hernieuwde aangifte zou nu in mijn brievenbus moeten liggen, en binnen een paar dagen zou het gehele bedrag op mijn rekening moeten zijn bij geschreven . Ben benieuwd!
pi_60653891
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef Trannellius het volgende:
Hernieuwde update!

Heb weer even gebeld over hoe het ermee voor staat. De hernieuwde aangifte zou nu in mijn brievenbus moeten liggen, en binnen een paar dagen zou het gehele bedrag op mijn rekening moeten zijn bij geschreven . Ben benieuwd!
Ben ook benieuwd of het bedrag wel bij jou terecht komt en niet (weer) bij iemand anders
pi_60730751
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd of het bedrag wel bij jou terecht komt en niet (weer) bij iemand anders
Overigens afgelopen weekend geen hernieuwde aangifte ontvangen
pi_60826345
En weer gebeld! Mijn bezwaarschrift was in eerste instantie in het systeem verwerkt als toevoeging ipv bezwaarschrift, wat als resultaat heeft dat ze er 8 ipv 6 weken over hoeven te doen. Na mijn telefoontje vorige week heeft blijkbaar iemand dit terug aangepast in het systeem.

Resultaat: Mijn brief is nu weer onderop te stapel gekomen met als ingangsdatum afgelopen vrijdag. Verwerkingstijd 4-6 weken, dus tegen eind september krijg ik misschien eindelijk iets.

Ik ga nu maar een officiële klacht indienen, dit gaat gewoonweg té ver.
pi_60901820
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Trannellius het volgende:
En weer gebeld! Mijn bezwaarschrift was in eerste instantie in het systeem verwerkt als toevoeging ipv bezwaarschrift, wat als resultaat heeft dat ze er 8 ipv 6 weken over hoeven te doen. Na mijn telefoontje vorige week heeft blijkbaar iemand dit terug aangepast in het systeem.

Resultaat: Mijn brief is nu weer onderop te stapel gekomen met als ingangsdatum afgelopen vrijdag. Verwerkingstijd 4-6 weken, dus tegen eind september krijg ik misschien eindelijk iets.

Ik ga nu maar een officiële klacht indienen, dit gaat gewoonweg té ver.
ja sorry he
pi_61520512
Oh, trouwens weer een update! Vorige week donderdag belde ik hun maar weer eens met het volgende resultaat:

Ik: "Ja hoi, met Lennart, ik wil graag weten hoe het er met mijn bezwaarschrift voor staat!"
Kerel aan de telefoon: "Ik ga even uw gegevens pakken, brb!"
<paar minuutjes stilte>
Kerel: "Ja hoi, ben ik weer, ik heb uw gegevens maar ik snap enkele opmerkingen die er bij geplaatst zijn niet, heeft u een momentje?"
<paar minuutjes stilt,e onderbroken door heftig gediscussieer tussen 3 mensen op de achtergrond>
Kerel: "Mijnheer, mijn collega's begrijpen het ook niet, ik ga even iemand voor u bellen!"
<weer stilte>
Kerel: "Als u uw mobiele nummer geeft, dan wordt u binnen twee werkdagen terug gebeld door het betreffende kantoor."
Ik: "Okay, dus als ik dinsdagochtend nog niet ben gebeld (waar ik eigenlijk van uit ga), kan ik jullie weer bellen en naar jou vragen?"
Kerel: "Ik werk die dag vanaf 11 uur, maar vraag inderdaad rond dat tijdstip dan naar mij."
Hulde voor de kerel, had eindelijk het idee dat ik serieus werd genomen .

Binnen een half uur werd ik gebeld door kantoor Heerlen (terwijl mijn belastingkantoor gewoon Hoofddorp is ) dat de aanslag de verwerkingsdatum 8 september heeft, dus dat er eigenlijk alleen nog iemand de eindgoedkeuring moest geven. Ik geef ze tot vrijdagmiddag met het terug storten van mijn geld, maar ik ben zeer benieuwd .
Overigens toen ik vroeg of zij mij nou kon vertellen wat er allemaal fout is gegaan de afgelopen maanden was haar excuus dat zij het erg druk hadden, een achterstand hadden en dat dat inscannen van die papieren door een extern bureau wordt gedaan. Echt, ik moet eens op mijn werk/studie met zulke verklaringen aan komen .
  woensdag 10 september 2008 @ 12:05:57 #71
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61520641
ik geef je groot gelijk, het zijn mechanisch aangestuurde primaten daar bij de belastingdienst.
Maar bedenk je eens, zouden er ooit jongetjes en meisjes op school zijn geweest die geantwoord zouden hebben dat ze bij de belastingdienst zouden willen werken als ze later groot zijn? -Nee, natuurlijk niet, elk jongetje wil brandweerman, politieagent, straaljagerpiloot worden.
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61520894
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef Stephe het volgende:
ik geef je groot gelijk, het zijn mechanisch aangestuurde primaten daar bij de belastingdienst.
Maar bedenk je eens, zouden er ooit jongetjes en meisjes op school zijn geweest die geantwoord zouden hebben dat ze bij de belastingdienst zouden willen werken als ze later groot zijn? -Nee, natuurlijk niet, elk jongetje wil brandweerman, politieagent, straaljagerpiloot worden.
Tja, hetgene waar ik uiteindelijk het meest boos over ben is het gegeven dat ze de verantwoordelijkheid niet willen nemen voor een menselijke fout. Eerst geven ze aan dat het niet hun fout is, maar dat van een extern bureau. Dat kan wel wezen, maar ik doe mijn aangifte met hun, niet met dat andere bureau, het is hun eigen verantwoordelijkheid.
En de argumentatie van de telefonisten wanneer je met een boze stem vraagt hoe in godsnaam iets is gebeurd, dan krijg je de repliek "Sorry mijnheer, maar ik kan er ook niets aan doen, ik ben slechts de boodschapper!". Ook dat is zo, maar geef mij dan iemand die er wel wat aan kan doen danwel mij kan uitleggen hoe het is gebeurd.
Mijn god, dit was zo ongelooflijk frustrerend uiteindelijk
pi_61530092
nevermind

[ Bericht 96% gewijzigd door postmortum op 10-09-2008 18:58:45 ]
pi_61582535
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef Trannellius het volgende:
Binnen een half uur werd ik gebeld door kantoor Heerlen (terwijl mijn belastingkantoor gewoon Hoofddorp is ) dat de aanslag de verwerkingsdatum 8 september heeft, dus dat er eigenlijk alleen nog iemand de eindgoedkeuring moest geven. Ik geef ze tot vrijdagmiddag met het terug storten van mijn geld, maar ik ben zeer benieuwd .
Inmiddels is het vrijdagavond, en nog steeds geen ebricht noch terugstorting
pi_61582541
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef Trannellius het volgende:
Inmiddels is het vrijdagavond, en nog steeds geen bericht noch terugstorting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')