Jij hebt het in februari niet echt gevold bij de keren dat het mis ging bij digitale aangifte?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
[ afbeelding ]
of digitaal aangifte fTw
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zitten die 2 formulieren al aan elkaar, die je beiden kan los schueren van andere pagina's die je zelf kunt houden ter referentie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef BlackMale420 het volgende:
Volgende keer aan elkaar nieten? Sowieso komen de meeste ambtenaren over alsof ze het IQ van een trechter hebben die omlaag gaat zodra je ze moeilijke vragen stelt.
Mocht dat zo zijn dan komt het lage IQ van de gemiddelde ambtenaar weer naar voren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zitten die 2 formulieren al aan elkaar, die je beiden kan los schueren van andere pagina's die je zelf kunt houden ter referentie.
Dat is inderdaad een sollicitatie-eis...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef BlackMale420 het volgende:
Volgende keer aan elkaar nieten? Sowieso komen de meeste ambtenaren over alsof ze het IQ van een trechter hebben die omlaag gaat zodra je ze moeilijke vragen stelt.
Niet genoeg verdienen om belasting te betalenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:54 schreef First het volgende:
Belasting betalen![]()
Minderjarig zijn en je ouders het laten doen FTW
Ik wil gewoon mijn geldquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat wil je? Er werken allemaal van die mensen á la postmortum.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Niet genoeg verdienen om belasting te betalen
Tja, heb net het bezwaarschrift verstuurd en alles. Heb mijzelf er ook meteen maar aangeleerd om van het hele gebeuren, maar dan ook echt a'lles, kopietjes te gaan maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef Nemain het volgende:
Belastingdienst prutsers![]()
Ik heb een maand of drie geleden een bezwaarschrift ingediend, omdat mijn ex mijn zorgtoeslag had ontvangen en ik dat nu terug moest gaan betalen (), en deze week kreeg ik een brief+acceptgiro waarop ik nog niet had betaald. Gebeld, en gisteren of vandaag zouden ze bellen om dit op te lossen.
Het is nu 17.11, die ambtenaren zijn allemaal naar huis maar ben ik al gebeld?x2
TS, bereid je er maar op voor dat het nog héél lang gaat duren.
Jaaa, digitale aangifte, dat gaat gelukkig nooit foutquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
[ afbeelding ]
of digitaal aangifte fTw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |