In iedergeval geen coke snuiven met de daderquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, en jij bent vast en zeker een psycholoog dat jij precies weet wat emoties en shock met mensen kunnen doen? Knap hoor!
Zegt het fenomeen Loverboys jouw iets? Of vind je dat ook maar de eigen schuld van die meisjes? Maar ja, als je de hele dag achter je computertje op forums beter loopt te weten, kan je ook niet verwachten dat iemand enig realiteitsgevoel of levenservaring heeft...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In iedergeval geen coke snuiven met de dader
Wat me wel wat zegt is dat het een bepaald type meisje is wat daar voor valt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zegt het fenomeen Loverboys jouw iets?
Mij betichten dat ik geen realiteitsgevoel of levenservaring hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar ja, als je de hele dag achter je computertje op forums beter loopt te weten, kan je ook niet verwachten dat iemand enig realiteitsgevoel of levenservaring heeft...
Daar is inderdaad iets voor te zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef Pappie_Culo het volgende:[..]
Wat me wel wat zegt is dat het een bepaald type meisje is wat daar voor valt.
Is dat dan een reden om anderen te gaan veroordelen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij betichten dat ik geen realiteitsgevoel of levenservaring heb![]()
Ach misschien heb ik het idd niet. Ik ken namelijk geen enkel meisje in mijn omgeving die zo labiel is als de TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |