quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik verontschuldig me bij deze alvast voor iedereen die niet zomaar klakkeloos alles gelooft wat een alcholdrinkend, cokesnuivend (vast niet voor de 1e keer) meisje op fok plempt.
Walgelijk idd, dat er mensen zijn die niet veroordelen op 1 verhaal op internet. Je kan tenslotte beter meteen elke man als verkrachter zien tenslotte, dat is veiliger. Je weet maar nooit.
Neemt niet weg, dat áls het alllemaal zo gebeurd is, het wel degelijk triest is. Jouw reactie is zoals gewoonlijk echter weer te R&P voor woorden.
Guttegut, het moet persé allemaal zwart-wit zijn he?
Ik geloof het verhaal niet perse op basis van de OP, maar in mijn reactie geef ik zo'n TS wel het voordeel van de twijfel. Geloof ik het verhaal niet, dan haal ik mijn schouders op en klik een ander topic aan.
Ik erger me wild aan de meute die niets liever doet dan het verhaal ontkrachten en de boel nu zo draaien, dat ze aan infantiele fokkertjes moet gaan bewijzen wat er gebeurd is, want zonder bewijs is het niet waar. Als het echt gebeurd is, heeft TS echt wel wat anders te doen dan ingaan op het ongeloof van fokkertjes. En is het niet gebeurd, dan is niet reageren voldoende. Het gaat erom dat niemand weet wat er gebeurd is, en veel reacties zijn nogal beledigend in hun overtuiging dat het verhaal niet waar is, en houden geen rekening met gevoelens die TS zou kunnen hebben als het verhaal eventueel wel waar is. Lynch-mobs, not my cup of tea, ik heb respect voor iedere mening, maar niet voor de blatende meute.