Bedankt voor je uitgebreide antwoord, leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Kon soms best wel om hem lachen. ![]()
En dan dat huppeltje van hem, als hij ging dansen, vooral als hij de geest kreeg. Het maakte niet zoveel uit welk genre het was. Hij bakt er niets van, maar dat huppeltje is priceless en hij durfde het gewoon te doen, en dat vind ik leuk. Ik hou wel van mensen die schijt hebben aan anderen, zolang het geen dingen betreft die andere mensen erg kunnen schaden. ![]()
Zijn onverschrokken, impulsieve gedrag, kan ik ook op waarde schatten, ik hou niet van pussy's. ![]()
Dat schaterlachje van hem soms, als er iets leuks gebeurde. Het kwam dan uit zijn tenen, en dat voor zo'n klein ventje. ![]()
Ik vind echt wel sommige dingen leuk aan Huupie hoor, kan ook niet anders, want iedereen heeft leuke kanten, je moet ze wel willen zien, ondanks de minder goede of verrotte kanten. ![]()
Ik zou best met hem kunnen lachen, maar hoe raar het ook klinkt, ik zou geen goed gesprek met hem willen voeren, omdat ik niet zeker zou weten wanneer hij eerlijk en oprecht is. Maar dat geldt voor meer mensen.![]()
Gewoon lachen, chillen, geinen, de boel op stelten zetten (nogmaals, zonder anderen pijn te doen).![]()
Dat komt zo snel even bij me op. Er zal best wel meer zijn, maar dit is wat ik leuk vind aan hem.
Oja, als ik een drankorgel zou zijn, zou ik het prima met hem op een zuipen kunnen zetten.![]()
Misschien een domme/rare vraag, maar wat betekent tvp? Heb het al een paar keer her en der zien staan.quote:
Nu maak ik heel mijn tvp onnodig. Dat is een terugvindpost. Die dacht ik even snel te kunnen plaatsen omdat ik dan nu even andere dingen ga doen en dan vind ik dit topic zo weer terug in mijn actieve topics.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een domme/rare vraag, maar wat betekent tvp? Heb het al een paar keer her en der zien staan.
terug vind postquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een domme/rare vraag, maar wat betekent tvp? Heb het al een paar keer her en der zien staan.
Welcome!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, leuk!
Aha, slim tooltje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu maak ik heel mijn tvp onnodig. Dat is een terugvindpost. Die dacht ik even snel te kunnen plaatsen omdat ik dan nu even andere dingen ga doen en dan vind ik dit topic zo weer terug in mijn actieve topics.
Haha ja, dat vond ik altijd leuk......quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Desii het volgende:
[..]
terug vind post
en zal dan speciaal voor jou ff een huppelgifje zoeken
[ afbeelding ]
edit: okeeeeej, je wordt er wel een beetje hyper van als je er lang naar kijk
Kijk...dat vind ik nou leuk om te horen uit de mond van iemand die geen Fan van Huub was, maar toch zijn positieve kant kan/wil zien!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Kon soms best wel om hem lachen. ![]()
En dan dat huppeltje van hem, als hij ging dansen, vooral als hij de geest kreeg. Het maakte niet zoveel uit welk genre het was. Hij bakt er niets van, maar dat huppeltje is priceless en hij durfde het gewoon te doen, en dat vind ik leuk. Ik hou wel van mensen die schijt hebben aan anderen, zolang het geen dingen betreft die andere mensen erg kunnen schaden. ![]()
Zijn onverschrokken, impulsieve gedrag, kan ik ook op waarde schatten, ik hou niet van pussy's. ![]()
Dat schaterlachje van hem soms, als er iets leuks gebeurde. Het kwam dan uit zijn tenen, en dat voor zo'n klein ventje. ![]()
Ik vind echt wel sommige dingen leuk aan Huupie hoor, kan ook niet anders, want iedereen heeft leuke kanten, je moet ze wel willen zien, ondanks de minder goede of verrotte kanten. ![]()
Ik zou best met hem kunnen lachen, maar hoe raar het ook klinkt, ik zou geen goed gesprek met hem willen voeren, omdat ik niet zeker zou weten wanneer hij eerlijk en oprecht is. Maar dat geldt voor meer mensen.![]()
Gewoon lachen, chillen, geinen, de boel op stelten zetten (nogmaals, zonder anderen pijn te doen).![]()
Dat komt zo snel even bij me op. Er zal best wel meer zijn, maar dit is wat ik leuk vind aan hem.
Oja, als ik een drankorgel zou zijn, zou ik het prima met hem op een zuipen kunnen zetten.![]()
had er al één geplaatst, maar vooruit omdat ze zo geinig zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Aha, slim tooltje.
Kom op met die huppeldinges. ;-)
Valt eigenlijk best mee toch, je hekel aan Huub?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Aha, slim tooltje.
Kom op met die huppeldinges. ;-)
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha ja, dat vond ik altijd leuk......
Hij had wel een variant als hij echt op muziek ging dansen, een soort dribbel met de beentjes, zie je bij kleintjes ook als ze muziek horen. Hoop dat je weet welke ik bedoel.
Whehehehe....quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Desii het volgende:
[..]
had er al één geplaatst, maar vooruit omdat ze zo geinig zijn
[ afbeelding ]
uiteraard allemaal van Mazaru
Nu zijn de fans aan zet, die even uitgebreid zijn negatieve punten belichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Kijk...dat vind ik nou leuk om te horen uit de mond van iemand die geen Fan van Huub was, maar toch zijn positieve kant kan/wil zien!
Op de eerste post gaf Huub vrijwillig zijn uitleg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Desii het volgende:
Waar ik wel heel benieuwd naar ben is Huub zijn reactie op deze 2 posten
[..]
[..]
Dat laat ik graag aan jou over Eendjeliefquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu zijn de fans aan zet, die even uitgebreid zijn negatieve punten belichten
Dat zou ik nou zo leuk vinden om te horen
So true.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
(Publiek bezit gaat dag en nacht door?)
en hebben nu zelfs Claire en Huub dagen............
Geen talent ? Of overal een beetje goed in? Dat is boffen zo veelzijdig.
Ik denk dat Claire en Huub voorlopig een druk bezet leventje hebben,
ook heeft Claire net een auto gekocht,
dus zoefffffff .
Maar de groupies fans zijn er toch ook heel goed in om het positieve te benadrukkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan jou over Eendjelief![]()
Dat doe je geweldig
Waarom moeten we nóg meer negatiefs schrijven over Huub, terwijl de Huub-haters mensen die Huub niet zo graag mogen dat al met zoveel toewijding doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de groupies fans zijn er toch ook heel goed in om het positieve te benadrukken
Blijkt maar weer dat de fans te beroerd zijn datgene te doen wat ze een ander vragen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef Disana het volgende:
Frappant vind ik ook dat al dit soort commentaar prima in de COS kon toen DGK nog liep. Maar daar zag je de mensen niet die nu het hoogste woord voeren. Maar nu Huub hier zelf kan posten, staan ze vooraan om een graantje mee te pikken; je ziet ze springen met hun handjes in de lucht 'Huub! Hier ben ik! Hier ben ik!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |