Komt dat blauwe kleurtje mooi van pas.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, je bent me voor. Ik had een OP-update doorgevoerd.
Dat heb je met zo'n beperkt programma. En die slikker durft bijna niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:53 schreef Colplay het volgende:
En (bijna) iedereen heeft weer dezelfde speler.
Je had ook Troicki kunnen pakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:11 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ja sjit te laat kunnen posten anders had ik wel andere genomen denk ik
klopt !quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:29 schreef Bruce117 het volgende:
ik ben er nog niet uit.
Ik wel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:29 schreef Bruce117 het volgende:
ik ben er nog niet uit.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een stom spel.
Moest Clement spelen om een kans te hebben het toernooi uit te spelen. Jammer genoeg kon hij het spel in de tweede set niet doortrekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos81 kan als enige het toernooi nog uitspelen omdat hij Gicquel nog heeft.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos81 kan als enige het toernooi nog uitspelen omdat hij Gicquel nog heeft.
Maakt niet uit. Het was meer dat ik zover ben gekomen dit toernooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, uhm, zat ik even mis. Je was niet de enige op dat moment.
Feli !quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef Bos81 het volgende:
En Gicquel heeft gewonnen
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli !
ps.
XL ik weet niet hoe het vorige keren ging ? Maar in de EKtoto van borisz vind ik het zo leuk dat je er niet uitvliegt. Is het een idee ( misschien pas voor volgend jaar), om bij de GS weer in te kunnen stromen bij bv. de kwartfinales ?
Niet zo zeer voor de punten, maar voor het meedoen !
Het maakt het kijken extra leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
Als je het kijken leuker wilt maken kun je natuurlijk voor jezelf een naam opschrijven en heel hard gaan juichen als 'ie wint of geen hap meer door je keel krijgen als 'ie verliest.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je zou natuurlijk het spek-en-bonen-damestoernooi kunnen voorspellen. Maar dan wel in een ander topic.
kz's tennisgame ofzo.
Done.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef XL het volgende:
Kun je hem even uit de subs halen Vaduz, dat is mooier voor mijn excel.
Intel's einde: Moya, Kohlschreiber, Lopez, Hewitt, Ljubicic, Karlovic, Federer, Ljubicic, Robredo, Moyaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wil niet dat mijn statistieken bekendgemaakt worden, i.v.m. mijn tactiek.
Mijn toto heeft dan ook een totaal andere opzet dan dit spel. Dit spel moet gewoon zo blijven zoals nuquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli !
ps.
XL ik weet niet hoe het vorige keren ging ? Maar in de EKtoto van borisz vind ik het zo leuk dat je er niet uitvliegt. Is het een idee ( misschien pas voor volgend jaar), om bij de GS weer in te kunnen stromen bij bv. de kwartfinales ?
Niet zo zeer voor de punten, maar voor het meedoen !
Het maakt het kijken extra leuk![]()
Op een paar maanden van Kohlschreiber na, allemaal 25+, ik zie een trendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef XL het volgende:
[..]
Intel's einde: Moya, Kohlschreiber, Lopez, Hewitt, Ljubicic, Karlovic, Federer, Ljubicic, Robredo, Moya
Precies, het 'keiharde' heeft z'n charme.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit spel moet gewoon zo blijven zoals nu.
Lijstjesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon duidelijkheid blijven scheppen door middel van lijstjes, dan lukt het zeker wel.
Ze moeten ook nog spelen tegen topspinnende Spanjaarden of Argentijnen < 175 cmquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus de eerste 2 dagen zoeken we 4 lange, harde mannen met dito service?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus de eerste 2 dagen zoeken we 4 lange, harde mannen met dito![]()
Ik denk dat de personen in de top 3 een zucht van verlichting slaken als jij je afmeldt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:12 schreef SCH het volgende:
Ik kan natuurlijk niet meedoen wegens discriminatoire uitingen bij de uitnodiging
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:57 schreef BVO het volgende:
I'm in.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:57 schreef BVO het volgende:
I'm in.
quote:
Ah, ok. Als je het morgen wil doenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had een schema gemaakt, maar die was net even eerder door je geplaatst.
Doe ik!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ah, ok. Als je het morgen wil doen [ afbeelding ] Ik ben tussen 18:00 en 21:00 niet online en anders raken er misschien mensen in paniek en gaan ze huilen.
Hoe bepaal je welke partijen voor pick 1 of pick 2 kunnen. Het is bijvoorbeeld niet per kwart gedaan zie ik. Gewoon willekeurig?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ah, ok. Als je het morgen wil doen [ afbeelding ] Ik ben tussen 18:00 en 21:00 niet online en anders raken er misschien mensen in paniek en gaan ze huilen.
pick 2 zijn showcourtsquote:Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe bepaal je welke partijen voor pick 1 of pick 2 kunnen. Het is bijvoorbeeld niet per kwart gedaan zie ik. Gewoon willekeurig?
Goed plan !quote:
Je kunt me nog inhalenquote:
Hou jij de punten nou maar bij, ik heb meestal wel een goed gevoel bij grastennis. Maar opnieuw, ik ben nu alweer bezig met mensen picken die nooit of te nimmer verder dan de derde ronde zullen komen, dus wat dat betreft moet ik weer oppassenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:36 schreef XL het volgende:
Als ik je in Londen tegenkom op Soderling van een trap te duwen Boez, dan ben ik er om hem op te vangen hoor!
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian is de 1e van Wimbledon 2008 die eruit vliegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:30 schreef SCH het volgende:
Oh ik dacht even dat Nalbandian verloren had, maar dat is de user
Ik heb de laatste 2 showcourt wedstrijden bij pick 2 gezet nu. (heeft geen invloed op de mensen die al gekozen hebben)quote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ljkt me logisch om ieder geval een 16-16 verdeling te maken...
Verplicht Federer als 2e pick.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef TheGeneral het volgende:
Wat moeten we doen met dekouwe? Die had Del Potro, maar die had hij voor pick 2, terwijl het een pick 1 keuze was..
Zijn 2e pick was dus ongeldig.
Is dat niet gewoon pech gehad?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef TheGeneral het volgende:
Wat moeten we doen met dekouwe? Die had Del Potro, maar die had hij voor pick 2, terwijl het een pick 1 keuze was..
Zijn 2e pick was dus ongeldig.
uit vorm.... helaasquote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen Young, XL?
2 picks van 1 dag is uitgeschakeld. Als je het lijstje bekijkt is het duidelijk hoe het werkt. Verder deed iedereen het goed.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef TheGeneral het volgende:
XL wat vind je dat er met dekouwe moet gebeuren?
Ben net klaar met de hele lijst updaten zet jij hem neerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
bla bla
Ja, BS, als je wil helpen, doe het dan goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben net klaar met de hele lijst updaten zet jij hem neer
En je bent...
tennisboy: Safin, Haase
...vergeten na de 2e uitschakeling.![]()
En Miss_S heeft al voor: Tipsarevic, Simon gekozen voor de laatste 2 picks.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:59 schreef eentwee het volgende:
Mathieu, Simon
Twee stokbroden, als dat maar goed gaat
En The_BoezelaaR ligt er al even uit (Lee).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben net klaar met de hele lijst updaten zet jij hem neer
En je bent...
tennisboy: Safin, Haase
...vergeten na de 2e uitschakeling.![]()
En Miss_S heeft al voor: Tipsarevic, Simon gekozen voor de laatste 2 picks.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent niet meer te vloeren vandaag, SCH.
Wat lief en genereus van je. Ik heb dat ook wel bij jou en bijvoorbeeld bij Bliksemschigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:12 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop echt dat SCH deze dag gaat overleven. Ik gun het hem van harte.
Anderson staat een break achter en verspilt net drie breakkansen. Dit lijkt me het uitgelezen moment om iets heel lelijks te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:20 schreef XL het volgende:
Ik zeg nog geen lelijke dingen over Anderson, maar ik denk er wel al over na.
Die klapjosti verdient mijn lelijke woorden al niet meer, wat een ontzettende loser!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:43 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Anderson staat een break achter en verspilt net drie breakkansen. Dit lijkt me het uitgelezen moment om iets heel lelijks te zeggen.
ssst, kan t morgen mooi bijltjesdag worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie schatten Hewitt nog hoog in
Hij heeft er al een vijfsetter op zitten he
We hebben het hier wel over Albertus fuckin' Montanes, hèquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie schatten Hewitt nog hoog in
Hij heeft er al een vijfsetter op zitten he
Yes, dit is vrij duidelijk toch? XL's Tennisgame #15 - Gras is voor koeien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens de nieuwe telling heb ik nu al 28 punten, i.v.m. de dubbele picks?
Ik vind het allemaal maar verwarrend. Maargoed, 28 punten na dag 2, daar ben ik uitermate tevreden mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, dit is vrij duidelijk toch? XL's Tennisgame #15 - Gras is voor koeien.
Als je daar tegenwoordig al tevreden mee bent...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar verwarrend. Maargoed, 28 punten na dag 2, daar ben ik uitermate tevreden mee.
Ik ben zo'n vijf keer uitgeschakeld na de eerste dag, dit staat voor mij gelijk aan toernooiwinst.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je daar tegenwoordig al tevreden mee bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |