sorry maar met callcentre verdien je nog meerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:01 schreef doeka het volgende:
10,50 netto per uur voor ongeschoold werk?
Dat is lang niet gek.
Callcentre werk doet en wil ook vooral lang niet iedereen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
sorry maar met callcentre verdien je nog meer
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:01 schreef doeka het volgende:
10,50 netto per uur voor ongeschoold werk?
Dat is lang niet gek.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:26 schreef s-sidderaal het volgende:
De meeste bedrijven betalen per maand. Ahold is een van de weinigen die om de vier weken betaald.
Maar per saldo krijg je evenveel.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef jollieboer1 het volgende:
nee er word mij ook van meerdere kanten gezegd dat het goed betaald is maar ik wil graag meer. het is dus tamelijk zwaar soms, 2 dagen zwaar zeg maar en 2 dagen licht werk.
het is afwisselend werk en ik heb het naar m'n zin doch vind het geld het belangrijkste. ik kan in principe nergens meer verdienen maar wil graag voor mezelf verdienen en zodoende nog meer overhouden per uur als zzp-er. hebben jullie ervaring met zzp-er zijn? zoja wat zijn die ervaringen?
of zouden jullie kiezen voor deze zekerheid? ik kan een contract krijgen voor 1 jaar en als blijkt dat het goed gaat voor onbepaalde tijd.
het is inderdaad voor fulltime 1800 euro. maar waar ik moeite mee heb is dat het per maand betaald word en niet per 4 weken. dan loop je 1 maand mis in feite.
hoe denken jullie daar over, betalen per maand in plaats van per 4 weken, hoe krijgen jullie uitbetaald?
allemaal bedankt voor de reacties, ik twijfel nog wel.
...alleen moet je dan aan het eind van het jaar een duizendje of wat bijbetalen.... die bruto/netto verhouding klopt niet volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Sport_Life het volgende:
2160 bruto. 1800 netto kan dus wel kloppen ongeveer.
Als hij per uur werkt, zal hij in de 30 of 31 dagen dat een maand duurt meer krijgen dan de periode van 28 dagen die 4 weken beslaat. Heft elkaar dus op (uitgaande van betaling per uur)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
per maand krijg je 12x
per 4weken krijg je 13x
ALs je per 4 weken betaald krijgt is het gewoon iedere x na 20 dagen dat je salaris gestort word.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef jollieboer1 het volgende:
nee het loon wordt per maand uitbetaald, de uren worden verder niet bijgehouden omdat het stopt bij 32 uur. overuren zijn er soms wel en die worden apart uitbetaald.
maar ik snap nu dan nog niet of het nu voordeel of nadeel is dat je dan per maand of per 4 weken wordt uitbetaald. in mijn ogen loop ik 1 maand mis per jaar, omdat ik per maand uitbetaald wordt en de uren niet opgeteld worden zeg maar, men gaat van 32 uur per week uit en elke kalendermaand krijg ik mijn loon gestort.
WTF man, ik kreeg dit bruto bij mijn vroegere werkgever (Software development, 3 jaar ervaring)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
sorry maar met callcentre verdien je nog meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |