Laten brengen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh en de shoarma smaakte me verrukkelijk![]()
Maakte die mooie broekpakken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef Oblivion het volgende:
Jeetje, ik zou willen dat ik in de tijd van Henry de 8ste leefde...![]()
Die naaide wat af zeg...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef Oblivion het volgende:
Jeetje, ik zou willen dat ik in de tijd van Henry de 8ste leefde...![]()
Die naaide wat af zeg...
quote:
Ten eerste leef ik niet in de tijd. Duh...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]!
Leef je uit, wie houdt je tegen dan?
Ik zou ook niet weten waar het vandaag kwam, Tezz....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Tezz het volgende:
Obli, ik kende het schiet um dood in z'n kloot versje ook hoor! Mijn opa zei dat vroeger altijd. Maar die kwam echnie uit Utrecht!
@Obli: jazekerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben ook aan het VOGgen(voetbal ontwijkend gedrag
)
PeRi je haar is tof![]()
Is er gescoord, ik hoor getoeter
Is toch wel lekker, af en toe niet koken.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef Tezz het volgende:
Kut zeg, net een gillend kind boven: mahahahammmm snik snik snik mijn bed is ineens nat!!!!!!! Kutkut. Wasmachine draait alweer, matras is afgesopt en kind ligt nu te snurken in mijn bed.
Zeker als het elke nacht gebeurd...quote:
Fijn joh, kinderen!
K heb vroeger echt heel lang in bed geplast, tot groep 8 sporadisch, tis echt heeel erg vervelend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:58 schreef Tezz het volgende:
Ja Nyn, vooral sneu inderdaad. Het gebeurt namelijk nauwelijks en als het gebeurt schaamt ze zich zo ontzettend dat het gewoon zielig is! Zo'n klein hoopje mens helemaal nat en zielig en koud en rillerig........![]()
Ik zal je nog wat zeggen: vanavond hadden we al patatjes gehaaldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is toch wel lekker, af en toe niet koken.
Geen idee! Jij wel? En Maarten is nu even te ver wegquote:
Och wat sneu! Ik kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt gehad vroeger, echt vreselijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb vroeger echt heel lang in bed geplast, tot groep 8 sporadisch, tis echt heeel erg vervelend.
1-0 trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |