Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt? Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld? Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:58 schreef GasTurbine het volgende:
Dit is diep triest. Echt diep gewoon.
Ik hoop dat ie je auto met stenen bewerkt. En dat jij in een rolstoel komt, overigens.
Dat zou een hoop verklaren jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
heb je eem multipla?
Ik hoop dat je ruitjes goed verzekerd zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt? Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld? Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
heb je eem multipla?
Die Suzuki Alto is niet zoveel waard als dat je denkt, hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt? Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld? Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.
Wat ben jij nou weer voor een autist?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:04 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ruitjes goed verzekerd zijntering sukkel
Mods, mag dit weg? Een goatse is nog smakelijkerquote:
met een multiplaquote:
Jij bent duidelijk geboren als een ouwe lul.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een autist?
Hoe kunnen jullie mij nou geen gelijk geven hierin? Het is toch overduidelijk dat die knapen 1. niet moeten voetballen op een PARKEERTERREIN en 2. niet brutaal moeten gaan doen tegen mensen die hun auto op een PARKEERTERREIN zetten? Het waren overigens pubers van veertien jaar oud, geen onschuldige kleutertjes hoor.
+ je mag de bestuurder anaal uitwonen met een ijzeren stangquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]dan verdien je het om je auto kapot getrapt te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |