Zitten leuke tussenquote:
Heb zelf ook wat geprobeerd:quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef netto_m het volgende:
Even een banner gemaakt. Snel gemaakt kan nog verbeterd worden.
[ afbeelding ]
Met die gifangel aan zijn staart?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:30 schreef DemonRage het volgende:
Ook een poging gewaagd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* DemonRage probeert voor de cuteness award te gaan.
Je spreekt jezelf tegen, want je hebt dus wel gezien dat het plaatjes zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Plaatjes in een spoiler zetten.
Hoe dom ben je dan
In mijn layout zijn plaatjes in een Spoiler gewoon plaatjes met een spoilertag eromheen. Niet verborgen oid.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, want je hebt dus wel gezien dat het plaatjes zijn.![]()
![]()
Uhm ja omdat spoiler tags plaatjes niet verbergen?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, want je hebt dus wel gezien dat het plaatjes zijn.![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Dus het werkt niet in alle layouts... bij mij zijn ze namelijk gewoon verborgen in de spoiler.
Gewoon op het deelknopje drukkenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
Hoe of wanneer kun je nou beestjes delen>
ben nog niets tegen gekomen waardoor ik ze kon delen
PNG-plaatje downloaden (bijvoorbeeld van forum of van www.spore.com) en in MySporeCreations zetten.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:09 schreef Sickert het volgende:
Bedoelde eigenlijk meer dat ik bv jouw beestje op mijn pc heb en daarmee kan gaan spelen oid..
Maar niet die twee hierboven, je moet de kleine plaatjes met enkel een creature hebben, zoals:quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef kipknots het volgende:
Open in de editor het scherm waarin je alle creatures ziet, sleep een png file van 128x128 pixels (bijvoorbeeld die lijst met plaatjes die engcatjuh postte) v
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |