Moet je doen als je de volledige versie installeert. Kan dus niet via de trial versie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef Rorata het volgende:
Waar kan ik de unlock code invoeren van de creature creator?
Kan je die ook downloaden zonder de EA download manager? Ik krijg mezelf daar niet ingelogd omdat hij zegt dat mijn pc geen verbinding heeft met internetquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Moet je doen als je de volledige versie installeert. Kan dus niet via de trial versie.
Volgens mij niet. Torrentsites is het wel te vinden. Neem aan dat je dan gewoon je cd-key kan gebruiken om het te installeren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je die ook downloaden zonder de EA download manager? Ik krijg mezelf daar niet ingelogd omdat hij zegt dat mijn pc geen verbinding heeft met internet
Ik ben nu al 10 minuten aan het wachten op een bevestigingsmailtje zodat ik kan gaan downloadenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wil je het online kopen krijg je dit :
There are connectivity issues with the remote system, please re-try later.
(*&$*&@)*$& Ze dwingen je zowat het maar van de torrents te plukken op die wijze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |