abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 10:33:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_217199
We zijn over de helft met BB, mischien even een topic over de dingen die we hebben meegemaakt?

Het oorspronkelijke BB project is mislukt, het is gebleken dat er veel ingebroken is in het concept, is dit alles voor de kijkcijfers?

Het schema van de uitzndingen is ook niet gelopen zoals het moest, er zijn 3 mensen vrijwillig vertrokken, 3 mensen erbij geplaatst waarvan de laaste 2 gedumpt zijn in het huis.

V. heeft een kaskraker op de tv, wisten ze dit van te voren, een parallele programering tov GTST is al veranderd, de roddelbladen staan vol met BB, de hele media staat vol van BB, er zijn nog nooit zoveel persiflages van een programma geweest ( Villa Muis, pdL etc.)

Alles voor de kijkcijfers, manipulatie zeggen we al te saam, Mona was een mooi voorbeeld, Bart en Sabine in de DBK enz.

We zien overtrokken sterke reacties op steeds kleinere gebeurtenissen in het BB huis en de dingen eromheen..

Na de initiele Hype van BB zien we een verzadiging, ook hier op het forum, zijn we uitgeluld over BB?..

Wat zal er/moet er gebeuren om de aandacht te behouden?

Persoonlijk vind ik het sensatiezoekende publiek veel aan zijn trekeen is gekomen maar de laaste tijd hoor ik vaak... het is saai, e uitzendingen zijn saai det forum is saai... ik zou zeggen... MOOI!!! de mens is saai, een spiegel kijken we alleen maar in om onszelf te zien

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 november 1999 @ 10:53:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_217200
De reden dat BB wat inzakt is volgens mij de intrede Anouk en Cyril. Ik verdeel de BB'ers altijd in 2 groepen.

- Mensen die beroemd willen worden
- Mensen die gaan voor het geld en het avontuur

Het is volgens mij de laatste groep die verantwoordelijk is voor het BB succes. Mensen zoals jij en ik met hun sterke en zwakke punten waarbij vooral die zwakke punten door de BB formule goed naar voren komen. Da's leuk want daar kunnen we ons lekker mee identificeren.

De eerste groep wekt bij mij alleen maar irritatie op. Vooral toen Sabine in de live uitzending vertelde dat ze "een aanbieding" had werden Bianca, Maurice etc. daar zo geil van dat ik bijna over mijn nek moest.

Mijn lijstje

Nep: martin, tara, sabine, bart, anouk, cyril, maurice
Echt: ruud, willem, mona, karin

(val me a.u.b. niet aan op het gebruik van de woorden ons, jij etc. Ik besef dat ik niet namens de gehele wereldbevolking spreek, maar namens een select clubje halve garen)

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')