Portugalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:17 schreef Knekwurst het volgende:
Alsof dat niet opvalt? Wat maakt het uit als dat zou opvallen?
Portugal verliest van Zwitserland. Alsof dat niet opvalt?
Nederland heeft in de kwalificatie niet van Roemenie kunnen winnen.
TS heeft geen verstand van voetbal.
Of op de helft van de Roemenen gaan staan en met z'n 21en tegen v/d Sarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Wat maakt het uit of dat wel of niet opvalt? Ik zou niet eens gaan spelen en die Roemenen lekker in hun eentje op het veld laten staan.
Je maakt een grapje hoop ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:23 schreef Trannellius het volgende:
Ik zga zojuist op een wedsite dat je onwijs goeie verhoudingen krijgt als je nu in zet op een uitschakeling van Nederland in de groepsfase. Heb 20 euro in gezet, ben benieuwd.
De uitslag: krijg ebola of een banquote:Op maandag 14 juli 2008 14:29 schreef henkzijlstra het volgende:
Wat is het geworden en hoe is het afgelopen uiteindelijk?
Nederland is wereldkampioen geworden op het laaste EKquote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef henkzijlstra het volgende:
ik vind het gewoon leuk om te lullen op fok. kan het inderdaad ook opzoeken (al weet ik niet precies op welke site ik moet gaan zoeken...?). Het is toch veel leuker als iemand me helpt waaruit misschien weer een leuk gesprek vloeit?
Cornelis --> jij bedoelt dat het 0-0 is geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |