De laatste tijd heb ik veel nekklachten en soms hoofdpijn, dus ben ik op zoek naar een nieuw bed.
De eerste zaak verkocht VI-spring boxsprings en die zien er fantastisch uit. Die van 7000 ¤ ligt uitstekend, maar er zouden er al zijn vanaf 5000 ¤. Nog altijd duur.
De tweede zaak verkocht boxsprings van Eastborn, en degene die het beste lag, kost ook al 5000 ¤. Maar VI-Spring zou beter zijn? Toch wel duur.
De derde zaak vindt boxsprings een echte hype: een echt stofnest, voor niks nodig. Ze raden er Swissflex aan met een latex matras. Degene die het beste lag kost ook al 3670 ¤ zonder het bedkader.
Bijna even goed lag een Auping AVS Vivo pocket, en dat is 2160 ¤ enkel voor de matras. Ik heb nu een Auping bed en de matras kan op die spiraalbodem komen. Of ik kan voor de nieuwste AVS spiraalbodem gaan voor een meerkost van 385 ¤, samen 2545 ¤.
Allemaal in de softversie: ik ben 1m74 voor 67 kg. De soft lag het beste.
Dat zijn al serieuze bedragen en dus graag raad of ervaringen. Kan iemand ze vergelijken? Heeft er iemand ervaring met één van deze bedden? Alvast bedankt.