1x24 blikjes colaquote:
Je had het geld geleend van je ouders?quote:Op dinsdag 17 juni 200811:59 schreef qu63 het volgende:
Auto volledig afbetaald aan mn ouders [afbeelding]
En nu nog door de APK komen [afbeelding]
Ben je net wakkerquote:Op dinsdag 17 juni 200812:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding] ik ga me zo maar eens douchen, denk ik
ja, ik had niet ¤1200 op mn rekening staan, dus dan maar iedere maand ¤71 afbetalenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je had het geld geleend van je ouders?
Jaquote:
Niet voor eigen gebruikquote:
Ah.quote:Op dinsdag 17 juni 200814:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, ik had niet ¤1200 op mn rekening staan, dus dan maar iedere maand ¤71 afbetalen [afbeelding]
welk bier zou jij dan kopen? Wel blikjes van 0,33L en verpakt als 4 six-packs per trayquote:
Grolsch. En opbokken met die zogenaamde randvoorwaardenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef qu63 het volgende:
welk bier zou jij dan kopen? Wel blikjes van 0,33L en verpakt als 4 six-packs per tray
Ohja, en te koop bij de Hocras
Ruimte en opruimgemakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch. En opbokken met die zogenaamde randvoorwaardenKan me niet voorstellen dat die ergens voor nodig zijn
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef qu63 het volgende:
Wel blikjes van 0,33L en verpakt als 4 six-packs per tray
Jezus, hoe gay is DAT?quote:
in de koelkast kunnen het beste 0,33L blikjes. Achter een schot kan makkelijk een tray, maar als daar losse blikjes in zitten gaan ze schuiven. Als je ze er per six-pack uithaalt heb je daar minder last van, want zo'n six-pack komt niet over het randje, een los blikje welquote:
steeds dezelfde lijnbus dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens eens een vol blikje Grolsch bovenin de bagageruimte van een bus gevondenlag de hele tijd heen en weer te rollen, echt weken aan een stuk, en op een gegeven moment ging ik maar eens kijken wat het was
T is niet mijn keus hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Grolsch heeft ook 6packs, en 8packs, en koffers van 12. En nog tachtig andere merken hebben ook sixpacks. Maar goed, wat jij wil hoor
Was zoeen gecharterde personeels-shuttle, waar idd nagenoeg steeds dezelfde bus voor gebruikt wordt. Met steeds dezelfde chauffeurs ookquote:
De schuld van de Chauffeur! Ik zweer het je!quote:Op dinsdag 17 juni 200815:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was zoeen gecharterde personeels-shuttle, waar idd nagenoeg steeds dezelfde bus voor gebruikt wordt. Met steeds dezelfde chauffeurs ook [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |