Misschien is jouw ding meer gebaat bij betaalvingering?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:28 schreef Ynske het volgende:
Vingerbetaling [..]
nee totaal niet mijn ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Net zo min dat ze niet doorhebben dat er iemand met je meekijkt, of dat de pin-terminal gekraakt is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gemiddelde doosniveau van de ahcassiere garandeerd mij dat niet
Er hoeft maar een dun laagje over twee vingers heen te liggen, dat ziet geen kip.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus met een siliconen vinger gaan betalen, iets wat de persoon achter de kassa wel door zal hebben
En de eisen zijn redelijk streng, zo streng dat ouderen dus niet mee kunnen doen: http://www.elsevierretail(...)etVingervlugInAH.htm
Een pinpas is sneller te kopiërenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er hoeft maar een dun laagje over twee vingers heen te liggen, dat ziet geen kip.
Zeg jij, ik heb er geen ervaring mee.quote:
Net zo min als met vingerafdrukken kopiëren lijkt mequote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg jij, ik heb er geen ervaring mee.![]()
Ik ga zo eten, hoop ikquote:Ik ga naar buiten of voor de tv hangen, verveel me te pletter.![]()
vingerafdruk is nog makkelijker die laat je overal achter waar je iets aanraaktquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Net zo min als met vingerafdrukken kopiëren lijkt me
Een pinpas is alleen een magneetstripje, makkelijk af te lezen en te kopiëren
Zal wel ff iets zoeken
[..]
Ik ga zo eten, hoop ik
ja kloptquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook, voor je privacy, het veiligst
Die combi zou een stukje moeten schelen. Al is dat ook niet altijd zo, zoals jij weet trouwens
lieverd ik weet hoe dit werktquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef qu63 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Skimmen
Hoe werkt het
De techniek is complex, maar de uitvoering is eenvoudig. De fraudeurs plaatsen een vals frontje (voorzetmond) op de pinautomaat. In dit frontje bevindt zich een lezer die de gegevens van de magnetische strip op de pinpas kan lezen. Deze gegevens worden wireless doorgegeven aan de fraudeur. Om de pincode te stelen, wordt meestal gebruik gemaakt van een minicamera. De pinpas wordt nagemaakt, vervolgens wordt met de gestolen pincode de rekening geplunderd. Als er geen minicamera is, kan er gebruik gemaakt worden van 'over de schouder gluren'. Er is ook een hightech variant, dit is een keypad (toetsenbordje) dat over het echte keypad van de pinautomaat geplaats wordt en de pincode registreert.
Heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja klopt
maar daarom betaal ik vrijwel alles tegenwoordig contant
Poffertjesquote:
idd, dit is weer zo'n ding waar ik niet aan mee ga doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
vingerafdruk is nog makkelijker die laat je overal achter waar je iets aanraakt
stukkie tape erover en hij is in je bezit
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef Ynske het volgende:
betaalvingerenfles
hoewel gratis en met liefde nog beter is natuurlijk
quote:
Ze zullen je dan skimmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |