Oh, het was de bedoeling dat ik ervoor gingquote:
Zeg liever of de TT voldoet aan je eisen verwachtingen?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Tegan het volgende:
tvp
Misschien ben jij wel mijn dubbelgangerquote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Nexie het volgende:
[..]
Same, jij vrouwelijke Nexie. Ben je ook sexy?!
Ja, idd. Dat het van beide kanten moet komen. Dus dat klopt eigenlijk niet.quote:[..]
Goed is het niet, het moet van beide kanten komen vind ik. Maar goed, die arme jongens die jouw type zijn durven niet al te veel, als ik ze goed inschat. Dus je moet ze wel een beetje in de goede richting sturen, hè. Arme jongens, eigenlijk zou je medelijden met ze moeten hebben
Thanks voor de tip.quote:[..]
Mwoah, hij heeft wel een vorm van interesse in je getoondToch een positief teken, vind ik. Denk aan alle mensen die je waarderen, helpt tegen onzekerheid (bij mij in ieder geval)!
Ja, door de grootste afknappersquote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je zelf ook ooit versierd wordt, denk ik niet dat daar veel mis mee is hoor.
Ja, meneer dawgquote:[..]
Geen tijd meer aan besteden dan.
Oh jij, weledelgeleerde dawg. Hartelijk dank voor de orgasmisch goede TTquote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeg liever of de TT voldoet aan je eisen verwachtingen?
Eng!quote:
Beter dan door de grootste afknappers van hetzelfde geslachtquote:Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef Tegan het volgende:
Ja, door de grootste afknappers. Echt leuk
![]()
.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Nexie het volgende:
Edit: en we hebben de "s" terug! (Singles)
Ok, jij wintquote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Eng!
[..]
Beter dan door de grootste afknappers van hetzelfde geslacht
I've got you beat!
Graag gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jij, weledelgeleerde dawg. Hartelijk dank voor de orgasmisch goede TT.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:16 schreef dawg het volgende:
Grappig om te zien hoeveel jij edit Tegan, als je zo even blijft lurken.
Op zich is het niet eens zo erg dat over het algemeen verwacht wordt dat de man de eerste stap zet bij het uitgaan. Is lekker rustig voor mij, weinig afknappers die ik op een of andere manier of moet schrikkenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Ok, jij wint. Nog nooit versierd door een vrouw. Moet ik daar ook nog onzeker over zijn
.
Hup wat bier d'r in en gaan met die banaan! anders word het nooit watquote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Nexie het volgende:
[..]
Op zich is het niet eens zo erg dat over het algemeen verwacht wordt dat de man de eerste stap zet bij het uitgaan. Is lekker rustig voor mij, weinig afknappers die ik op een of andere manier of moet schrikken
Mezelf kennende zou ik daar ook super veel moeite mee hebben, trouwens. Om van ze af te komen, bedoel ik. Niet omdat ik zo leuk en interessant ben (niet dat ik dat niet ben), maar omdat ik niemand wil kwetsen ofzoEcht erg.
Ja, dat probleem heb ik dus ook. Waardoor die jongens nog irritanter zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Nexie het volgende:
[..]
Op zich is het niet eens zo erg dat over het algemeen verwacht wordt dat de man de eerste stap zet bij het uitgaan. Is lekker rustig voor mij, weinig afknappers die ik op een of andere manier of moet schrikken
Mezelf kennende zou ik daar ook super veel moeite mee hebben, trouwens. Om van ze af te komen, bedoel ik. Niet omdat ik zo leuk en interessant ben (niet dat ik dat niet ben), maar omdat ik niemand wil kwetsen ofzoEcht erg.
Sowieso vind ik dat sommige mensen niet gewoon de handdoek in de ring gooien wanneer het duidelijk is dat het nergens heen gaat. Maar goed, dat zou betekenen dat ze terug naar hun vrienden moeten keren zonder succesverhalen, en dat is ook engquote:Op maandag 16 juni 2008 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook. Waardoor die jongens nog irritanter zijn[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |