abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59447049
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Oh. Vorig topic: Singles #86 Nee Dawg je krijgt geen eigen naamtopic!
  maandag 16 juni 2008 @ 23:01:32 #2
101353 mrbox
Miep miep
pi_59447103
Jammer nexie , tevens tvp
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:01:36 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_59447104
TeganVindPost.
For great justice!
pi_59447129
En 83.
pi_59447193
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef dawg het volgende:
En 83.
Dubbel plezier
  maandag 16 juni 2008 @ 23:04:14 #6
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59447207
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef mrbox het volgende:
Jammer nexie , tevens tvp
Oh, het was de bedoeling dat ik ervoor ging
Maar het is #83, dus ik ben tevreden want ik hoef niet te boycotten (en kan slapen nog even uitstellen ook al is dat niet slim)

Edit: en we hebben de "s" terug! (Singles)
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59447209
tvp
pi_59447277
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Tegan het volgende:
tvp
Zeg liever of de TT voldoet aan je eisen verwachtingen?
pi_59447373
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Nexie het volgende:

[..]

Same, jij vrouwelijke Nexie. Ben je ook sexy?!
Misschien ben jij wel mijn dubbelganger .
quote:
[..]

Goed is het niet, het moet van beide kanten komen vind ik. Maar goed, die arme jongens die jouw type zijn durven niet al te veel, als ik ze goed inschat. Dus je moet ze wel een beetje in de goede richting sturen, hè. Arme jongens, eigenlijk zou je medelijden met ze moeten hebben
Ja, idd. Dat het van beide kanten moet komen. Dus dat klopt eigenlijk niet.
quote:
[..]

Mwoah, hij heeft wel een vorm van interesse in je getoond Toch een positief teken, vind ik. Denk aan alle mensen die je waarderen, helpt tegen onzekerheid (bij mij in ieder geval)!
Thanks voor de tip.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je zelf ook ooit versierd wordt, denk ik niet dat daar veel mis mee is hoor.
Ja, door de grootste afknappers . Echt leuk .
quote:
[..]

Geen tijd meer aan besteden dan.
Ja, meneer dawg .
pi_59447464
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef dawg het volgende:

[..]

Zeg liever of de TT voldoet aan je eisen verwachtingen?
Oh jij, weledelgeleerde dawg. Hartelijk dank voor de orgasmisch goede TT .

Edit: Bonuspunten voor de 83!
  maandag 16 juni 2008 @ 23:10:57 #11
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59447473
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef Tegan het volgende:
Misschien ben jij wel mijn dubbelganger .
Eng!
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef Tegan het volgende:
Ja, door de grootste afknappers . Echt leuk .
Beter dan door de grootste afknappers van hetzelfde geslacht
I've got you beat!
pi_59447512
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Nexie het volgende:
Edit: en we hebben de "s" terug! (Singles)
.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Nexie het volgende:

[..]

Eng!
[..]

Beter dan door de grootste afknappers van hetzelfde geslacht
I've got you beat!
Ok, jij wint . Nog nooit versierd door een vrouw. Moet ik daar ook nog onzeker over zijn .
pi_59447574
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh jij, weledelgeleerde dawg. Hartelijk dank voor de orgasmisch goede TT .
Graag gedaan.
pi_59447592
Voor de literatuur-minded singles onder ons. Ik lees momenteel de zeshoekverhouding van William Sutcliffe.
Het gaat over 6 vrienden die intensiever willen leven, lichte literatuur met een zielig grappig kantje.
Behoorlijk herkenbaar op sommige punten
pi_59447660
Grappig om te zien hoeveel jij edit Tegan, als je zo even blijft lurken.
pi_59447701
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:16 schreef dawg het volgende:
Grappig om te zien hoeveel jij edit Tegan, als je zo even blijft lurken.
.
pi_59447731
En ja, speciaal voor jou nog ge-edit!
pi_59447736
Haha, weer!
pi_59447775
Sorry , kan er niets aan doen .
pi_59447816
Ik heb trouwens bijna mijn 1500e post .
  maandag 16 juni 2008 @ 23:24:14 #21
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59447898
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Ok, jij wint . Nog nooit versierd door een vrouw. Moet ik daar ook nog onzeker over zijn .
Op zich is het niet eens zo erg dat over het algemeen verwacht wordt dat de man de eerste stap zet bij het uitgaan. Is lekker rustig voor mij, weinig afknappers die ik op een of andere manier of moet schrikken
Mezelf kennende zou ik daar ook super veel moeite mee hebben, trouwens. Om van ze af te komen, bedoel ik. Niet omdat ik zo leuk en interessant ben (niet dat ik dat niet ben), maar omdat ik niemand wil kwetsen ofzo Echt erg.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:30:22 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_59448142
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Nexie het volgende:

[..]

Op zich is het niet eens zo erg dat over het algemeen verwacht wordt dat de man de eerste stap zet bij het uitgaan. Is lekker rustig voor mij, weinig afknappers die ik op een of andere manier of moet schrikken
Mezelf kennende zou ik daar ook super veel moeite mee hebben, trouwens. Om van ze af te komen, bedoel ik. Niet omdat ik zo leuk en interessant ben (niet dat ik dat niet ben), maar omdat ik niemand wil kwetsen ofzo Echt erg.
Hup wat bier d'r in en gaan met die banaan! anders word het nooit wat
pi_59448156
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ja, dat probleem heb ik dus ook. Waardoor die jongens nog irritanter zijn.
pi_59448401
Toch kun je beter gewoon duidelijk zijn.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:38:54 #25
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59448467
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, dat probleem heb ik dus ook. Waardoor die jongens nog irritanter zijn[ afbeelding ].
Sowieso vind ik dat sommige mensen niet gewoon de handdoek in de ring gooien wanneer het duidelijk is dat het nergens heen gaat. Maar goed, dat zou betekenen dat ze terug naar hun vrienden moeten keren zonder succesverhalen, en dat is ook eng

Als toeschouwer is het wel geweldig om zoiets te zien, trouwens. Beetje leedvermaak
Zie je zo'n jongen op iemand af stappen, praatje maken. De vrouw in kwestie kijkt al snel wat minder geïnteresseerd, zelfs wat geïrriteerd en even later vervolgt ze haar gesprek met haar vrienden en vriendinnen. De jongen staat er maar een beetje losjes bij, en het begint een beetje gênant te worden voor hem. Na een paar extreem langzame minuten besluit hij toch maar terug te gaan naar zijn eigen vrienden

Dat doemscenario is meteen de reden waarom ik niet snel op iemand af stap

Wat me trouwens wel opviel toen ik met twee vriendinnen uitging, is dat je veel aanspraak hebt wanneer je (plotseling) alleen zit. Zij gingen af en toe naar de toilet, en dan bleef ik dus even alleen achter. Ik zit me duidelijk een beetje te vervelen. En steeds in die momenten kwam er iemand op mij af, vragen of alles goed was. Een groep jongens die ik helemaal niet kende duwde me al richting een hele tafel vol vrouwen nadat ze mij een peptalk hadden gegeven

Edit: Bij de bar drinken gaan halen, ook zo'n typische plek En de meest random gesprekken award gaat toch wel naar de toilet en omgeving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')