En de mijne.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:38 schreef MooiHoofd het volgende:
Eeh!, waar is mijn reactie gebleven?
Pwntquote:
Even een testje:quote:Op maandag 16 juni 2008 20:45 schreef Mindstate het volgende:
Haha waarom worden anti-sp reacties verwijderd
Dat vind ik soms ook wel!! Zeker met die kippen.quote:
Schooljuffrouw: "Om aan de overkant te komen"quote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Gluckskafer het volgende:
WAAROM steekt de kip de straat over?
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:52 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Schooljuffrouw: "Om aan de overkant te komen"
Moszkowicz: "Het is natuurlijk maar de vraag over er hier sprake was van een kip, laat staan van een straat, om nog maar te zwijgen over de actuele daad, het oversteken, die mijn client zou hebben ondergaan, als ik de aanklager moet geloven"
Peter R. de Vries: "Dit is natuurlijk een duidelijk falen van justitie en het overheidsapparaat. Zij hadden K. natuurlijk nooit de straat mogen laten oversteken"
Sigmund Freud: "Alleen al het feit dat je bezorgd bent over die kip wijst op je onderliggende seksuele onzekerheid"
Einstein: "Of de kip de straat is overgestoken, ofwel de straat onder de kip voortbewoog, hangt af van je referentiekader."
Plato: "Omwille van het hogere doel"
Aristoteles: "Het ligt in de natuur van kippen om straten over te steken"
Karl Marx: "Dit was historisch onvermijdelijk."
Haha, schitterendquote:Op maandag 16 juni 2008 21:52 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Schooljuffrouw: "Om aan de overkant te komen"
Moszkowicz: "Het is natuurlijk maar de vraag over er hier sprake was van een kip, laat staan van een straat, om nog maar te zwijgen over de actuele daad, het oversteken, die mijn client zou hebben ondergaan, als ik de aanklager moet geloven"
Peter R. de Vries: "Dit is natuurlijk een duidelijk falen van justitie en het overheidsapparaat. Zij hadden K. natuurlijk nooit de straat mogen laten oversteken"
Sigmund Freud: "Alleen al het feit dat je bezorgd bent over die kip wijst op je onderliggende seksuele onzekerheid"
Einstein: "Of de kip de straat is overgestoken, ofwel de straat onder de kip voortbewoog, hangt af van je referentiekader."
Plato: "Omwille van het hogere doel"
Aristoteles: "Het ligt in de natuur van kippen om straten over te steken"
Karl Marx: "Dit was historisch onvermijdelijk."
Niet dusquote:Op maandag 16 juni 2008 20:23 schreef Mindstate het volgende:
van die typische "Ik ben politiek-actief" mensen van de SP, die voor mensen zijn die de hele dag niks doen en toch geld krijgen.
Clinton: I did NOT cross the street with that chicken!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:14 schreef the_RAVEN het volgende:
Balkende: De kip stak de straat over gedreven door een ware VOC-mentaliteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |