Een ritme, een hersendodend riff'je en een simpel gedicht dat schreeuwend wordt voorgelezen ... neeuh, doe mij maar wat "slimmere" muziek dan ... :-)
mzl!
owh, je komt uit Steenbergen?
als dat Steenbergen NB is, zal zal ik je ff melden dat binnenkort Yo!Mama dr weer aankomt (23 maart) in Bergen op Zoom
check ff www.yomama.nl
als je meer wilt weten,
maar wat hier zo byzonder aan is voor een Wu fan is dat CILVARINGZ zijn ding komt doen, en hij zoals de kenners wel weten is deze gast uit Tilburg de eerste Europeaan geweest die zich bij de Wu aan mocht sluiten...
So you know
Misschien verwachten ze niet dat een vrouw van de rauwe stijl van de Wu Tang houd.
Pharcyde?
Weet niet eens of ze nog bestaan.
Ik luister nog steeds naar hun oude nummers.
Ik vond ze altijd een heel originele, eigen stijl hebben
quote:Er is maar één album of the year en dat is van faith no more
Op dinsdag 12 maart 2002 16:23 schreef Cylvia het volgende:
Waarom is het dat.. elke keer als iemand aan me vraagt.. waar luister je naar.. en ik zeg wu dan lachen ze me heel hard uit!
volgens mij zijn ze nog behoorlijk goed, laatste album misschien wat minder maar de laatste van ghostface is echt wel album of the year of niet??
luistert er trouwens nog weleens iemand naar de pharcyde?
hoewel ik de cd's van raekwon en method man die daarna zijn gemaakt nogwel eens luister.
quote:Kijk, duidelijk iemand die geen verstand heeft van HIP HOP!!!
Op dinsdag 12 maart 2002 16:32 schreef michiel- het volgende:
Misschien lachen ze je uit omdat hiphop big-time zuigt?Een ritme, een hersendodend riff'je en een simpel gedicht dat schreeuwend wordt voorgelezen ... neeuh, doe mij maar wat "slimmere" muziek dan ... :-)
mzl!
quote:En jij luisterde naar Trance?
Op dinsdag 12 maart 2002 16:32 schreef michiel- het volgende:
Misschien lachen ze je uit omdat hiphop big-time zuigt?Een ritme, een hersendodend riff'je en een simpel gedicht dat schreeuwend wordt voorgelezen ... neeuh, doe mij maar wat "slimmere" muziek dan ... :-)
mzl!
KILLAH BEEZ IN A SWARM!
En DA PHARCYDE met DROP is DA BOMB!
wel geef ik toe dat DA WU in the beginning veel iller was, echt RAW.....sinds ze allemaal solo bezig zijn is 't wel minder geworden, desondanks heb ik toch alle albums
enne. ik luister naar wat ik luisteren wil, dus trek je maar niks aan van wat anderen zeggen......
quote:Iller? aiaiai, praat je normaal ook zo? Hee dude, dat is flexe shit, we gaan effe chillen met die dope!
Op dinsdag 12 maart 2002 16:50 schreef JollyBlaze het volgende:
DA WU IZ COMING THRU 2 A THEATRE NEAR YOUKILLAH BEEZ IN A SWARM!
En DA PHARCYDE met DROP is DA BOMB!
wel geef ik toe dat DA WU in the beginning veel iller was, echt RAW.....sinds ze allemaal solo bezig zijn is 't wel minder geworden, desondanks heb ik toch alle albums
enne. ik luister naar wat ik luisteren wil, dus trek je maar niks aan van wat anderen zeggen......
quote:Ik irriteer me er altijd een beetje aan als er weer zo'n hiphopper op tv komt die stoer loopt te doen met zijn 'gun', flink loopt te patsen over zn 'money' en en passant nog even verteld dat hij zijn nichtje heeft genaaid...
Op dinsdag 12 maart 2002 16:47 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Kijk, duidelijk iemand die geen verstand heeft van HIP HOP!!!
quote:iller gebruik ik ook soms..
Op dinsdag 12 maart 2002 16:53 schreef search64 het volgende:[..]
Iller? aiaiai, praat je normaal ook zo? Hee dude, dat is flexe shit, we gaan effe chillen met die dope!
quote:What's your point?
Op dinsdag 12 maart 2002 16:55 schreef DanceV het volgende:[..]
iller gebruik ik ook soms..
quote:Ik erger me daar niet aan...
Op dinsdag 12 maart 2002 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik irriteer me er altijd een beetje aan als er weer zo'n hiphopper op tv komt die stoer loopt te doen met zijn 'gun', flink loopt te patsen over zn 'money' en en passant nog even verteld dat hij zijn nichtje heeft genaaid...
Wu rules....
Of ze nou samen zijn of solo performen...
3 echt goede albums:
-Wu Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
-Ghostface Killah - IronMan
-GZA - Liquid Swords
Veel naar Wu-Tang geluisterd maar de sjit die ze nu maken bevalt me echt niet. Nas en Mobb Deep hebben ook al hun ziel aan de commercie verkocht. Zonde is die sjit!
Ontopic:
Wu-Tang is na 36 chambers steeds minder geworden, maar sommige solo LPs zijn nog wel ok (Ghostface inderdaad, eerste Method Man etc.) Dieptepunt was wel 'The W' maar gelukkig wordt t vanaf nu weer wat beter, Iron Flag kwam al een beetje in de goeie richting!
En Pharcyde is zeker mijn ding, Oakland rawks Ze zijn trouwens al een tijdje uit elkaar geloof ik maar een maandje terug ofzo hebben ze samen met Souls of Misschief (ook erg goed!) een 12 gedropt onder de naam Almyghty Mygthy Pythons.
quote:Nas heb ik eigenlijk vrijwel nooit gemogen...
Op dinsdag 12 maart 2002 17:05 schreef mrcool het volgende:
Nas en Mobb Deep hebben ook al hun ziel aan de commercie verkocht. Zonde is die sjit!
(behalve If I Ruled The World dan, maar dat was weer redelijk commercieel he... en zijn rol in Belly "Sincere" daar was ik ook wel tevreden over)
wederom: persoonlijke voorkeur
36 Chambers was een fat album! Dat nieuwe album klinkt zo slecht nog niet vind ik. Ze moeten met de tijd mee!
Zelf hou ik nog van Mobb Deep, beetje die underground hip-hop shit...Wu-tang Clan is gewoon nu weer underground. Hip-Hop ofwel gangsta rapz zullen nooit populair worden onder het volk van o.a. Nederland.
quote:Mag ik blijven? Ik vind dat hiphopjargon zo lachwekkend. Diggen was ik nog vergeten, ja. Een 12 gedropt, oe, die moek onthouden.
Op dinsdag 12 maart 2002 17:09 schreef Kid_RisK het volgende:
Voor de zoveelste keer: iedereen die hiphop niet digt, opkutten uit dit topic, ik ga ook geen topics over metal / trance / whatever verneuken met geblaat over hoe slecht die muziek wel niet is!Ontopic:
Wu-Tang is na 36 chambers steeds minder geworden, maar sommige solo LPs zijn nog wel ok (Ghostface inderdaad, eerste Method Man etc.) Dieptepunt was wel 'The W' maar gelukkig wordt t vanaf nu weer wat beter, Iron Flag kwam al een beetje in de goeie richting!
En Pharcyde is zeker mijn ding, Oakland rawks
Ze zijn trouwens al een tijdje uit elkaar geloof ik maar een maandje terug ofzo hebben ze samen met Souls of Misschief (ook erg goed!) een 12 gedropt onder de naam Almyghty Mygthy Pythons.
quote:ik heb het gezien ja.. ik kom inderdaad uit steenbergen nb..
Op dinsdag 12 maart 2002 16:33 schreef Chillz het volgende:
van mij mag je zoveel naar de Wu luisteren als je zelf wilt hoor...
No problems...owh, je komt uit Steenbergen?
als dat Steenbergen NB is, zal zal ik je ff melden dat binnenkort Yo!Mama dr weer aankomt (23 maart) in Bergen op Zoomcheck ff www.yomama.nl
als je meer wilt weten,
maar wat hier zo byzonder aan is voor een Wu fan is dat CILVARINGZ zijn ding komt doen, en hij zoals de kenners wel weten is deze gast uit Tilburg de eerste Europeaan geweest die zich bij de Wu aan mocht sluiten...So you know
quote:ja joh?
Op dinsdag 12 maart 2002 17:14 schreef Cylvia het volgende:[..]
ik heb het gezien ja.. ik kom inderdaad uit steenbergen nb..
Die gozer Cilvaringz kwam een keer bij me in de winkel (Free record shop) terwijl ik nieuwe extince op had staan.. staat ie ook op toch, hebben we echt een uur lang zitten praten, die gozer is echt wel leuk maar weet alleen nog niet of ik naar yomama ga..
en voor al die mensen die niet van hiphop houden.. je hoeft er niet naar te luisteren als je niet wilt ik begrijp niet waar jullie je zo druk over maken
Free steenbergen?
Ik weet ook nog niet of ik naar Yo!Mama ga...
ik weet wel dat ik bij Tha Trip te vinden ben, (komende vrijdag BoZ, volgende week Goes) maar dat is wat minder underground he... maar wel veel bekenden van me, vinnik wel gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |