Iedereen zou zich dan beter kunnen ontplooien , zonder bang te zijn om genomineerd te worden door je medebewoners (kunnen ze lekker op elkaar schelden als ze willen ) of door het publiek te worden weggestemd.
Misschien dat het veel interessantere tv op zou leveren. Ik zou denken van wel, maar ik weet het niet zo goed. In elk geval was het nomineren en wegstemmen een van de grootste bezwaren die ik vooraf (en nog steeds wel) had tegen Big Brother.
Wat denken jullie?
quote:
op 11-08-1999 om 02:41 AM schreef Ted het volgende:
Maak er een jaar van en het publiek stemt er een uit ieder kwartaal(men krijgt per kwartaal een X-bedrag), want anders loopt VOO die gpm. x zoveel bellers misLaat het publiek er zelf ook weer een in gooien voor een hele boel guldens per minuut en stop een totale verscheidenheid van mensen in dat hok(homo, lesbo, SM'er, neger, moslim, jood enz.) Ja laat ze ruziën onder elkaar en hou de ME. paraat.... Lijkt me allemaal leukere televisie opleveren, maar ja.....wie ben ik???
Jerry Springer?
quote:
op 11-08-1999 om 02:50 AM schreef BwennieBren het volgende:
Jerry Springer?
En why not?? die gaat al wat langer mee als BB. Schijnt zeer populair te zijn. Ik word er zelf een beetje onpasselijk van en zap dus meestal snel verder.
De nominatieronde is wel interessant.
Toch vind ik het niet ethisch, net als Bianca vond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |