abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 02:30:00 #1
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_217174
Wat ik me afvroeg, is of Big Brother leuker zou zijn zonder nominaties en publieksverkiezingen. In plaats daarvan zou iedereen die de 100 dagen volhoudt een bepaald bedrag krijgen.

Iedereen zou zich dan beter kunnen ontplooien , zonder bang te zijn om genomineerd te worden door je medebewoners (kunnen ze lekker op elkaar schelden als ze willen ) of door het publiek te worden weggestemd.
Misschien dat het veel interessantere tv op zou leveren. Ik zou denken van wel, maar ik weet het niet zo goed. In elk geval was het nomineren en wegstemmen een van de grootste bezwaren die ik vooraf (en nog steeds wel) had tegen Big Brother.

Wat denken jullie?

It's a good day for Science!
-Dextertje

maandag 8 november 1999 @ 02:41:00 #2
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_217175
Maak er een jaar van en het publiek stemt er een uit ieder kwartaal(men krijgt per kwartaal een X-bedrag), want anders loopt VOO die gpm. x zoveel bellers mis Laat het publiek er zelf ook weer een in gooien voor een hele boel guldens per minuut en stop een totale verscheidenheid van mensen in dat hok(homo, lesbo, SM'er, neger, moslim, jood enz.) Ja laat ze ruziën onder elkaar en hou de ME. paraat.... Lijkt me allemaal leukere televisie opleveren, maar ja.....wie ben ik???
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  † In Memoriam † maandag 8 november 1999 @ 02:50:00 #3
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_217176
quote:
op 11-08-1999 om 02:41 AM schreef Ted het volgende:
Maak er een jaar van en het publiek stemt er een uit ieder kwartaal(men krijgt per kwartaal een X-bedrag), want anders loopt VOO die gpm. x zoveel bellers mis Laat het publiek er zelf ook weer een in gooien voor een hele boel guldens per minuut en stop een totale verscheidenheid van mensen in dat hok(homo, lesbo, SM'er, neger, moslim, jood enz.) Ja laat ze ruziën onder elkaar en hou de ME. paraat.... Lijkt me allemaal leukere televisie opleveren, maar ja.....wie ben ik???

Jerry Springer?

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  maandag 8 november 1999 @ 02:55:00 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_217177
quote:
op 11-08-1999 om 02:50 AM schreef BwennieBren het volgende:
Jerry Springer?

En why not?? die gaat al wat langer mee als BB. Schijnt zeer populair te zijn. Ik word er zelf een beetje onpasselijk van en zap dus meestal snel verder.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  dinsdag 9 november 1999 @ 01:15:00 #5
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_217178
Het interessante van een afvalrace is wel, dat de bewoners zich in allerlei excusen wringen voor de motivatie om iemand te nomineren. "Het is niet persoonlijk hoor, maar als ik dan toch moet kiezen..."

De nominatieronde is wel interessant.
Toch vind ik het niet ethisch, net als Bianca vond...

It's a good day for Science!
-Dextertje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')