Antwoordend op Dhr. Römer wilde ik graag het volgende kwijt:
'Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne met de man van Karin.'
Alternatief? Dit klinkt mij nogal New Age en duivels in de oren! Als hier daadwerkelijk over Big Mother wordt gesproken, dan wilde ik even kwijt dat hier ontzettend bijbels wordt gehandeld! Tot dusver zit ik hier sinds zondag (lees: Rustdag) in het Big Mother bordeel en heb een werkelijk hemelse behandeling gekregen. Het is een waar paradijs ware het niet dat het gemis van toiletten me soms dun door de broek doet gieren. Ik kan de E.O. duidelijk op mijn eigen (pees)kamertje ontvangen, en op het nachtkastje ligt hier standaard bij alle mannenbladen de bijbel, dus alternatief meneer Römer: ZEER ZEKER NIET!
'“Het is duidelijk een persiflage”, aldus Paul Römer. “Wij vragen mensen dan ook, om dit niet serieus te nemen.”'
Persiflage!? Ik zeg u: Driewerf neen! Het idee van Big Mother stamt al uit den tijd van vore de Here Jezus! Toen Noach een baanbrekend programma genaamd 'De Ark van Noach' maakte, waarbij een mannetje en een vrouwtje van elke diersoort het 40 dagen en 40 nachten moest zien vol te houden op een schipje ergens in het midden van de Atlantische Oceaan onder het toeziend oog van HUN Big Brother, nl. de Heer! En zo werd er in Rolfeus Wouterus 69:3 DUIDELIJK vermeld:
- En Gij moet weer back to basic, in het midden van de Atlantische Oceaan, verder wachtend op Mijn instructies aangaande de weekopdracht!
'“Dit soort dingen zijn niet leuk voor de betrokken personen.”'
Reken maar dat dat tegenviel, meneer Römer! Want ook op deze eerdere versie van Big Mother, waarmee u op dit moment op zo duivelse manier plagiaat pleegt met uw Big Brother, waren GEEN toiletten aanwezig, leest u ons Bijbelse script er maar op na in Rolfeus Wouterus 69:8
- En u zult uw behoeften midden in de zee doen, opdat de Arabiers er 1000en jaren van nu olie voor hun Mercedessen van kunnen maken, opdat ook Ik in mijn Mercedes kan rondrijden als de tijd nadert en de bussen weer eens staken.
Zo ziet u maar, dat jullie niet alles weten! Ik houdt u op de hoogte en verlaat u met een laatste Bijbelse text om te bestuderen:
Rolfeus Wouterus 69:1 'En Gij zult het zaads God tot diep in den keel ontvangen!'
Met vriendelijke groet,
Dominee H.H. Oraal
Volg het allemaal op: http://bigmother.tsx.org
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
'Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne met de man van Karin.'
Word reeel VOO. Dit interview komt van de officiele en ENIGE Big Mother site. Er zijn geen alternatieve Big Mother sites.
'Het is duidelijk een persiflage, aldus Paul Römer. Wij vragen mensen dan ook, om dit niet serieus te nemen.'
Dus u stelt botweg dat de heer Oraal niet getrouwd is met een dame genaamd 'Karin'?
Sinds wanneer heeft u patent op de naam Karin? Het is wel erg arrogant om te stellen dat elk artikel op internet waar de naam Karin in voorkomt betrekking zou hebben op dat flut-soapje van u.
'Dit soort dingen zijn niet leuk voor de betrokken personen.'
Neen, beste heer R. Dit soort dingen IS niet leuk voor de betrokken personen. "Dit soort dingen" is het onderwerp en dat is enkelvoud. Het ware beter geweest dat u eerst de basisschool had afgemaakt, alvorens het internet te bevuilen met uw leugens en taalfouten.
Het vervult mij van walging dat u het succes van Big Mother aangrijpt om de aandacht uw programma te vestigen.
Met oprechte minachting,
GHaven
p.s. Doe de groetjes aan Hummie . Dat vind ik wel een leuk wijf
Ik weet nog wel wat "dingen" die niet leuk zijn voor "betrokken personen"
- 3000 kandidaten degraderen tot "niet representatief" en vervolgens de 2 domste ganzen van Nederland in het BB huis plaatsen.
- Kandidaten "eikels" te laten noemen over de intercom, zonder de verantwoordelijke standrechtelijk te laten executeren, of op z'n minst te ontslaan.
- Jonge studente de geschiedenis in te laten gaan als eerste Nederlandse die live op TV werd gebracht terwijl ze op het punt stond haar vochtige geslacht te deppen.
driewerf
quote:
op 11-08-1999 om 08:13 AM schreef GHaven het volgende:
Geachte heer R.'Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne met de man van Karin.'
Word reeel VOO. Dit interview komt van de officiele en ENIGE Big Mother site. Er zijn geen alternatieve Big Mother sites.
Neen, beste heer R. Dit soort dingen IS niet leuk voor de betrokken personen. "Dit soort dingen" is het onderwerp en dat is enkelvoud. Het ware beter geweest dat u eerst de basisschool had afgemaakt, alvorens het internet te bevuilen met uw leugens en taalfouten.Het vervult mij van walging dat u het succes van Big Mother aangrijpt om de aandacht uw programma te vestigen.
Met oprechte minachting,
GHaven
GHAVEN!!!! (jA!)
Met oprechte verbazing trachtte ik uw post te lezen zonder te lachen, echter het lukte mij niet! Welk ener prozah! Welk ener poeeet is hier aan het rossen gegaan op zijner toetsenbord?! HULDE! Uw post vervulde mijn hart met een diepere prozah! Prachtig!
HIER HEBBEN ZIJ NIET VAN TERUG!
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz, Doodenrij!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Ik leef de laatste weken opeens een stuk meer dan voorheen! HULDE
Geweldig die reacties van iedereen, wij weten nu weer waar we het voor doen!!
Aangezien wij als bewoners van het Big Mother huis verstoken zijn van toiletten hebben we gelukkig de heer Römer om ons te supporten!..
U wordt bedankt meneer Römer!!!! Hier doen wij het voor!!
GRTZ,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij
quote:
op 11-08-1999 om 01:52 PM schreef bolletje het volgende:
hmmm ik vraag me af of nou toch alleen de voo site geen niveau had...t begint hier nu ook behoorlijk achteruit te gaan hoor!!!
Er is een groot verschil tussen humor en banaliteiten bolletje! of was je opmerking cynisch bedoeld?
De ballen (en houw ze wèrrem)
Big Mother a.k.a 'De Laatste Strohalm' zal uw honger stillen als het sompige vlees des OerHoers.
WIJ ZULLEN DOORGAAN, hetzelfde dat de kip zei tegen de haan. Wij banen ons een weg door de jungle der schaamtouwen op het Internet, beklimmen de weg over de venusheuvel om u allen tot een ultiem Big Mother Climax te brengen Het Climax, dat helaas nog mocht uitblijven bij de goedkope copy genaamd Big Brother, zal op onze site WEL verschijnen, de verassing moet nog even uitblijven.Maar het Climax, het beloofde land, zal zeer zeker komen.
Wij zullen nog niet stoppen totdat de dikke OerHoer gezongen heeft!
Wij stoppen niet tenzij de aarde in het jaar 2000 zal vergaan!
En dan nog zullen wij trachten onze fans te behagen!!!!
GRTZ.
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |