Juustem!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:51 schreef Brembo het volgende:
Ik zou ze ophangen dat je niet direct in de lamp kan kijken.
Er tegenaan stoten gebeurt denk ik niet zo snel, omdat ze straks mooi in het midden van de tafel hangen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:56 schreef maok het volgende:
Maar je wilt er ook niet je hoofd tegen aan stoten als je op staat. Ik zou het dus gewoon proberen, dus niet gelijk permanent ophangen maar op zo'n manier dat je het makkelijk kan veranderen. Je merkt vanzelf of ze te hoog of te laag hangen.
Je staat altijd op met je hoofd wat naar voren (probeer maar). Maar ik moet nog ergens een boekje hebben dat de menselijke maat heet over allerlei standaard maten, maar daar staan dacht ik geen details in als lampen. maar er bestaat wel een boek waar in dat soort dingen wel staan (als er standaard hoogtes voor lampen zijn tenminste) dat is Neufert. Misschien heeft iemand het hier wel of anders kun je in de bieb kijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er tegenaan stoten gebeurt denk ik niet zo snel, omdat ze straks mooi in het midden van de tafel hangen.
En verder gaan we het dan maar uitproberen inderdaad. Maar ik had ooit gehoord dat er een wetmatigheid voor was, die zijn nut bewezen had.
Zijn lampen van Nicolette Brunklaus, maar wel uit de vorige collectie (of te wel: misschien kun je ze nu wel met korting krijgen! www.brunklaus.nl )quote:Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef Dipkip het volgende:
Wat een leuke lamp, waar heb je die vandaan?![]()
Oh en geen idee trouwens...
Ja zo ver was ik al!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hang 'm in ieder geval op zo'n hoogte dat als je aan tafel zit en recht vooruit kijkt, de lamp niet ziet.
Niks vervelender dan tegen een hanglamp kijken i.p.v. je tafelpartner
Ze staan nog wel op de sitequote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn lampen van Nicolette Brunklaus, maar wel uit de vorige collectie (of te wel: misschien kun je ze nu wel met korting krijgen! www.brunklaus.nl )
Je kan even mailen voor de prijs en voor verkoopadressen. Ik heb ze met een beetje korting gekocht, omdat ik Nicolette ken. Ze heeft ze gewoon in een vrachtwagen mijn kant op laten komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze staan nog wel op de siteik kan alleen geen prijzen vinden... Mag ik vragen wat die van jou gekost hebben?
Ooh die berkenstammetjes vind ik ook leuk!!Heb je via internet gekocht of in een gewone winkel? Ik zou wel graag zien hoe het licht is wat er af komt, lijken me geen goedkope lampen....
Kippie.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:20 schreef Dipkip het volgende:oh.
Dan moet ik ze maar proberen na te maken geloof ik500 euro voor alleen de lampen boven de eettafel past niet helemaal binnen het volledig-huis-inrichten-voor-8000-euro-project...
Jammer zeg, ik was al helemaal verliefd
Wie weetquote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Kippie.![]()
Maar ik heb gehoord dat ze aan uitverkoop wil doen met de oude collectie, dus wie weet! Al zullen ze nooit helemaal voor een klein prijsje weggaan natuurlijk.![]()
En anders een boomstammetje? Volgens mij waren die 60 euro of zo! Voor je verjaardag vragen!
Tuurlijk maakt dat uit, hoe hoger je zitting, hoe hoger je uit komtquote:Op maandag 16 juni 2008 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Foto berkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ morpheus: Het maakt toch niet uit hoe hoog mijn stoelen zijn, toch? Iemand van een gemiddelde lengte erop laten zitten dus. Oké, ik ga 'm uitproberen!
Jaaaa, neeeee, maar hoe hoog of hoe laag die stoel ook is, het gaat erom dat iemand van gemiddelde lengte dan gaat zitten en ik dan de lampen afstel op ooghoogte. Mijn stoelen hebben daar wel invloed op, maar het is niet van belang te weten hoe hoog de stoelen exact zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit, hoe hoger je zitting, hoe hoger je uit komt
Berkenlamp is
Owja, zo kan het ook. Maar op die manier kan je het berekenen zonder dat er daadwerkelijk iemand op de stoel hoeft te gaan zitten. Ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaa, neeeee, maar hoe hoog of hoe laag die stoel ook is, het gaat erom dat iemand van gemiddelde lengte dan gaat zitten en ik dan de lampen afstel op ooghoogte. Mijn stoelen hebben daar wel invloed op, maar het is niet van belang te weten hoe hoog de stoelen exact zijn.![]()
Volgens mij.
Nee dat klopt!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Owja, zo kan het ook. Maar op die manier kan je het berekenen zonder dat er daadwerkelijk iemand op de stoel hoeft te gaan zitten. Ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |