Ach, die auto's zijn gejat van Nederlanders of betaald door de Nederlandse staat, ik vind het vrij ondankbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gezien de reacties van Nederlanders na de 1-0, 2-0 bij Tsjechie, na de 1-0 bij Kroatie etc. is het niet zo heel vreemd
bedankt ik heb ook getoeterdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je echt bent gaan toeteren wens ik je iets ergs toe
quote:
?quote:
Doe eens alsjeblieft normaal zeg?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, die auto's zijn gejat van Nederlanders of betaald door de Nederlandse staat, ik vind het vrij ondankbaar.
Uiteindelijk hebben we straks beide hetzelfdequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
?
So?
We zijn nog kampioen geworden, ook al met het verlies...
Maar nederland kan het ek2008 niet meer winnen![]()
Niet elke reactie serieus nemenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Doe eens alsjeblieft normaal zeg?
Ik weet het maar een halve finale is meer dan een kwart finalequote:Op zondag 22 juni 2008 00:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we straks beide hetzelfde
Niksssssssssssssssssssssssss
Ach, 3 keer niks is nog steeds niks, de helft van niks is even veel als een kwart van niksquote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet het maar een halve finale is meer dan een kwart finale
jawel meer punten voor de fifa ranglijstquote:Op zondag 22 juni 2008 00:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, 3 keer niks is nog steeds niks, de helft van niks is even veel als een kwart van niks
+ meer geldquote:Op zondag 22 juni 2008 00:05 schreef Fener het volgende:
[..]
jawel meer punten voor de fifa ranglijst
Heb je ook veel aan..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:05 schreef Fener het volgende:
[..]
jawel meer punten voor de fifa ranglijst
Ik moet Nederland steunen maar een beetje sympathie naar de Turken is teveel gevraagd zo te zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, die auto's zijn gejat van Nederlanders of betaald door de Nederlandse staat, ik vind het vrij ondankbaar.
Waarom triest?quote:
Het is triest omdat jouw vader en moeder familie zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Fener het volgende:
[..]
Waarom triest?
hij kan toch Rusland steunen?
en claxoneren in noodgevallen is niet verboden
Denk er nog eens aan als je uitkeringsgeld weer gestort is.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Dank u Dank u, ik zal nog een ere rondje maken![]()
Speciaal voor jou gotenssj
Waarom zou Turkije gesteund moet worden? Alsof er niet genoeg Turken in Turkije wonen om Turkije te steunen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik moet Nederland steunen maar een beetje sympathie naar de Turken is teveel gevraagd zo te zien
Ja zeker, dan gaat ik een nieuwe claxxon kopen om te toet toet toeterenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk er nog eens aan als je uitkeringsgeld weer gestort is.
+ rezzzzzpektquote:
die is wel het leukste van allemaalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |