Rüstü Recber in de goalquote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef Dragonetti het volgende:
Ben benieuwd wat dit gaat worden....
2 of 3 gele kaarten in het begin van de wedstrijd, nog meer vrije trappen en notabene een rode kaart voor een duw van Demirel lijkt me toch wel te kwalificeren als 'er iets mee doen'.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef pepu het volgende:
Jan Koller werd hard aangepakt. De scheids deed er niet veel mee.
Wat een #@#$@$^% scheids zeg. Ongelooflijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:41 schreef pepu het volgende:
Klopt, maar niet in de eindfase. Wie was de scheids eigenlijk?
Deze over het hoofd gezien. Bedankt GGMM.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:38 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Devrim, ZarGon en de rest.
Kroatie is te kloppen geloof mij nouw maar Kroatie is van het type; Tsjechie of Griekenland en tegen zulke landen speelt Turkije goed. Maar landen met grote namen;Duitsland, Portugal heeft Turkije weinig op in te brengen.quote:
Ohja, dat klinkt wel logisch. Worden die schoenen standaard gecontroleerd, of is het per toeval dat dat soort dingen gezien worden?quote:Op maandag 16 juni 2008 04:37 schreef kraakvandaal het volgende:
Waarschijnlijk verboden noppen. Te spits, te lang of beide.
Die speler (Koller?) ging daarna wel erg dramatisch rollen met z'n hand voor z'n ogen een zo. Terechte rode kaart, daar niet van, maar dan overdreven gerol...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef borisz het volgende:
Speler op de grond duwen waar geen bal in de buurt is, is rood. Terechte kaart
Samenvatting nu bij de BBC trouwens.
Jamaar, hij is 2m20 ofzo! Dat breekt makkelijk af bij de enkels als je het een duwtje geeftquote:Op maandag 16 juni 2008 08:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Die speler (Koller?) ging daarna wel erg dramatisch rollen met z'n hand voor z'n ogen een zo. Terechte rode kaart, daar niet van, maar dan overdreven gerol...
Alsof er een speler is die dat niet zou doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Die speler (Koller?) ging daarna wel erg dramatisch rollen met z'n hand voor z'n ogen een zo. Terechte rode kaart, daar niet van, maar dan overdreven gerol...
De 2-1 was terecht, maar de 2-2 zal je op die manier niet zo snel meer meemaken, en tjechie speelde dramatisch de 2e helft. Ik weet niet wie er rechtsback stond, maar die stond lucht te dekken zoals alleen Emanuelson dat kanquote:Op maandag 16 juni 2008 01:11 schreef BogardeRules het volgende:
tering hee, turkije komt twee keer terug van achterstand, ik moet ned. dat nog zien doen.
en vooral hoe, het is ongelovelijk.
Kroatie is wel wat beter dan een Griekenland en Tsjechie. Dat hebben ze in de kwalificatie en al in het toernooi wel bewezen...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:40 schreef Fener het volgende:
[..]
Kroatie is te kloppen geloof mij nouw maar Kroatie is van het type; Tsjechie of Griekenland en tegen zulke landen speelt Turkije goed. Maar landen met grote namen;Duitsland, Portugal heeft Turkije weinig op in te brengen.
Fröjdfeltquote:Op maandag 16 juni 2008 01:41 schreef pepu het volgende:
Klopt, maar niet in de eindfase. Wie was de scheids eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |