abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 23:12:00 #1
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_217135
Die Anoukje, ze heeft zo'n 'nobel' idee opgevat om de bewoners te vragen haar te nomineren, zou ze nou zelf wel denken dat ze dit helemaal zelf bedacht heeft, of zou ze ook wel beseffen dat dit een slap aftreksel is van Bianca's idee van 2 weken geleden?
Het is ook uitermate moeilijk natuurlijk zo zonder je hockey- en studentenverenigingetje. En dan moet je ook nog voldoen aan een gemiddelde van 3 x per week, alleen helaas hadden de heren het niet over janken Anouk, maar ja je doet je best he?...En dan nog zo zonder je zusje, die je koffer zo uitermate goed ingepakt had, moeilijk, moeilijk, moeilijk....In ieder geval hebben we allemaal (including je zusje) kunnen zien dat je wel zelf kan deppen na het plassen, je zusje ook weer blij dat ze dat voortaan niet meer hoeft te doen...
Wat vinden jullie d'r nou van dat ze weg wil?

Ik heb maar 1 ding te zeggen

Anouk, RAUS!

Greetz,

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 7 november 1999 @ 23:19:00 #2
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_217136
Oke, misschien loop ik een beetje achter...
Heeft Anouk echt gevraagd of ze op haar wilden stemmen?!!!!
It's a dream coming true
Ik vind Willem eng, jij ook?
  zondag 7 november 1999 @ 23:21:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_217137
sheep, kijk je wel uit met she-wolf
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 7 november 1999 @ 23:24:00 #4
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_217138
niks aan de hand hoor sheep, ik ben een schaap in wolfskleren (of was het nou andersom...)
pi_217139
NEEEEEE , Anouk moet blijven !!!
Tenminste als je een meiske volledig op tv geestelijk helemaal wil zien instorten !
pi_217140
hmmm , als ik het zo nalees klopt er niet veel van de zinsbouw .......

En eigenlijk , als ik erover nadenk moeten die psygologen (whahahaaaaaa , zo noemen ze zichzelf) dat meiske beschermen en haar gewoon eruit halen , de grote boze wereld is niks voor haar .......

pi_217141
quote:
op 11-07-1999 om 11:12 PM schreef She-Wolf het volgende:
Die Anoukje, ze heeft zo'n 'nobel' idee opgevat om de bewoners te vragen haar te nomineren, zou ze nou zelf wel denken dat ze dit helemaal zelf bedacht heeft, of zou ze ook wel beseffen dat dit een slap aftreksel is van Bianca's idee van 2 weken geleden?
Het is ook uitermate moeilijk natuurlijk zo zonder je hockey- en studentenverenigingetje. En dan moet je ook nog voldoen aan een gemiddelde van 3 x per week, alleen helaas hadden de heren het niet over janken Anouk, maar ja je doet je best he?...En dan nog zo zonder je zusje, die je koffer zo uitermate goed ingepakt had, moeilijk, moeilijk, moeilijk....In ieder geval hebben we allemaal (including je zusje) kunnen zien dat je wel zelf kan deppen na het plassen, je zusje ook weer blij dat ze dat voortaan niet meer hoeft te doen...
Wat vinden jullie d'r nou van dat ze weg wil?

Ik heb maar 1 ding te zeggen

Anouk, RAUS!

Greetz,

Beste She-Wolf,

We kennen elkaar nog niet maar hierbij: IJZERSTERKE TEXT die je daar neer hebt gezet. 300x hulde, we hadden het zelf niet beter kunnen zeggen!

Ik heb er dus ook verder nix aan toe te voegen dan wat je al gezegd heb, dit onderstreep ik zo'n 600x, je hebt gelijk.

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz, en Doodenrij.

maandag 8 november 1999 @ 00:54:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_217142
Wat zijn de reacties van de bewoners als Anouk geestelijk helemaal zou instorten?

Ruud:
Potverdikke he, toen ik die pil had geslikt voelde ik me ook klote weet je.

Willem:
wat vin je er nou zelf van?

Cyrille:
Ik kan je wel magnetiseren. Misschien dat je je dan lekkerder in je vel gaat zitten.

Karin:
Ze moet zich niet zo aanstellen. We hebben het allemaal wel eens moeilijk.

Maurice:
We verzuipen der gewoon in het aquarium en we nemen een kat.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_217143
anoek moet gewoon opstappen!

dan wordt d'r weer een nieuwe bijgeplaatst en komen mensen misschien eindelijk tot inzicht hoe ze verneukt worden.

zou wel ok zijn als er uiteindelijk een stuk of 80 mensen in dat huis hebben gezeten
en het begon allemaal zo mooi 9 bewoners 100 dagen!!!

pi_217144
quote:
op 11-08-1999 om 12:58 AM schreef zap8 (onder andere) het volgende:

zou wel ok zijn als er uiteindelijk een stuk of 80 mensen in dat huis hebben gezeten
en het begon allemaal zo mooi 9 bewoners 100 dagen!!!

We zouden het hier eigenlijk niet meer hebben over tik-, taal- en stijlfouten, maar deze moet toch even worden rechtgezet. De correcte tekst had uiteraard moeten luiden: "100 bewoners, 9 dagen."

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 08 November 1999).]

pi_217145
Ik dacht bij die nobele woorden van Anouk niet aan Bianca, maar aan de eerste nominatieronde van Willem. Wat een schijnheil zeg, die Anouk. Zo wil ze sympathie kweken bij de kijkers, voor het geval ze genomineerd wordt.
  maandag 8 november 1999 @ 20:13:00 #12
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_217146
Mijn dank is groot Meerhoerman, Dodenrij en Puckz...
Ik vond jullie interview met de dominee a.k.a. de man van karin ook uitermate plezant...
pi_217147
Anouk dacht een slim spelletje te spelen.

Bijna een week lang bij iedereen op het gemoed inspelen 'kijk mij een zielig meisje wezen'. Smeken om genomineerd te worden. Volgens mij kwam het haar zelfs goed uit dat ze zich brandde: uitgekookt! Zichzelf liever twee keer te nomineren dan iemand van de oude garde te moeten laten vertrekken (vervolgens Maurice nomineren én Cyrille, aan wie ze het laatste mededeelde). Nee, Anouk, eerst dacht ik, gatver wat een jammerend kutkind, nu: wat een uitgekookt kutkind. You get what you deserve!

maandag 8 november 1999 @ 20:33:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_217148
JayTaph verlos me uit mijn lijden en zeg me wat Bart gezegd zou hebben.
pi_217149
quote:
op 11-08-1999 om 08:13 PM schreef She-Wolf het volgende:
Mijn dank is groot Meerhoerman, Dodenrij en Puckz...
Ik vond jullie interview met de dominee a.k.a. de man van karin ook uitermate plezant...

Thnx!

Grtz,

Meerhoerman, Doodenrij en Puckzzz

maandag 8 november 1999 @ 21:48:00 #16
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_217150
quote:
op 11-08-1999 om 08:33 PM schreef misterDre het volgende:
JayTaph verlos me uit mijn lijden en zeg me wat Bart gezegd zou hebben.

Yeah JayTaph, die anderen waren supo, maar Bart blijft verdacht stil. Of zou hij Anouk zijn troost non-verbaal schenken?

--------------------------
BB-site: "De komst van de twee nieuwe bewoners zorgt voor enkele veranderingen in het script van Big Brother."
Bart doet verslag van BB-info: "Ik begin met het minst belangrijke. Er zijn een aantal mensen aan de andere kant van de schutting die willen dat we ..."
Bart vertelt verder: "Ik had gezegd dat het voor Karin misschien wel leuk was als er iemand van het vrouwelijke geslacht bij kwam. Daar konden ze niks over zeggen, ik mocht wel een voorkeur opgeven. Makkelijk zat, Sabine en Martin."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  maandag 8 november 1999 @ 22:56:00 #17
438 Carv
The one and only!!
pi_217151
quote:
op 11-08-1999 om 08:36 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Thnx!

Grtz,

Meerhoerman, Doodenrij en Puckzzz
------------------
Check Big Mother:
http://bigmother.tsx.org

Bad people suck, nice people swallow!

Waarom hebben jullie het niet Bigmother fucker genoemd?

Greeeeetz,
Carv

Bye bye,
Carv
pi_217152
Hehehehe Big Motherfucker had ook wel een goeie geweest....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_217153
Deze topic gaat weer naar boven gezien She-Wolf een hoog heersende factor heeft!

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij! http://bigmother.tsx.org

Moderator woensdag 10 november 1999 @ 16:32:00 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_217154
Wil Anouk echt wel zo graag weg? Of heeft ze het alleen gezegd om zich in te dekken en het voor haarzelf minder moeilijk te maken als ze weg moet? Ik denk het laatste. Hoe dan ook, Cyrille zal donderdag door het publiek worden weggestemd, dus zal Anouk het nog een tijdje moeten volhouden. Als ik het fout heb, en ze echt graag weg wil zal ze wel eens f10000 kunnen opstrijken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_217155
Ik denk ook dat ze het publiek bespeelt.

Ik denk echter niet dat VOO weer met 10 ruggen gaat smijten.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_217156
quote:
op 11-10-1999 om 04:32 PM schreef Jimbo het volgende:
Wil Anouk echt wel zo graag weg? Of heeft ze het alleen gezegd om zich in te dekken en het voor haarzelf minder moeilijk te maken als ze weg moet? Ik denk het laatste. Hoe dan ook, Cyrille zal donderdag door het publiek worden weggestemd, dus zal Anouk het nog een tijdje moeten volhouden. Als ik het fout heb, en ze echt graag weg wil zal ze wel eens f10000 kunnen opstrijken

Huh?!
Ik ben d'r nog helemaal niet zo zeker van dat Cyril door het publiek weggestemd gaat worden. Ok, toen ik haar voor het eerst aanschouwde dacht ik ook "Wat een publiciteitsgeile snol hebben ze nou weer uit de mottenballen getrokken?" Maar nu moet ik toch onder ogen zien dat Anouk nou ook niet zo'n geweldige aanwinst is, na haar rituele handverbranding en de daarbij (waarbij eigenlijk niet?) behorende tranen.
Ik denk persoonlijk dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het jaarclubje van Anouk samen met de Hockeyvereniging een flink bedrag uit de kas heeft getrokken om Big Brother om te kopen zodat ze Anouk op zouden nemen en zij daardoor even van dat gejank af zouden zijn. Dat bedrag, laten we zeggen..hmm..fl. 20.000,00 konden ze weer mooi gebruiken om Mona en Bianca het veld te laten ruimen zodat er inderdaad plaats zou zijn voor Anouk. Over de motieven om Cyril erin te plaatsen ben ik nog niet helemaal zeker....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')