Ik ben er ook al helemaal klaar mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
laatste weken hier ben er echt klaar mee. mag ook nog presenteren
Nog 2 wekenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Hee B.Hoe is het? Ook al bijna vakantie?
mss bij een site met geluidssamples?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heey!
Ik ben op zoek naar het geluidsfragment van superman zo van 'is it a plane, is it a bird...' enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?
ik vind het een naaiactiequote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er ook al helemaal klaar mee.Zie de tentamens ook totaal niet zitten, terwijl ik ze wel moet halen.
![]()
Nog even doorzetten, Etcie. Aan het eind van je opleiding ben je presentatie- prof, zo vaak als jij moet presenteren.
ik wilde m'n plaatje veranderen als we naar de kwartfinale zouden met voetbal (gelukt) en wilde eerst een leeuwenkop doen met de tekst 'wir sind zuruck' maar was vergeten dat ik deze nog had van het WKquote:Op maandag 16 juni 2008 12:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nog 2 weken
Etc, waarom heb je een oranje smirk als plaatje?
geldt ook voor jou hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nu ff leert en het tentamen morgen maakt ben je er daarna vanaf!!![]()
ik doel vooral op het stukje 'nu doen dan ben je er vanaf'quote:Op maandag 16 juni 2008 12:51 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Als ik met een tentamen leren kon afstuderen was dat 2 jaar geleden al gebeurd
Dingen die niet meehelpen voor de motivatie: het boek is niet heel spannend, het schijnt een makkelijk tentamen te zijn en het is niet geheel ondenkbaar dat ik de periode haal als ik de helft van de vragen goed heb. Laat de proeftoets nou een juist/onjuist toets zijn...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nu ff leert en het tentamen morgen maakt ben je er daarna vanaf!!![]()
Mijn tentamen schijnt heel moeilijk te zijn en dat motiveert ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
het schijnt een makkelijk tentamen te zijn en het is niet geheel ondenkbaar dat ik de periode haal als ik de helft van de vragen goed heb.
quote:4.0
4.0
3.0
3.4
1.3
4.9
4.7
2.6
5.9
4.3
5.0
6.3
3.5
2.1
7.0
5.8
7.7
0.6
7.5
3.1
4.8
2.7
4.2
3.9
Ik ga zo in elk geval bezig met het economie-gedeeltequote:Op maandag 16 juni 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn tentamen schijnt heel moeilijk te zijn en dat motiveert ook niet.Deel van de cijferlijst:
[..]
![]()
![]()
![]()
Succes met leren Tim.
Een 0.6?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn tentamen schijnt heel moeilijk te zijn en dat motiveert ook niet.Deel van de cijferlijst:
[..]
![]()
![]()
![]()
Succes met leren Tim.
Die 0.6 had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een 0.6?
Dat dat nog gedaan wordt joh
Wat is er aan het handje Etsie?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |