Hoe laat is je tentamen morgen?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me morgen maar opsluiten in de ub van 12.00 - 22.00 uur.![]()
Blegh. Denk niet dat ik morgen m'n tentamen haal.
Woensdag de laatste, inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
Jaweeeeeeeeeeeeel.....!! En dan nog 1 dagje leren en dan woensdag laatste tentamen?gewoon ervoor gaan
Geldt voor alle tentamen-leerders
9 tot half 12, maar ik vermoed dat ik voor half elf wel klaar benquote:Op maandag 16 juni 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
Half 9 tot half 12. Die van jou?
Ik zal aan je denken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
9 tot half 12, maar ik vermoed dat ik voor half elf wel klaar ben
Pas doen als je klaar bent, voor die tijd moet je aan je tentamen denkenquote:
Ja, is ook zo. En vanavond nog. Zit er over te twijfelen om heel vroeg op te staan, zodat ik dan nog wat kan doen, de nacht door te trekken of gewoon te gaan slapen zodra ik in Groningen ben. Als ik gewoon ga slapen is de kans groter dat ik m'n tentamen van woensdag haal, maar het tentamen van morgen is eigenlijk net iets belangrijker. Ik ben bang dat ik straks verkeerd gok en ze beide niet heb.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pas doen als je klaar bent, voor die tijd moet je aan je tentamen denken
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. En vanavond nog. Zit er over te twijfelen om heel vroeg op te staan, zodat ik dan nog wat kan doen, de nacht door te trekken of gewoon te gaan slapen zodra ik in Groningen ben. Als ik gewoon ga slapen is de kans groter dat ik m'n tentamen van woensdag haal, maar het tentamen van morgen is eigenlijk net iets belangrijker. Ik ben bang dat ik straks verkeerd gok en ze beide niet heb.![]()
En ik voel me rot, omdat ik straks 5 dagen in Groningen zit. Vorige keer had ik na 2 dagen al heimwee.![]()
16-06, ik denk dat het jaarlijkse-akq-sc-baaldag is.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Koppijn,
Zeurende en te luid pratende collega's,
Tomatenpureevlek op m'n overhemd.
Is het maandag ofzo?
Ok, dus dan zal het vanavond allemaal nog erger worden?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
16-06, ik denk dat het jaarlijkse-akq-sc-baaldag is.
Hoezoquote:Op maandag 16 juni 2008 18:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, dus dan zal het vanavond allemaal nog erger worden?
mag niet, er wordt bepaald of je voor of tegen bent en je moet beide kanten voorbereidenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegen zijn, wat de stelling ook is
ik gok toch op maandagquote:Op maandag 16 juni 2008 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het dan toch baaldag is, laat dan alles maar meteen komen voor de komende 5 weken, kan ik met een gerust hart naar de vakantie toewerkenquote:
Ik hoop niet dat het vanavond nog erger wordt.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het dan toch baaldag is, laat dan alles maar meteen komen voor de komende 5 weken, kan ik met een gerust hart naar de vakantie toewerken
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
wacht, ik hoef nog maar 4 weken tot de vakantie en heb daarin ook nog eens 3 dagen vrij voor Werchter en deze vrijdagmiddag ga ik eerder weg omdat ik naar Ahouy moet
Ik moet nog 1 weekquote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:
Waarom is iedereen al zowat klaar en moet ik nog twee weken?
Nijmegen. B. moet ook nog 2 weken.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:
Ik moet in m'n eentje langer dan jullie bij elkaarquote:
Moet jij in juli nog studeren?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet in m'n eentje langer dan jullie bij elkaar
Dus niet zo zeuren wyccie
Nee, keihard werkenquote:
Ik moet waarchijnlijk ook gewoon werken/stage lopen in de zomerquote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, keihard werken
Daarna mag ik 3 weken studderen, maar dat is heel iets anders.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:
Mwoah, een paar van de notoire betere baggeraars zijn niet aanwezigquote:Op maandag 16 juni 2008 18:41 schreef Soempie het volgende:
Dan nog is b leukerquote:Op maandag 16 juni 2008 19:15 schreef Etcetera het volgende:
a, c en d valt best te combineren toch?
Mini-meet doen?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik voel me rot, omdat ik straks 5 dagen in Groningen zit. Vorige keer had ik na 2 dagen al heimwee.![]()
Ik kan alleen donderdag middag/ ochtendquote:
Gelukkig ligt Tsjechoslowakije er uit, dat scheelt alweer een sterke tegenstanderquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens een vrouw op sbs6 gaan we in de finale tegen west-duitsland spelen
Onderschat ook Joegoslavie nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig ligt Tsjechoslowakije er uit, dat scheelt alweer een sterke tegenstander
De sovjet unie maakt nog steeds kans dus voor hun doping atleten moeten we oppassenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig ligt Tsjechoslowakije er uit, dat scheelt alweer een sterke tegenstander
Ah je hebt het weer Soempisch volgepland dusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan alleen donderdag middag/ ochtend
Mja, morgenochtend tentamen, 's middags en 's avonds lerenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah je hebt het weer Soempisch volgepland dus. Ik kan donderdagmiddag niet dus dan blijft er niet veel tijd over
Ik heb woensdagavond ook nog vrij, mocht het niet doorgaan met die vriend en je hebt wel voldoende energie bel of sms dan maar even, dan komt het vast goedquote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, morgenochtend tentamen, 's middags en 's avonds leren
Woensdagochtend tentamen, 's middags werken en 's avonds misschien naar een vriend
Donderdagochtend en middag niks te doenen 's avonds met een vriendin naar de bios
Vrijdagmiddag werken en 's avonds naar huis.
JammerWoensdagavond zou eventueel nog wel kunnen.
Leren inplannen en ook echt leren willen bij jouw nog wel eens 2 verschillende dingen zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, morgenochtend tentamen, 's middags en 's avonds leren
Bij deze gaat het niet door met die vriend.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond ook nog vrij, mocht het niet doorgaan met die vriend en je hebt wel voldoende energie bel of sms dan maar even, dan komt het vast goed
Maar morgen niet. Als ik het tentamen haal dan ben ik zeker van een aantal mooie vrijstellingen in Nijmegen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Leren inplannen en ook echt leren willen bij jouw nog wel eens 2 verschillende dingen zijn![]()
Moet hij het er wel mee eens zijn natuurlijk, anders vind ik het lulligquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij deze gaat het niet door met die vriend.
Dan verplaats ik dat naar donderdagmiddag en dan heb ik een volle planning.
Hij en ik hadden nog niks afgesproken.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet hij het er wel mee eens zijn natuurlijk, anders vind ik het lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |