Dan had je toch ook apart kunnen gaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik zou met een vriendin gaan, maar dáár had ik geen zin meer in.
Trouwens die Bill is toch een meisje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik zou met een vriendin gaan, maar dáár had ik geen zin meer in.
Maak er een klaagtopic over meid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dan had je toch ook apart kunnen gaan?
&&skitta ik heb ZowieZo geleerd op de basisschoolniet dat 't 'n goede school was... maar das wat anders
Ja ik ga nu emo wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Tabloid het volgende:
Daniane dat is nu kut voor je, je bent verbeterd door een TH lover.
voor jou zeker, late dylan-ontdekker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maak er een klaagtopic over meid.
Dat was tijdens mijn drukke werk periode dat ik geen tijd daarvoor had.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
voor jou zeker, late dylan-ontdekker!
Je had eerder vakantie dan mij, kut!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat was tijdens mijn drukke werk periode dat ik geen tijd daarvoor had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:04 schreef dubidub het volgende:
Die ene met 't zwarte haar is eigenlijk wel een lekker wijf, alleen jammer van d'r tieten - of het gebrek eraan.
Ik werk toch trut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je had eerder vakantie dan mij, kut!
Je prostitutie-werk is alleen 's avonds. 's Middags had je tijd genoeg.quote:
Matrassen schoonmaken, ramenpoetsen etc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je prostitutie-werk is alleen 's avonds. 's Middags had je tijd genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Matrassen schoonmaken, ramenpoetsen etc.
Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eigenlijk best zielig. Al die jonge meisjes die fan zijn van kots hotel, zijn zonder dat ze het weten keihard bi. Erg zielig allemaal.
Sowieso dat gekrijs van dat wijf en die drie andere nerdjes..
Dat is een bewerkte fotoquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
kwam net deze foto tegen, het zijn fucking broers, jagh...
[ afbeelding ]
Harstikke echt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:21 schreef Cira het volgende:
[..]
Dat is een bewerkte fotoIs namelijk nog gedoe om geweest.. Dat hele incest gebeuren etc.
En of dat waar was.
Maar goed, ieder zo z'n eigen smaak, 'n als mensen die muziek niet goed vinden of die lui; oke.
Maar kraak fans niet af. Hun keus.
Ik zelf vind de muziek niet -meer- mooi. Vond Dont jump altijd wel mooi maar ben nu ook van dat nummer af.
Er zijn zat betere bands..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |