Ik zou daar ook heen gaan, maar ik had geen zin meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze kwam toevallig net thuis..en gevraagd. Die van 14 Juni
Geniaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef zagevent het volgende:
Benieuwd wanneer Bill zich gaat outen als gay en of er dan een massale zelfmoordgolf van TH fans komt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef zagevent het volgende:
Benieuwd wanneer Bill zich gaat outen als gay en of er dan een massale zelfmoordgolf van TH fans komt.
jammer..kaartje was 35 euro oid??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zou daar ook heen gaan, maar ik had geen zin meer.
Kaartje hangt nu aan de muur.
¤41,40 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
jammer..kaartje was 35 euro oid??
M'n zus was dus met een groepje gegaan..Bleek 1 van ze dat kaartje vergeten te zijn..![]()
Een moeder van iemand anders was wel meegegaan..dus die heeft maar effe het kaartje voor haar betaald.
Maar die bitch heeft haar nog steeds niet terug betaald..
Dan moeten ze nu ONTZETTEND snel naar de bristol want daar hebben ze een tokio hotel shirt voor maar 14,95!!!!!111!! Dadelijk is het uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nah, mijn ouders respecteren mijn muzieksmaak. Als ze iets van TH zien staan, kopen ze het zelfs voor me.![]()
Is dat niet lief?
Ik zag het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan moeten ze nu ONTZETTEND snel naar de bristol want daar hebben ze een tokio hotel shirt voor maar 14,95!!!!!111!! Dadelijk is het uitverkocht.
Foldertjes he.
damn..nog duuder dus..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
¤41,40 om precies te zijn.![]()
Woah, wat een hoer.
Ah, die is mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
damn..nog duuder dus..
Weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, maar maar m'n zusje heeft wel een mooie foto van Bill kunnen schieten. (Ze heeft die foto wel ge-edit)
http://illusionality.devi(...)Tokio-Hotel-88829186
Je stond wel lekker dichtbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ah, die is mooi.
Ik had hele mooie foto's en filmpjes van 3 juni 2006 - maar die ben ik allemaal kwijt.![]()
Heb alleen nog slechte filmpjes van 8 oktober 2007. Hierrr.
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd en 't laatste kwartiertje ben ik naar buiten gegaan want anders viel ik flauw.quote:
Nee, zo zielig ben ik nog net niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg je bent er toch niet wezen slapen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd en 't laatste kwartiertje ben ik naar buiten gegaan want anders viel ik flauw.
Echt niet normaal wat sommige fans doen.
Je was gewoon vervelend en toen ben je verwijderd door de bewaking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd en 't laatste kwartiertje ben ik naar buiten gegaan want anders viel ik flauw.
Echt niet normaal wat sommige fans doen.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je was gewoon vervelend en toen ben je verwijderd door de bewaking.
Die zou ik geen dochter meer noemen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:51 schreef ThE_ED het volgende:
Je zou maar als vader vroeger een hardcore-punker geweest zijn en nu met je dochter naar Tokio Hotel moeten...
Dan eet je toch ook je Doc Martens op.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je was gewoon vervelend en toen ben je verwijderd door de bewaking.
moshpit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yeah, 1e rij. :] Maar ik werd langzaam naar achter geduwd
Als je zo'n fan bent van Travo Hotel, was je wel gegaan, dan heb je wel zin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zou daar ook heen gaan, maar ik had geen zin meer.
Kaartje hangt nu aan de muur.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je zo'n fan bent van Travo Hotel, was je wel gegaan, dan heb je wel zin.
Zowiezo, Travo Hotel
Nee, ik zou met een vriendin gaan, maar dáár had ik geen zin meer in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je zo'n fan bent van Travo Hotel, was je wel gegaan, dan heb je wel zin.
Sowieso, Travo Hotel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |