Echt veel te doen om Almere, let op:
Stream 1 : 4 kippen tokken in het rond.
Stream 2 : waslijn is in beweging
Stream 3 : opnieuw nu 5 kippen
Stream 4 : waslijn met 6 wasknippers.
Eruuuuuuuuuuug spannend allemaal, ik ben benieuwd wanneer de 6de kip erbij komt
9.43 Ik zag even een slaperig koppie door het beeld lopen van Ruud. Daarna is het weer erg rustig in huize BB.
Iedereen zit aan de keukentafel te ontbijten. Het is nominatiedag, maar de sfeer is behoorlijk ontspannen.
Men heeft het over ontbijtgewoontes. Karin ken een Amerikaan(se?), "die vindt het echt belachelijk dat wij chocola op ons brood smeren. Maar doughnuts zijn dan weer heel gewoon" Kortom: reutel-de-keutel.
Es kijken hoe lang het duurt voordat Ruud met een verhaal komt over de ontbijtrituelen van de Siamese dwerg-eskimo's in Zuid-Tzatzikistan.
Voel ik hier enige wrijving of lijkt dat maar zo.....
10:47
Maurice, Karin en Anouk zijn aan het sporten in de tuin, herstel karin is nu binnen en doet daar samen met Cyrille rek en strek oefeningen.
quote:
op 11-08-1999 om 11:05 AM schreef Arcee het volgende:
Pinda?
Ja, daar bedoelden ze Cyrille mee. Walgelijk dus gewoon.
quote:
op 11-08-1999 om 10:41 AM schreef sombie het volgende:
Willem en Ruud praten het goed door te zeggen dat het te maken heeft met het feit dat ze uit Tilburg komt want Tilburg en Breda is als water en vuur.
Dit stukje zegt wel alles over Ruud en Willem, of liever gezegd hun IQ.
Go Bart! Hij zegt er tenminste wat van.
Willem en Bart liggen te praten over het feit dat Barts shag op is en dat hij dus nu zal moeten stoppen met roken.
quote:
op 11-08-1999 om 11:12 AM schreef sombie het volgende:
Ja, daar bedoelden ze Cyrille mee. Walgelijk dus gewoon.
Waarschijnlijk zijn dat zelf "pinda's" geweest die dat riepen. Ik ken een hoop "pinda's" en die noemen zichzelf altijd zo of "blauwen"....
Maarja, walgelijk is het wel ja.
Willem en Bart zijn aan te Tafeltennissen.
K. M. en A. voor mij niet zichtbaar.
Voor Sombie: nominaties zijn pas laat in de middag en worden binnen een uur aan de bewoners bekend gemaakt dit omdat de vorige keer de spanning om te snijden was. (geen leuke TV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |