abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217079
Welterusten Bep, slaap lekker na je nachtdienst.

Echt veel te doen om Almere, let op:

Stream 1 : 4 kippen tokken in het rond.
Stream 2 : waslijn is in beweging
Stream 3 : opnieuw nu 5 kippen
Stream 4 : waslijn met 6 wasknippers.

Eruuuuuuuuuuug spannend allemaal, ik ben benieuwd wanneer de 6de kip erbij komt

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 8 november 1999 @ 09:12:00 #27
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217080
Oliebol2000, Bep, beelzebub, el torro, ted, madeline, wich, SlamD, PeterRp, misterDre, LionHeart, Lee, en Chafre (hopelijk niemand vergeten) toch allemaal weer bedankt. Voor de mensen die niet kunnen kijken is het toch goed te weten dat ze niks gemist hebben
't is een saaie nacht geweest in het huis, maar toch mooi dat we ook dat weer vastgelegd hebben.
Geschiedenis schrijven is monnikenwerk...
Here we are now, entertain us.
pi_217081
Voyear, daarom gaan we gewoon door met de verslagen van de streams, voor degenen die ze niet kunnen bekijken is deze topic een uitkomst.

9.43 Ik zag even een slaperig koppie door het beeld lopen van Ruud. Daarna is het weer erg rustig in huize BB.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  Moderator maandag 8 november 1999 @ 10:04:00 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_217082
10:00 AM

Iedereen zit aan de keukentafel te ontbijten. Het is nominatiedag, maar de sfeer is behoorlijk ontspannen.

Men heeft het over ontbijtgewoontes. Karin ken een Amerikaan(se?), "die vindt het echt belachelijk dat wij chocola op ons brood smeren. Maar doughnuts zijn dan weer heel gewoon" Kortom: reutel-de-keutel.

Es kijken hoe lang het duurt voordat Ruud met een verhaal komt over de ontbijtrituelen van de Siamese dwerg-eskimo's in Zuid-Tzatzikistan.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 8 november 1999 @ 10:28:00 #30
1400 Chafre
who am i...
pi_217083
Anouk en Ceril zitten buiten, vanmiddag gaat ceril een liedje doen met Ruud. Ze vinden dat Karin mooie benen heeft, die is rondjes aan het hollen met Maurice.
Ruud Willem en Bart zitten aan de eetkamertafel en praten over Breda, Tilburg (water en vuur).... hebben ze het nou over gisterenavond....
Wie ben ik om anderen te beoordelen

maandag 8 november 1999 @ 10:31:00 #31
1400 Chafre
who am i...
pi_217084
O leuk:
Maurice (komt binnen): Ruud wil je voetballen?
Ruud: Ik ga zo masseren, Anoek wil vast wel.
Willem: Je mag mij ook vragen hoor.
Maurice: Ja dat wilde ik ook.

Voel ik hier enige wrijving of lijkt dat maar zo.....

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_217085
Bart, Willem en Ruud zitten aan de keukentafel en verbazen zich over het feit dat hun singletje op één staat. Ruud pakt z'n gitaar erbij en ze zingen alle coupletjes nog een keer.
  maandag 8 november 1999 @ 10:37:00 #33
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_217086

Ehh .. effe snel tussendoor, hoe laat gaan ze nomineren ??
Om 12.00u ??
pi_217087
Ik hoorde ze net praten over 11 uur.
pi_217088
Ik hoorde net Ruud, Willem en Bart praten over de groep mensen die gister bij de schutting stonden te roepen. Er werd geroepen: "Die pinda moet eruit!" Bart is hier (terecht) erg verontwaardigd over. Willem en Ruud praten het goed door te zeggen dat het te maken heeft met het feit dat ze uit Tilburg komt want Tilburg en Breda is als water en vuur. Ruud merkt op dat in voetbalstadions veel ergere dingen gebeuren waarop Bart zegt: "Maar we zitten toch niet in een voetbalstadion." Verder kon ik het gesprek niet meer volgen. Nu zit Ruud gitaar te spelen en Willem en Bart fluiten mee. Anouk is koffie aan het malen en Karin en Maurice zijn buiten aan het sporten. Cyrille zie ik niet.
  maandag 8 november 1999 @ 10:44:00 #36
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_217089
Kun je de nominatieds ook op internet al horen? Nee toch?
When I was a sperm
I had alot to learn.

maandag 8 november 1999 @ 10:54:00 #37
215 misterDre
Paint it black!
pi_217090
Goedenmorgen allen, ik ben vandaag ook weer van de partij, eens kijken:

10:47
Maurice, Karin en Anouk zijn aan het sporten in de tuin, herstel karin is nu binnen en doet daar samen met Cyrille rek en strek oefeningen.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 november 1999 @ 11:05:00 #38
862 Arcee
Look closer
pi_217091
Pinda?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217092
quote:
op 11-08-1999 om 11:05 AM schreef Arcee het volgende:
Pinda?

Ja, daar bedoelden ze Cyrille mee. Walgelijk dus gewoon.

maandag 8 november 1999 @ 11:39:00 #40
215 misterDre
Paint it black!
pi_217093
Ruud heeft Cyrille net gemasseerd, Bart zit op de bank een boek te lezen....en nu liggen de streams bij mij eruit!
pi_217094
quote:
op 11-08-1999 om 10:41 AM schreef sombie het volgende:
Willem en Ruud praten het goed door te zeggen dat het te maken heeft met het feit dat ze uit Tilburg komt want Tilburg en Breda is als water en vuur.

Dit stukje zegt wel alles over Ruud en Willem, of liever gezegd hun IQ.

Go Bart! Hij zegt er tenminste wat van.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_217095
Ik wilde niet een apart topic hierover openen, maar heeft iemand al gehoord of de bewoners al hebben genomineerd of anders wanneer ze dat moeten doen?

Willem en Bart liggen te praten over het feit dat Barts shag op is en dat hij dus nu zal moeten stoppen met roken.

pi_217096
Ruud en A zitten buiten. De dokter kijkt vandaag naar haar hand. Ze vraagt aan R of er lucht inzit???.Nee zegt Ruud, vocht.
Bart heeft 1 sigaret opgehangen in de slaapkamer. En eronder staat geschreven de Laatste.De hand van A is in beeld. Er zit inderdaad een dikke blaar op. Karin doet er weer verband om
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_217097
De dokter is er voor Anouk. Ze rent naar de dagboekkamer. K,M,R hebben het over de lange tijd die ze nu al in het huis doorbrengen. Vlgs Ruud is de instelling heel belangrijk en hij denkt nu al aan de kerst.
  maandag 8 november 1999 @ 12:19:00 #45
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_217098
12.19 Twee streams met Bart en Willem tafeltennissend, andere streams doen het niet.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  maandag 8 november 1999 @ 12:20:00 #46
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217099
quote:
op 11-08-1999 om 11:12 AM schreef sombie het volgende:
Ja, daar bedoelden ze Cyrille mee. Walgelijk dus gewoon.

Waarschijnlijk zijn dat zelf "pinda's" geweest die dat riepen. Ik ken een hoop "pinda's" en die noemen zichzelf altijd zo of "blauwen"....

Maarja, walgelijk is het wel ja.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_217100
De dokter was er niet, maar heeft gebeld. De blaar van arme Anouk mag absoluut niet worden doorgeprikt, bla bla bla.
De dochter van Ruud wordt geopereerd. Hij gaat naar de dagboekkamer om haar sterkte te wensen en hoopt dat het wordt uitgezonden.
pi_217101
Ruud gaat een liedje opnemen in de DB voor zijn dochtertje. Deze wordt dan morgenavond uitgezonden. Zijn dochterje moet morgenavond in het ziekenhuis blijven, vandaar dit liedje.Ze weten ook dat er met een dag vertraging wordt uitgezonden. A is in de DB geweest. De dokter was er niet. Maar heeft advies gekregen van dokter, die ze gebeld hebben. Ze moet rust geven aan de hand, en de blaar mag beslist niet open geprikt worden.
what's life without BB

pi_217102
Karin is bang datze niet meer kan wennen aan het gewone leven. Het is hier zo relaxed, zegt ze. Het leven is nu dubbel zinnig voor haar.
Maurice fluisterd iets over A tegen karin. Wat valt niet te verstaan. Maar volgens Karin valt het wel mee.
Ruud heeft zijn gitaar gepakt, en C zingt.
Klint goed.
En Maurice fluisterd nog steeds tegen karin. Weer niet te verstaan.
what's life without BB

maandag 8 november 1999 @ 12:39:00 #50
215 misterDre
Paint it black!
pi_217103
12:30
Cyrille is aan het zingen (klinkt best goed) Ruud begeleid haar op gitaar!

Willem en Bart zijn aan te Tafeltennissen.

K. M. en A. voor mij niet zichtbaar.

Voor Sombie: nominaties zijn pas laat in de middag en worden binnen een uur aan de bewoners bekend gemaakt dit omdat de vorige keer de spanning om te snijden was. (geen leuke TV)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')