abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 21:45:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217054
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.
Eternal gratitude is misschien toch jullie deel.

En nou weer aan het werk..

------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 07 November 1999).]

Here we are now, entertain us.
  zondag 7 november 1999 @ 21:49:00 #2
1400 Chafre
who am i...
pi_217055
Okee, net nog in de afgesloten topic gezet...
De voiceover geeft instructies over het installen van de TV ze weten niet wat er komt......
Allemaal op de banken met zakkies chips.
Er draait eerst een voorfilmpje (film heet Spawn???), nog een voorfilmpje (Jacky Chan, my story), Jerry Springer!
Wie ben ik om anderen te beoordelen

zondag 7 november 1999 @ 21:49:00 #3
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217056
Ze hebben de tv na enig getob aan de praat. Ze zijn hoorbaar enthousiast, maar kan niet zien waar ze naar kijken.
Zijn er mensen die wel iets zien op stream 1 en 2. Ik heb al de hele dag alleen 3/4. Bovendien veel tragere verbinding dan anders. Jullie ook?
  zondag 7 november 1999 @ 21:51:00 #4
1400 Chafre
who am i...
pi_217057
Stream 1 en 2 doen 't bij mij ook niet... af en toe zie je een soort vuur???? buiten de hekken, iemand enig idee wat er daar aan de hand is?
Wie ben ik om anderen te beoordelen

zondag 7 november 1999 @ 21:52:00 #5
783 Lee
Eye watch 2
pi_217058
Het is Jerry Springer maar. Die speciale tape met onuitgezonden momenten volgens mij.
Lichten zijn gedimd, en iedereen eet chips en er is zelfs Cola en Cola light.
Cyrille en Anouk op bank 1
Maurice en Karin op bank 2
De rest op bank 3 (Bart zittend op de leuning).

....

zondag 7 november 1999 @ 21:52:00 #6
995 PeteRp
What a decade!
pi_217059
Stream 1 toont het voltallige gezelschap lekker voor de buis. Op stream 2 kun je zien waar ze naar kijken: Jerry Springer Uncensored. Zouden ze dat zelf aangevraagd hebben? Ik kan me toch niet voorstellen dat als je 50 dagen geen TV (video) hebt gezien je uitgerekend die Jerrie Springer shit uitkiest???
Tell the others!
pi_217060
Voyear, hier gaat ook het hele internet traaaaaaaaaaaaag. Hebben jullie dat ook of ligt dat nu aan mij ?? Ik heb zelfs kabel maar het is vandaag echt prut....tevens kan ik wel mailen maar niet iets ontvangen.., bah @home is misschien wle even door het dolle...

Wie heeft dat ook?...tevens de streams op http://bigbrother.veronica.nl/? werken niet ik moet er van

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 7 november 1999 @ 22:00:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_217061
Voyeur, de flash-site van BB heeft mij vandaag al een paar keer uit de brand geholpen misschien werkt dat ook bij jou!

Stream 1: BBer's op de banken, ze zijn erg enthousiast.
Stream 2: nog steeds Jerry Springer to hot for TV

pi_217062
Internet is traag als dikke ..... .

Typisch Veronica.. je hebt 53 dagen geen tv gekeken, en wat krijg je voorgeschoteld. JERRY SPRINGER !!! Nog van de concurrent ook (SBS), als ze slim zijn slaan ze hier een slaatje uit

Ruud lijkt trouwens in de zevende hemel. Zal als vervent(sp?) hooligan het matten in die show wel leuk vinden

zondag 7 november 1999 @ 22:00:00 #10
995 PeteRp
What a decade!
pi_217063
Ik vind dat de streams verrassend goed zijn te volgen. Je kan zelfs de ondertiteling van Jerrie Springer lezen, nou ja, met enige moeite dan. Volgens mij zit de BB-redactie lekker mee te kijken.

Come to think of it....Volgens mij mag V dit helemaal niet doen, een huurvideo op het internet uitzenden (auteursrechtelijk gezien dan)

Tell the others!
  zondag 7 november 1999 @ 22:09:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_217064
Ruud is in de zevende hemel omdat hij weer eens blote tieten ziet!

Streams zelfde beeld als vorige posts

zondag 7 november 1999 @ 22:29:00 #12
995 PeteRp
What a decade!
pi_217065
Jerry Springer is afgelopen. Ruud bedankt de regie voor het feit dat ze mochten kijken.

Regie: "Zo kan televisie dus ook zijn, he"

Tell the others!
  zondag 7 november 1999 @ 22:34:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_217066
Jerry Sringer is afgelopen bewoners praten nog wat na.

Wat ik mij afvraag is het volgende: De show van JS was volledig te volgen op stream 2 zouden daar auteursrechten over betaald zijn??? Volgens mij mag dit niet!

zondag 7 november 1999 @ 22:38:00 #14
995 PeteRp
What a decade!
pi_217067
Zo dadelijk op SBS6 (hart van Nederland):

Bestorming van het BB-huis door Cambuur-supporters. Denk dat dat die schreeuwerij van vanmiddag was. Ik ga FF kijken..

Tell the others!
  zondag 7 november 1999 @ 22:48:00 #15
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_217068
C is een soort pedicure aan het doen bij Ruud, Willem en Bart staan te tafeltennisen, of nu met Nouk denk ik...nou ja het is weer echt kijken naar haar dat groeit...
Ruud zingt...en nu komt het wonder: Cyrille zingt niet mee! Maar goed het is dus de viering van de 50 dagen die ze er al op hebben zitten dus vandaar denk ik die tv...
nou ja 2 streams op het tafeltennisen, 1 op de tuin en 1 op Cyrille op haar knieen
pi_217069
Ruud, Willem en Cyrille in de woonkamer. Willen heeft zojuist een slinger opgehangen. De rest zie ik niet.

00.40
Willem, Ruud, Cyrille en Anouk kaarten, van de rest nog steeds geen spoor. Het gesprek is niet goed te verstaan.

01.00 R, A en C in de tuin. gaan nu naar bed.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 08 November 1999).]

pi_217070
Anouk:
AAAAAHHH! Fok!
Aanleiding onbekend, want werd buiten beeld gezegd.

pi_217071
R en W zijn nog op, geen geluid.
  maandag 8 november 1999 @ 01:23:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217072
R en W zijn inderdaad nog op en druk in gesprek. Door omstandigheden kan ik het vrij zacht opgenomen gesprek niet volgen. Ik hoop dat iemand anders luistert. Ik ben meestal wel goed voor een behoorlijk aantal bijdrages aan dit topic, maar omstandigheden en falende techniek te hier maken het me vandaag onmogelijk. Dus wie doet het....
  maandag 8 november 1999 @ 01:48:00 #20
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_217073
Ik krijg op het moment 2x de tuin en 2x niet beschikbaar????? Ik wacht nog ff en anders ga ik ook maar maffen.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_217074
Kan je gerust doen iedereen ligt al in bed?
4 maal tuin.

[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 08 November 1999).]

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_217075

Het gebeurt wel meer rond deze tijd. Ook zijn er dacht ik rond deze tijd vaak gedurende een 15 a 30 min de kleurenbalken te zien. Misschien heeft het te maken met het wisselen van ploegen.

.

maandag 8 november 1999 @ 07:03:00 #23
374 beelzebub
master of disaster
pi_217076
Goedmorgen!!! verslaggevers/ en -geefsters, er wacht ons een nieuwe dag en een schone taak. Voyeur haalde al eerder aan, dat we geschiedenis schrijven, nou vroeg ik me af, komen we dan ook in het omroepmuseum? En worden deze threads dan gearchiveerd?

hmmm blijkbaar slapen ze nog.
str.1 de beroemde kast
str.2 wk
str.3 wk
str.4 tuin, met de buitengeluiden van de eerste forensen

pi_217077
(K)oeiemorgen allemaal,

Tjeeeeeeeee, wat was het weekend internet traag of heeft dat nu alleen aan mij gelegen?. Terwijl ik kabel heb

Maar goed het is 7.47 en ik zie dat de camera's weer doen, die kon ik ook niet zien bij http://bigbrother.veronica.nl/? dat zal dan aan hun wel liggen neem ik aan.

Maar ik zie dat ze buiten aan het filmen zijn, bij een vrachtwagen en ik zie mensen lopen, wat zal dat te betekenen hebben?..Ik ben benieuwd....oooh nu weer de kipjes ,het is nog uiterst rustig in huize BB, verder dus niet veel te vertellen nog.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 8 november 1999 @ 08:37:00 #25
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_217078
Nah de enige die in beweging zijn , zijn de kippen.

Ik ga mijn bed maar eens opzoeken gegroet allen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')