En nou weer aan het werk..
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 07 November 1999).]
....
Wie heeft dat ook?...tevens de streams op http://bigbrother.veronica.nl/? werken niet ik moet er van
Stream 1: BBer's op de banken, ze zijn erg enthousiast.
Stream 2: nog steeds Jerry Springer to hot for TV
Typisch Veronica.. je hebt 53 dagen geen tv gekeken, en wat krijg je voorgeschoteld. JERRY SPRINGER !!! Nog van de concurrent ook (SBS), als ze slim zijn slaan ze hier een slaatje uit
Ruud lijkt trouwens in de zevende hemel. Zal als vervent(sp?) hooligan het matten in die show wel leuk vinden
Come to think of it....Volgens mij mag V dit helemaal niet doen, een huurvideo op het internet uitzenden (auteursrechtelijk gezien dan)
Streams zelfde beeld als vorige posts
Regie: "Zo kan televisie dus ook zijn, he"
Wat ik mij afvraag is het volgende: De show van JS was volledig te volgen op stream 2 zouden daar auteursrechten over betaald zijn??? Volgens mij mag dit niet!
Bestorming van het BB-huis door Cambuur-supporters. Denk dat dat die schreeuwerij van vanmiddag was. Ik ga FF kijken..
00.40
Willem, Ruud, Cyrille en Anouk kaarten, van de rest nog steeds geen spoor. Het gesprek is niet goed te verstaan.
01.00 R, A en C in de tuin. gaan nu naar bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 08 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 08 November 1999).]
Het gebeurt wel meer rond deze tijd. Ook zijn er dacht ik rond deze tijd vaak gedurende een 15 a 30 min de kleurenbalken te zien. Misschien heeft het te maken met het wisselen van ploegen.
.
hmmm blijkbaar slapen ze nog.
str.1 de beroemde kast
str.2 wk
str.3 wk
str.4 tuin, met de buitengeluiden van de eerste forensen
Tjeeeeeeeee, wat was het weekend internet traag of heeft dat nu alleen aan mij gelegen?. Terwijl ik kabel heb
Maar goed het is 7.47 en ik zie dat de camera's weer doen, die kon ik ook niet zien bij http://bigbrother.veronica.nl/? dat zal dan aan hun wel liggen neem ik aan.
Maar ik zie dat ze buiten aan het filmen zijn, bij een vrachtwagen en ik zie mensen lopen, wat zal dat te betekenen hebben?..Ik ben benieuwd....oooh nu weer de kipjes ,het is nog uiterst rustig in huize BB, verder dus niet veel te vertellen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |