abonnement Unibet Coolblue
pi_60079725
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk lomp om zelfs op zoiets belangrijks als een geboortekaartje een spelfout te kunnen maken .

Ik vind de kaartjes wel erg mooi, vooral die van Llewella is echt mijn smaak.
Je kan het lomp vinden, maar hoe denk je dat het voor zo iemand als voor mij zelf is?
Ik ben een perfectionist qua dat en een controlefreak en kan mezelf behoorlijk op m'n kop zitten, maar sinds zwangeren moet ik echt alles 10x checken, en zie het resultaat, zelfs dat helpt niet
Gelukkig heb ik geleerd om dat soort dingen maar los te laten ipv mezelf te blijven brainf*cken, maar dat wordt wel moeilijker als ik zie hoe anderen daar ook over kunnen vallen.

Uiteindelijk is het maar 1 spelfoutje, maar is onze dochter wel gekomen bij 2 ouders die absoluut dol op d'r zijn en haar een fijne en solide basis kunnen bieden, wat is dan belangerijker?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 13 juli 2008 @ 19:07:57 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60080178
Ja, en wereldvrede is weer belangrijker dan dat, zo kan je elke discussie wel bagatalliseren natuurlijk .

Maar het is niet als een persoonlijke aanval op jou bedoeld hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60080426
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef Vivi het volgende:
Ja, en wereldvrede is weer belangrijker dan dat, zo kan je elke discussie wel bagatalliseren natuurlijk .

Maar het is niet als een persoonlijke aanval op jou bedoeld hoor .
Meer beter voor m'n eigen gemoedsrust gezien ik zelf m'n grootste criticus ben

En ik ervaarde het niet als persoonlijke aanval hoor, alleen vervelend als mensen er net zo over kunnen vallen als ikzelf
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 13 juli 2008 @ 19:21:37 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60080485
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:18 schreef Llewella het volgende:

[..]

Meer beter voor m'n eigen gemoedsrust gezien ik zelf m'n grootste criticus ben

En ik ervaarde het niet als persoonlijke aanval hoor, alleen vervelend als mensen er net zo over kunnen vallen als ikzelf
Hahaha...ik snap het.

Maar ik vind je kaartje toch erg schattig hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:36:49 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_60082426
Spelfouten zijn vervelend, misschien wel handig om te melden, maar het lijkt nu wel alleen maar om de fouten te gaan, dat is wel jammer.

De grootste fout vind ik hier nog steeds het kaartje van mijn nichtje, waar als roepnaam Zwennemieke opstaat Het meisje heet al vanaf dag 1 gewoon Rachel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60082781
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:25 schreef Igraine het volgende:
Ach, op mijn eigen geboortekaartje stond mijn naam verkeerd geschreven. En daar kwam ik (en mijn ouders) pas achter toen ik een jaar of 16 was.
Toen ik op mijn 16e mijn eigen paspoort ging ophalen bleken zelfs 2 van de 3 namen op mijn geboortekaartje niet overeen te komen met hoe ik officieel te boek sta, waaronder mijn roepnaam ! Ik helemaal boos op mijn vader "goh ik was de tweede, was zeker allemaal niet zo belangrijk he?" . Hij heeft allang aangeboden dat ik op zijn kosten het mag laten veranderen maar dat hoeft nou ook weer niet, vindt het veel leuker om er af en toe nog even over te zeuren als het zo uitkomt .

Llewella, mooi kaartje!
  zondag 13 juli 2008 @ 20:57:02 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_60082835
Roepnaam staat helemaal niet ingeschreven bij de gemeente

Wellicht dat je roepnaam een van de voornamen is die fout is, maar ze maken daar geen onderscheid in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60082891
O ja tuurlijk, je hebt gelijk... gaat inderdaad om de eerste van mijn drie namen die dus ook roepnaam is.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:59:49 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_60082898
(Overigens ben ik zelf volgens de gemeente in het ziekenhuis geboren, maar volgens mijn ouders en de verloskundige en dergelijke thuis ) Geen idee of je dat ook kan laten wijzigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60082947
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:54 schreef Madelieve het volgende:

[..]

Toen ik op mijn 16e mijn eigen paspoort ging ophalen bleken zelfs 2 van de 3 namen op mijn geboortekaartje niet overeen te komen met hoe ik officieel te boek sta, waaronder mijn roepnaam ! Ik helemaal boos op mijn vader "goh ik was de tweede, was zeker allemaal niet zo belangrijk he?" . Hij heeft allang aangeboden dat ik op zijn kosten het mag laten veranderen maar dat hoeft nou ook weer niet, vindt het veel leuker om er af en toe nog even over te zeuren als het zo uitkomt .

Llewella, mooi kaartje!


Toen ik het zag, heb ik gelijk mijn moeder het trouwboekje op laten zoeken om te kijken hoe het daarin stond. Maar daarin stond het wel goed, voor hetzelfde geld had ik al 16 jaar lang mijn eigen naam verkeerd geschreven.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 13 juli 2008 @ 21:52:07 #61
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60084057
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef Troel het volgende:
De grootste fout vind ik hier nog steeds het kaartje van mijn nichtje, waar als roepnaam Zwennemieke opstaat Het meisje heet al vanaf dag 1 gewoon Rachel
Hoe kan dat nou gebeuren?

Ik ben echt verliefd op de kaartjes van Babyfolly niet dat ik er nu een moet uitkiezen ofzo maar kwam ze tegen toen ik met een vriendin ging kijken voor haar.
pi_60084413
alle? ik vind ze nogal uiteenlopen nl.

troel, gelukkig maar voor Rachel. was Zwennemieke wel een van dr namen of zomaar een onzin naam op 't kaartje?
  zondag 13 juli 2008 @ 22:08:26 #63
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_60084427
MIjn roepnaam is ook niet opgenomen in het register:

Geboren: Caroline Astrid
Wij noemen haar Carla.

Is ook nog wel es lastig


Llewella: Prachtig kaartje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 13 juli 2008 @ 22:13:16 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_60084542
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:07 schreef bixister het volgende:
alle? ik vind ze nogal uiteenlopen nl.

troel, gelukkig maar voor Rachel. was Zwennemieke wel een van dr namen of zomaar een onzin naam op 't kaartje?
Rachel Zwenneke heet ze
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 13 juli 2008 @ 22:13:53 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_60084557
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:52 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou gebeuren?

Ik ben echt verliefd op de kaartjes van Babyfolly niet dat ik er nu een moet uitkiezen ofzo maar kwam ze tegen toen ik met een vriendin ging kijken voor haar.
Creatieve vader

Oka, Baby Folly, goed dat je het zegt, ik moet nog even een tweede Muis scoren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60142742
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:36 schreef Lief17 het volgende:
Wat een mooie kaartjes KD en Llewella!!

Helaas in het kaartje van Amber ook een spelfout... moet jouw zijn ipv jou...

Maar, beiden zijn prachtig!!!!
echt niet, dat klopt gewoon hoor.

Ze heeft al staan: JOUW hartje, en jou met onze liefde omarmen, en dat klopt gewoon perfect. jouw gebruik je alleen bij iets wat van diegene is , jouW tas, jouW huis, jouW hartje. En niet jouW met onze liefde.

Kaartje klopt perfect,

mooie kaartjes hier zeg! Misschien wat ideetje op doen!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_60143049
ik denk dat Llewella het plaatje heeft aangepast DC, de fout staat er nu niet meer in inderdaad.
pi_60395664
Ik vind geboortekaartjes met eigen foto's altijd zo leuk en persoonlijk. Omdat ik er (nog) geen ervaring mee heb, vraag ik me wel het volgende af, duurt het dan niet veel langer voordat je de kaartjes krijgt en kan versturen? Dus voordat de foto is gemaakt, verstuurd, kaartje gedrukt etc?
  maandag 28 juli 2008 @ 14:20:45 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60395771
Dat is zo gedaan toch, zeker tegenwoordig met de digitale fotografie. Foto maken, van je toestel halen, naar de drukker sturen en klaar is het.
***
pi_60395851
het ligt eraan hoe snel je een geschikte foto hebt. maar zodra je die hebt is 't inderdaad zo gedaan: je stuurt de foto mee met de naam en andere info die je er nog op wilde vermelden en klaar ben je.
pi_60400435
Wanneer klanten mij vragen om een fotogeboortekaartje, garandeer ik altijd binnen 48 uur na de geboorte langs te komen om het kindje te fotograferen. Vaak kan dit sneller. In principe duurt het maken van zo'n fotokaartje net zo lang als een gewoon kaartje. De foto stuur ik samen met het bestand van het kaartje naar de drukker en is dan vaak dezelfde dag nog klaar.

Dus technisch gesproken zóu je de dag na de geboorte het kaartje al kunnen versturen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_60429503
Nou hier is die van ons...


pi_60429580
leuk kaartje crumpet!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60429789
In onze trouwkaart zat ook wat humor verwerkt, maar die hadden we helaas niet zelf gemaakt. Deze wel, even inhakend op onze achternaam Ach alleen het kaartje maken gaf ons al een hoop plezier!
pi_60429943
Dus jullie noemen het downthere haar molshoop... Nee sorry, te flauw.
Ik zou zelf nooit voor een grapje kiezen, maar ik heb ook niet een naam waarmee dat makkelijk gaat. Ben nu ook wel benieuwd naar jullie trouwkaart!
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')