abonnement Unibet Coolblue
pi_62073474
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef Sharapova het volgende:
1e ronde ook gewonnen! staat vandaag tegen de als 1e geplaatste Peng in de 2e ronde
En ligt er al even uit .
sig verwijderd door FA
pi_62110429
Op dit moment op Eurosport Safina-Venus. Rammen aan beide kanten en weinig fouten, het lijkt wel echt tennis . Maar het kan best een leuke wedstrijd worden denk ik.
sig verwijderd door FA
pi_62110632
Hup Safina
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62110933
Als het zo doorgaat wordt het Venus
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62111182
hmmm ook maar even aanzetten
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_62111669
6-4 6-2 Venus, wát een servicegeweld zeg. Sommige mannen zouden jaloers zijn .
sig verwijderd door FA
pi_62111672
Een een zeer gemakkelijke overwinning van Venus Williams op Safina 6-4 6-2
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62112885
Vera ZVONAREVA tegen Jelena JANKOVIC nu , ook op Eurosport
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62115201
De Servische wint met 7-6, 7-6
Het was close
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62123233
Mooie pot.
Wozniacki gaat ook weer gewoon door met winnen, staat nu in de finale van Tokyo tegen Kanepi. Het wordt druk aan de top, nu moet ze alleen nog leren winnen van top 8 speelsters.
pi_62127312
Eurosport is weer in Stuttgart

Nu Nadia PETROVA (RUS) vs.Victoria AZARENKA (BLR)
Gevolgd door:
Venus WILLIAMS (USA) vs. Jelena JANKOVIC (SRB)

Laatste partij belooft een leuke te worden gezien het spel van beide dames tot nu toe
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62128725
Petrova relatief simpel door naar de Finale

Nu Venus-Jelena.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62131613
1-1 in sets nu.
Hoe Jelena het setpoint pakte, zo karakteristiek voor haar
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62131745
Grootste deel van de eerste twee sets was het wel een aardige partije nu maakt vooral Venus veel onnodige fouten.
pi_62131888
Jelena gaat voor alles..

ondanks alle breakpunten tegen met 4-1 voor nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62132256
6-2 Jankovic, zonde van die derde set.
sig verwijderd door FA
pi_62132278
Venus ging nogal eens de fout in, de Servische profiteerde knap !

Morgen Jelena-Petrova
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62146410
Jelena op weg naar een rode Porsche als het zo door gaat..ze won de eerste set gemakkelijk
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62146551
Jankovic is eindelijk echt goed bezig. Een waardig #1 op dit moment! Itt tot al die anderen die #1 stonden dit jaar :/ Laten we hopen dat ze het kan bekronen met een GS ergens.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62146602
Toch zal ze Moskou wel afzeggen lijkt me. Nu 2 toernooien achter elkaar gewonnen (mocht het nog misgaan: titel+finale) en de pijntjes zijn weer alom aanwezig..Relatief weinig punten te verdedigen daar ook..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62146645
Jankovic is eigenlijk pas sinds de USO echt goed aan het spelen daarvoor had ze vooral veel kwart, halve en finales maar bijna geen titels. En hoewel dat al beter is dan de rest van de top 10 die een goed toernooi gevolgd door een aantal mindere toernooien spelen vindt ik dat je als waardig #1 ook gewoon titels moet winnen en dat doet Jankovic pas in haar laatste twee toernooien, even ervan uitgaande dat ze vandaag wint.
pi_62146690
Geil ding is die Jankovic toch ook, hele tijd bukken om haar witte broekje te showen !
pi_62147132
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:08 schreef Norrage het volgende:
Jankovic is eindelijk echt goed bezig. Een waardig #1 op dit moment! Itt tot al die anderen die #1 stonden dit jaar :/ Laten we hopen dat ze het kan bekronen met een GS ergens.
Bwah, het is toch vooral armoe troef op dit moment. Maar ja, fit blijven is inderdaad ook een onderdeel van het tennis. De twee die dit jaar het beste spel hebben laten zien hebben de nodige problemen gekend. Sharapova heeft al sinds Amelia Island met een rotte schouder gespeeld, speelde daarvoor echt top. Serena heeft bij vlagen ook goed spel laten zien, maar was toch ook wisselvallig. Al met al is Jankovic de meest constante dit jaar, maar echt #1-waardig vind ik het toch niet, ja misschien op dit moment, maar dat is wel erg korte-termijn. Een 6-10 win/loss saldo tegen top-10 speelsters is me daar bijvoorbeeld ook net iets te matig voor.
pi_62147164
GSM Jankovic 6-4 6-3, matige finale.
sig verwijderd door FA
pi_62147170
Mooie overwinning van Jelena en en een goed toernooi voor haar
Petrova kwam er niet aan te pas
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')