FOK!forum / Lifestyle / H&M Ongeldige rabat kombinatie
doesjbegzaterdag 14 juni 2008 @ 17:54
Ik heb dus in totaal voor 80euro aan spullen besteld bij h&m die eind juni binnen komen en daar al een aantal kortingcodes gebruikt, alles ging goed totdat ik net een nieuwe bestelling erbij doe met 2 kortingcodes en nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding en kan ik niks meer bestellen, Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. weet iemand wat dit betekent, ik hoop dat de bestelling blijft staan want ik wacht er al een aantal weken op
nietzmanzaterdag 14 juni 2008 @ 17:55
Je moet alles op de hele wereld doen behalve de klantenservice contacteren, dát staat er!
#ANONIEMzaterdag 14 juni 2008 @ 17:56
ik zou vooral niet de klantenservice bellen.
Hephaistos.zaterdag 14 juni 2008 @ 18:00
quote:
neem contact op met klantenservice a.u.b. Weet iemand wat dit betekent,
Geen idee!
doesjbegzaterdag 14 juni 2008 @ 18:02
ik kan wel een paar dagen wachten totdat ik hem weer kan gebruiken, maar blijft de bestelling dan wel staan? want als hij dan weg is... :x
nietzmanzaterdag 14 juni 2008 @ 18:06
http://web.ics.purdue.edu/~ssanty/cgi-bin/eightball.cgi

Doe je ding doe je dansje.
Mylenezaterdag 14 juni 2008 @ 18:11
Je mag kortingscode's niet meerdere malen gebruiken.

Een welkom-kortingscode mag maar eenmalig per e-mail adres gebruikt worden.

Je mag ook maar een kortingscode invullen. Het tweede vakje is voor een code die je krijgt voor een tegoedbon.
Mylenezaterdag 14 juni 2008 @ 18:12
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef doesjbeg het volgende:
ik kan wel een paar dagen wachten totdat ik hem weer kan gebruiken, maar blijft de bestelling dan wel staan? want als hij dan weg is... :x
Als je slim bent maak je een nieuwe account aan en plaats je die bestelling opnieuw. Grote kans dat ie die kortingscode's dan wel pakt.
doesjbegzaterdag 14 juni 2008 @ 18:14
bedankt, maar hoe kan ik dit oplossen en wordt de bestelling verwijdert? want ik heb liever dat ik morgen de klantenservice bel en dat hun het fixen en dat ik evt. 15euro van kortingen extra moet betalen dan dat ik over een paar dagen erachter kom dat mn account weer werkt maar alle bestellingen weg zijn (die nu dus uitverkocht zijn..)
doesjbegzaterdag 14 juni 2008 @ 18:15
quote:
Als je slim bent maak je een nieuwe account aan en plaats je die bestelling opnieuw. Grote kans dat ie die kortingscode's dan wel pakt.
ja snap ik maar (bijna) alles van de 80euro die ik besteld heb is uitverkocht
Mylenezaterdag 14 juni 2008 @ 18:19
Ik zou dan gewoon ff bellen. Je zal wel een standje krijgen dat je kortingscode's niet meerdere malen mag gebruiken. Verder zullen ze het wel in orde maken.
doesjbegzaterdag 14 juni 2008 @ 18:21
zoiets dacht ik dus ook al, nja afwachten tot morgen dan maar en heel tactisch tegen mevrouw de klantenservice praten iemand anders hier eerder problemen mee gehad toevallig?
Mylenezaterdag 14 juni 2008 @ 18:23
Of je moet er net eentje aan de lijn hebben die je in ieder geval toch nog een kortingscode geeft.

Je moet het er gewoon opgooien dat je echt niet wist dat je kortingscode's niet meerdere malen mag gebruiken.
doesjbegzaterdag 14 juni 2008 @ 18:27
uhu, je bent een schatje bedankt zal morgen wel melden hoe het is verlopen, hopelijk blijft de bestelling staan zodat ik maandag wat nieuwe spulletjes erbij kan doen als er nieuwe dingen bij komen, uiteraard zonder kortingcodes
Cyanzaterdag 14 juni 2008 @ 21:00
Ik las op een ander forum dat daar verschillende meiden 4 kortingscodes hadden gebruikt. Dat mag blijkbaar niet want die kortingscodes zijn persoonlijk en je mag er maar 2 gebruiken. Bij al die meiden is de bestelling geannuleerd (dat doet het systeem uit zichzelf) en als het vaker voorkomt op bepaalde accounts dan wordt dat account geblokkeerd.
doesjbegzondag 15 juni 2008 @ 09:18
*gaat bellen*
doesjbegzondag 15 juni 2008 @ 09:36
ik had dus iets van 10 kortingcodes in totaal gebruikt waarvan er maar 3 werkte, en er op dit moment geen 1 kortingcode beschikbaar was van h&m ik had dus alles uitgelegd en gelukkig had ze de blokering eraf gehaald en nu is er 10 euro aan korting weg maar ze had er wel nog 1 gelaten van 10 euro, opgelost dus
p.s ik kreeg ook te horen dat als je een nieuwe bestelling eraan toevoegt dat dan alles 1 week opschuift, daarom dat het zo lang duurde, misschien een tip voor de andere
p.s2 die service-stem van h&m waar je uit menu's moet kiezen klinkt alsof je een sexlijn belt