Ja maar die site van logitech vraagt absurd hoge bedragen. Dat is niet representatief. Kijk op tweakers, daar is ie 49. Heb hem ook 2 jaar geleden bij de makro gehaald voor 70. Heeft die van jou last van het plopjes probleem?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:05 schreef mbliek het volgende:
heb hem aangepast, keek op de site van logitech.
Daar is hij nog steeds 80 euro.
Mag weg voor 35
@ Skull-splitter, bod genoteerd
Nee last van het plopjes probleemquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja maar die site van logitech vraagt absurd hoge bedragen. Dat is niet representatief. Kijk op tweakers, daar is ie 49. Heb hem ook 2 jaar geleden bij de makro gehaald voor 70. Heeft die van jou last van het plopjes probleem?
Staat in Nibbixwoud, kan opgehaald worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Mits ophalen een optie is, waar staat het apparaat?
Kan wel, maar dan met 2 tulp stekkertjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:53 schreef RijstNatie het volgende:
kan ook op dvd speler worden aangesloten?
of alleen voor pc?
Deze heeft idd ook 3 van die stekkertjes. Kan je niet precies de kleur zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:39 schreef rene90 het volgende:
Me bagger setje(trust) lijkt het voorlopig weer redelijk te doen, maar even gewoon ter interesse, wat voor aansluitingen moet je hebben op je geluidskaart voor 5.1, ik heb sowieso 5.1 kaartje en op de achterkant een zwart, roze, groen en nog een kleurtje geel volgens mij.
Cheers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |