Ja, steeds.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zwam niet. en leer nou eens lezen, behalve flauwe grapjes te maken die ook nog eens onjuist zijn.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat we in de finale tegen Marokko moeten en dat Marokko dan wint.
Ongelofelijke oetlul. Marokko ligt in Europa.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:06 schreef mrarie het volgende:
[..]
![]()
Het is het EK....de EEEEEEEEEEE van Europa. En waar slaat je post op? Of wil je stiekum door
een maroc geneukt worden en hoop je dat zo te bereiken?
Ik heb niet eens een soort van grap gemaakt, maar leuk voor je.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
SKICZUKIE HIHIHIHIHIHI JIJ BENT ECHT GRAPPIG IK LACH MIJN KONT ERAF VAN JOU MENG!
Kijk, zo dient men iemand van repliek.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:18 schreef zoalshetis het volgende: ben je imbeciel ofzo?
hihihihi.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een soort van grap gemaakt, maar leuk voor je.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ongelofelijke oetlul. Marokko ligt in Europa.
Nog een uitmuntende grap! hihihihihiquote:Op zondag 15 juni 2008 21:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben toch echt blij voor je .. Fok als enige plezier in je leven.
hap hap hapquote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef mrarie het volgende:
[..]
![]()
Marokko ; Geografisch in Europa... NEE. Zijn ze lid van EU... NEE, afgewezen.
Dus, ligt niet in EU, en is geen lid van de EU.
![]()
![]()
Het is dus niet waar?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nog een uitmuntende grap! hihihihihi
quote:
Gast..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef mrarie het volgende:
[..]
![]()
Feit is alsnog dat je net keihard gepwnt bent. Ook al probeer je nu de aandacht van dat feit af te houden.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef mrarie het volgende:
[..]
![]()
Feit is alsnog dat je net keihard gepwnt bent. Ook al probeer je nu de aandacht van dat feit af te houden.
rot eens op muts.quote:
Gast..quote:
Oef.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Gast..
Ik speel regelmatig HoI2, een spel(riskachtig) met een kaart van de wereld, ik had verleden week een so topografie van de wereld en ik haalde daar een 10 met een griffel voor, onder andere door het Atlasgebergte en Cassablanca goed te zetten. Daarnaast weet ik bijna honderd procent zeker dat ik je op topografie de baasch ben.
Geweldig een 10 met een griffel, *klap *klap *klap. Heb je van de juffrouw ook nog een aai over jequote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Gast..
Ik speel regelmatig HoI2, een spel(riskachtig) met een kaart van de wereld, ik had verleden week een so topografie van de wereld en ik haalde daar een 10 met een griffel voor, onder andere door het Atlasgebergte en Cassablanca goed te zetten. Daarnaast weet ik bijna honderd procent zeker dat ik je op topografie de baasch ben.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef mrarie het volgende:
[..]
Geweldig een 10 met een griffel, *klap *klap *klap. Heb je van de juffrouw ook nog een aai over je
bolleke gekregen?
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef mrarie het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |